quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand die welikeshopping [punt] nl wilt kopen?
Komt hier inmiddels ook meer binnen dan eruit gaat, wil ook weer weekje weg, maar m'n vrije dagen zijn opquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn siteIk ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld
Omdat ik daar een fashion blog op wou zetten en daar dan een meisje dat ik ken op zou gaan bloggen terwijl ik er lekker adsense op pleur mhushahshs. Maar ik ga denk ik een topic in LIF aanmaken met de vraag of een meisje wilt bloggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl
Klopt, maar hier heb ik het dan ook over een blog waar vanzelf meer bezoekers naartoe komen naarmate de content en alles eromheen beter wordt. Ik ben hier niet bezig met een website waar de keywords in de domeinnaam zitten zoals een andere site van mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Natuurlijk, je kan nog bezoekers krijgen ook al noem je je domein poephoofdalagompie.nl maar dat werkt niet echt mee hé.
Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Na een tijdje mee te hebben gelezen, heb ik een poos geleden besloten ook eens een poging doen wat geld te verdienen met AdSense en andere advertentieboeren. M'n webspace is up-and-running, ik heb een goedgekeurd AdSense-account en al drie websites (static en WordPress) die min of meer gereed zijn.Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek.
Dus, hallo.
Weloveshopping vond ik dan mooier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, maar hier heb ik het dan ook over een blog waar vanzelf meer bezoekers naartoe komen naarmate de content en alles eromheen beter wordt. Ik ben hier niet bezig met een website waar de keywords in de domeinnaam zitten zoals een andere site van mij.
Ik heb enkel Nederlandse maar toch zijn die 's nachts ook actiefquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Amerikaanse bezoekersslapend rijk worden geld verdienen
Dank je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succes
Zo'n links klik ik echt nooit aan in Google, allemaal sites gemaakt om geld te verdienen zonder echt nuttige info.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
lange domeinnamen met streepjes
Index.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
Hahaha www.i-n-d-e-x.de site (en club) waar ik regelmatig kom
En dat uit mijn hoofd, als een site nuttig is, dan onthou je het wel, hoe verrot ook, net als bijvoorbeeld podnapisi.net (raar woord en .net) of addic7ed, etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |