quote:Op maandag 17 september 2012 00:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand die welikeshopping [punt] nl wilt kopen?
 waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl
 waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl

Komt hier inmiddels ook meer binnen dan eruit gaat, wil ook weer weekje weg, maar m'n vrije dagen zijn opquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Heerlijk, ik hou van regen. Mensen kruip maar lekker achter de pc en bezoek mijn siteIk ga in oktober nog 8 dagen last minute pakken van mijn verdiende geld

Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek.
 Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek. 

Omdat ik daar een fashion blog op wou zetten en daar dan een meisje dat ik ken op zou gaan bloggen terwijl ik er lekker adsense op pleur mhushahshs. Maar ik ga denk ik een topic in LIF aanmaken met de vraag of een meisje wilt bloggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 12:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]waarom heb je dat gekocht, als het nou .com was oke maar .nl

Klopt, maar hier heb ik het dan ook over een blog waar vanzelf meer bezoekers naartoe komen naarmate de content en alles eromheen beter wordt. Ik ben hier niet bezig met een website waar de keywords in de domeinnaam zitten zoals een andere site van mij.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Natuurlijk, je kan nog bezoekers krijgen ook al noem je je domein poephoofdalagompie.nl maar dat werkt niet echt mee hé.

Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succesquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:43 schreef 100% Tukker het volgende:
Na een tijdje mee te hebben gelezen, heb ik een poos geleden besloten ook eens een poging doen wat geld te verdienen met AdSense en andere advertentieboeren. M'n webspace is up-and-running, ik heb een goedgekeurd AdSense-account en al drie websites (static en WordPress) die min of meer gereed zijn.Ben nu nog veel aan het inlezen over SEO en over AdSense. Best wel pittige materie voor een leek.
Dus, hallo.

.
.

Weloveshopping vond ik dan mooier.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, maar hier heb ik het dan ook over een blog waar vanzelf meer bezoekers naartoe komen naarmate de content en alles eromheen beter wordt. Ik ben hier niet bezig met een website waar de keywords in de domeinnaam zitten zoals een andere site van mij.
 )
 ) 

Ik heb enkel Nederlandse maar toch zijn die 's nachts ook actiefquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Amerikaanse bezoekersslapend rijk worden geld verdienen

Dank je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succes
 Vanavond maar eens verder gaan met de puntjes op de 'i' zetten.
 Vanavond maar eens verder gaan met de puntjes op de 'i' zetten.

Alhoewel ik wel zie dat er sinds ik 1 van mijn websites gister heb aangemeld, er mensen op komen, waarschijnlijk om de wederzijdse link te checken.
 Alhoewel ik wel zie dat er sinds ik 1 van mijn websites gister heb aangemeld, er mensen op komen, waarschijnlijk om de wederzijdse link te checken.  Hopen dat mijn link geplaatst wordt, en dat het was verkeer oplevert.
 Hopen dat mijn link geplaatst wordt, en dat het was verkeer oplevert.  

er zijn zoveel korte .nl domeinnamen, maar de meeste daarvan zijn al bezet of hele nutteloze woorden. Naar mijn ervaring zijn lange domeinnamen met streepjes best goed voor google, kortere domeinnamen zijn makkelijker te onthouden voor mensen.
 er zijn zoveel korte .nl domeinnamen, maar de meeste daarvan zijn al bezet of hele nutteloze woorden. Naar mijn ervaring zijn lange domeinnamen met streepjes best goed voor google, kortere domeinnamen zijn makkelijker te onthouden voor mensen.

Zo'n links klik ik echt nooit aan in Google, allemaal sites gemaakt om geld te verdienen zonder echt nuttige info.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
lange domeinnamen met streepjes

Index.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
Hahaha www.i-n-d-e-x.de site (en club) waar ik regelmatig kom
En dat uit mijn hoofd, als een site nuttig is, dan onthou je het wel, hoe verrot ook, net als bijvoorbeeld podnapisi.net (raar woord en .net) of addic7ed, etc...

Ik ben van 50 euro/dag naar 2,50 gegaan en nu weer terug omhoog aan 't komen.
 Ik ben van 50 euro/dag naar 2,50 gegaan en nu weer terug omhoog aan 't komen.  

Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Mike144 het volgende:
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.

Ik zou echt blij zijn met een euro per dag.
  Ik zou echt blij zijn met een euro per dag.

SEO'en jongen, promoten op Facebook. Facebookpage aanmaken en mooie widget @ site zetten. Kun je mensen op de hoogte houden via Facebook en gaan ze weer naar je site omdat je iets nieuws hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk
Ik heb wel een keer 20 cent verdiendIk zou echt blij zijn met een euro per dag.

Ik waan me weer 10 jaar oud.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk
Ik heb wel een keer 20 cent verdiendIk zou echt blij zijn met een euro per dag.
 Een hele Euro per dag!
 Een hele Euro per dag! 

Respect, mooi moment was dat ook voor mij!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Mike144 het volgende:
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.

Goed bezig!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Respect, mooi moment was dat ook voor mij!
Ik zit nu al 5 dagen op bijna 15 euro per dag, veel meer dan een paar maanden geleden mijn doel was. Mijn uiteindelijke doel is om er van te kunnen leven (dus niet afhankelijk van een baan). Als het steady door gaat zo, ga ik denk ik wel 1 dag minder werken om me er meer op te kunnen richten.
Punt is dan alleen wel, welke dag neem je vrij, maandag en vrijdag is gewoon een verlenging van het weekend, dan doe je weinig, beste is een woensdag denk ik. Kan je dinsdagavond lang door (werk savonds altijd beter), lekker uitslapen en dan knallen.

Ergens een kantoortje huren; webshop opzetten, personeel aannemen na een half jaar oid en dan zelf weer gaan werken.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:51 schreef JDx het volgende:
Ik heb alleen geen zin in de rompslomp van een webshop. Ooit bij een bedrijf een bar kruk handeltje geregeld. Wat een gezeik kwam daar van af zeg. Concurrerende prijzen en leveringen die niet aankwamen etc. Beschadigingen, bla bla... ik haat klanten

Daar heb ik ook al eens over nagedacht, enige probleem is dat je minder persioen gaat opbouwen en mocht je de baan verliezen val je meer terug omdat je minder bent gaan werken. Ik wil waarschijnlijk nog een forum starten en enkele sites erbij maken en héél mischien mijn huidige project verkopenquote:Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Respect, mooi moment was dat ook voor mij!
Ik zit nu al 5 dagen op bijna 15 euro per dag, veel meer dan een paar maanden geleden mijn doel was. Mijn uiteindelijke doel is om er van te kunnen leven (dus niet afhankelijk van een baan). Als het steady door gaat zo, ga ik denk ik wel 1 dag minder werken om me er meer op te kunnen richten.
Punt is dan alleen wel, welke dag neem je vrij, maandag en vrijdag is gewoon een verlenging van het weekend, dan doe je weinig, beste is een woensdag denk ik. Kan je dinsdagavond lang door (werk savonds altijd beter), lekker uitslapen en dan knallen.

gewoon beetje geld sparen en hopen dat je op je 50e al binnen bent. Over 50 jaar moeten we sowieso tot onze 70 doorwerken en ik zou er nu voor tekenen om dat te halen. Als je zo oud bent heb je toch nergens meer zin in dat zie ik bij mijn opa en oma ook. Kruiswoordpuzzels maken lukt van de AOW ook wel
 gewoon beetje geld sparen en hopen dat je op je 50e al binnen bent. Over 50 jaar moeten we sowieso tot onze 70 doorwerken en ik zou er nu voor tekenen om dat te halen. Als je zo oud bent heb je toch nergens meer zin in dat zie ik bij mijn opa en oma ook. Kruiswoordpuzzels maken lukt van de AOW ook wel 

Je pensioen is toch al verdampt tegen de tijd dat jij mag genieten ( wanneer je 75 bentquote:Op woensdag 19 september 2012 10:17 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook al eens over nagedacht, enige probleem is dat je minder persioen gaat opbouwen en mocht je de baan verliezen val je meer terug omdat je minder bent gaan werken. Ik wil waarschijnlijk nog een forum starten en enkele sites erbij maken en héél mischien mijn huidige project verkopen

Visvakantiequote:Op woensdag 19 september 2012 10:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja liever nu genieten van je geld dan als je 70 bent en niks meer kan/wil
Thailand

niet elke situatie zal hetzelfde zijn maar het pensioenfonds is ook één van de betere (=veiligste) in Nederland.
 niet elke situatie zal hetzelfde zijn maar het pensioenfonds is ook één van de betere (=veiligste) in Nederland.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |