Ik heb enkel Nederlandse maar toch zijn die 's nachts ook actiefquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Amerikaanse bezoekersslapend rijk worden geld verdienen
Dank je.quote:Op dinsdag 18 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Welkom! Goed bezig! Zorg dat je je houdt aan de adsense regels en alles gaat goed komen. Succes
Zo'n links klik ik echt nooit aan in Google, allemaal sites gemaakt om geld te verdienen zonder echt nuttige info.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef YoshiBignose het volgende:
lange domeinnamen met streepjes
Index.quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:10 schreef JDx het volgende:
Hahaha www.i-n-d-e-x.de site (en club) waar ik regelmatig kom
En dat uit mijn hoofd, als een site nuttig is, dan onthou je het wel, hoe verrot ook, net als bijvoorbeeld podnapisi.net (raar woord en .net) of addic7ed, etc...
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijkquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Mike144 het volgende:
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.
SEO'en jongen, promoten op Facebook. Facebookpage aanmaken en mooie widget @ site zetten. Kun je mensen op de hoogte houden via Facebook en gaan ze weer naar je site omdat je iets nieuws hebt geplaatst.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk![]()
Ik heb wel een keer 20 cent verdiendIk zou echt blij zijn met een euro per dag.
Ik waan me weer 10 jaar oud.quote:Op dinsdag 18 september 2012 23:36 schreef borbit het volgende:
[..]
Hoe lang ben je daar mee bezig geweest? Ik ben nooit zover gekomen. Maar ja ik zit dan ook eigenlijk alleen maar te lezen, beginnen is zo moeilijk![]()
Ik heb wel een keer 20 cent verdiendIk zou echt blij zijn met een euro per dag.
Respect, mooi moment was dat ook voor mij!quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:48 schreef Mike144 het volgende:
Vandaag voor het eerst de ¤1,00 grens gehaald, dus ik ben blij haha! Nu kijken of ik dit stabiel kan volhouden.
Goed bezig!quote:Op woensdag 19 september 2012 09:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Respect, mooi moment was dat ook voor mij!
Ik zit nu al 5 dagen op bijna 15 euro per dag, veel meer dan een paar maanden geleden mijn doel was. Mijn uiteindelijke doel is om er van te kunnen leven (dus niet afhankelijk van een baan). Als het steady door gaat zo, ga ik denk ik wel 1 dag minder werken om me er meer op te kunnen richten.
Punt is dan alleen wel, welke dag neem je vrij, maandag en vrijdag is gewoon een verlenging van het weekend, dan doe je weinig, beste is een woensdag denk ik. Kan je dinsdagavond lang door (werk savonds altijd beter), lekker uitslapen en dan knallen.
Ergens een kantoortje huren; webshop opzetten, personeel aannemen na een half jaar oid en dan zelf weer gaan werken.quote:Op woensdag 19 september 2012 09:51 schreef JDx het volgende:
Ik heb alleen geen zin in de rompslomp van een webshop. Ooit bij een bedrijf een bar kruk handeltje geregeld. Wat een gezeik kwam daar van af zeg. Concurrerende prijzen en leveringen die niet aankwamen etc. Beschadigingen, bla bla... ik haat klanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |