Ik las dat je inmiddels al goede zaken doet? Vanaf april ben je pas bezig, toch?quote:Op woensdag 19 september 2012 09:49 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Goed bezig!
Mijn doel is er ook om van te kunnen leven.

Beiden lijken me goed, als je een domein registreert moet je eigenlijk direct ook een Twitteraccount en een Facebookaccount registreren met dezelfde naam.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb maar even een Twitter-account aangemaakt voor promotie-doeleinden. Goede zet, lijkt me, zolang mijn Tweets relevant zijn? Of kan ik beter mijn energie ergens anders in steken? NuJij staat ook nog op mijn lijst...

Tweets zijn zeker een goede manier voor promotie, facebook en google + ookquote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Heb maar even een Twitter-account aangemaakt voor promotie-doeleinden. Goede zet, lijkt me, zolang mijn Tweets relevant zijn? Of kan ik beter mijn energie ergens anders in steken? NuJij staat ook nog op mijn lijst...

Twitter is prima, vooral naarmate je meer volgers krijgt.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:

Volautomatisch? Niet toevallig met Wordpress?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Twitter is prima, vooral naarmate je meer volgers krijgt.
Zodra ik een update naar m'n site doe dan vliegt er volautomatisch een tweet uit.
Dat resulteerde toch altijd direct in wat extra views.
 dan ben ik wel benieuwd
 dan ben ik wel benieuwd

http://wordpress.org/extend/plugins/wp-to-twitterquote:Op woensdag 19 september 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Volautomatisch? Niet toevallig met Wordpress?dan ben ik wel benieuwd

Doet Facebook daar tegenwoordig niet moeilijk over, dergelijke 'spam'-accounts?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Beiden lijken me goed, als je een domein registreert moet je eigenlijk direct ook een Twitteraccount en een Facebookaccount registreren met dezelfde naam.
Zag hem al voorbij komen op de WP site. Zal er eens naar kijken. Scheelt een hoop werk.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://wordpress.org/extend/plugins/wp-to-twitter

Volgens mij is het niet echt spam want je moet het profiel niet als persoon maar als community o.i.d. aanmaken, alleen je volgers zien het dan.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doet Facebook daar tegenwoordig niet moeilijk over, dergelijke 'spam'-accounts?

Vanavond eens testenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
 bedankt alvast.
 bedankt alvast.

Dit werkt wel goed, maar groeit er een vrij standaard tweets uit, voor optimaal resultaat plan ik wel wat verschillende pakkende tweets over de zelfde post/update over de week.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:47 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Vanavond eens testenbedankt alvast.

Treur niet, ik betaal 875 excl. in de omgeving Amsterdam. Maar heb het voor over, hou er ook niet van om een huis te kopen omdat je dan vast zit etc.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:44 schreef JDx het volgende:
Maar meer haalbaar voor nu is het volgende. Vanwege de slechte economie en een tekort aan banen ben ik in Leiden gaan werken en naar Den Haag verhuisd, waar ik nu voor 800/maand exclusief GWL in een appartement woon. Terwijl je voor dat geld in Drenthe in een vrijstaande woning kan wonen.

waarschuw ze dan liever.
 waarschuw ze dan liever.

Niet-meescrollende ads? Ads die blijven stilstaan als je scrolled? Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 19 september 2012 12:58 schreef Afwazig het volgende:
Meescrollen ads zijn toch verboden door Adsense? Lijkt wel of ik het steeds vaker zie.

Meescrollende ads ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Niet-meescrollende ads? Ads die blijven stilstaan als je scrolled? Sinds wanneer is dat?

Functioneel en technisch ontwerp maken scheelt meestal al veel. Verder moet je gewoon zorgen dat de taakverdeling duidelijk is en dat je zelf(of iemand anders) niet overbelast wordt met werk.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:23 schreef JDx het volgende:
Wat is samenwerken soms toch een gezeik, ik doe alles alleen en gaat me prima af. Ben ook iemand die alles, een heel businessplan in zijn hoofd kan hebben, maar het niet op kan schrijven of uit kan leggen in een vergadering.
Probeer nu 1 projectje met 2 anderen en het is alleen maar gezeik

Heb jij eigenlijk meerdere youtube-kanalen of niet?quote:Op woensdag 19 september 2012 11:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
 Want op het account waar je vanaf FOK! naar linkt staan niet echt 'viral' filmpjes.
 Want op het account waar je vanaf FOK! naar linkt staan niet echt 'viral' filmpjes.

4 kanalen.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:43 schreef CasB het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk meerdere youtube-kanalen of niet?Want op het account waar je vanaf FOK! naar linkt staan niet echt 'viral' filmpjes.

Ja, het gaat prima. Veel lezen, veel proberen en vooral veel tijd erin stekenquote:Op woensdag 19 september 2012 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik las dat je inmiddels al goede zaken doet? Vanaf april ben je pas bezig, toch?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal

Het valt sowieso niet mee om nog een origineel logo te bedenkenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet me denken aan D66 of CDA

Mwah, vind ik wel meevallen. Groen doet het meestal wel goed bij ad-sites, aangezien dollars ook groen zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet me denken aan D66 of CDA

met het idee van... er gebeurt iets.
 met het idee van... er gebeurt iets. 

Vooral dat ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
...en vooral veel tijd erin steken

Iemand?
 Iemand?

Wat is er mis met TransIP? Service is geniaal en zo duur is een .nl er niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden.Iemand?

Ik gebruik zelf versio. kost 6 euro hosting per jaarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden.Iemand?
 Passen rond de 6 tot 8 websites op 1 hosting.
 Passen rond de 6 tot 8 websites op 1 hosting.

Lekker man! Ik hoor het graag wanneer het af isquote:Op woensdag 19 september 2012 15:47 schreef JDx het volgende:
Groen vanwege dollars inderdaad, en verder was het gewoon ff iets, zodat er iets op stondmet het idee van... er gebeurt iets.
Compleet overstappen naar mij zou ik niet doen, AdSense zal altijd beter verdienen denk ik. Maar als alternatief na een block, als extra ads, als op een bepaalde site waar AdSense niet mag, voor mezelf als veilig gevoel, etc...
Ook komen er wat unieke dingetjes zoals percentages van referrers, ik ga een veel kleiner percentage afpikken dan Google.
Ik begin eerst met een select gezelschap, die krijgen ook wat voordeeltjes, als mensen er tevreden over zijn, hoor je dat vanzelf. Voordat het zo ver is zijn we wel wat weken/maandjes verder.
 Dan wil ik wel ff testen
 Dan wil ik wel ff testen  

Nee niet echtquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef JDx het volgende:
http://9gag.com/gag/5400127
Herkenbaar hier? Ik ging stuk

Zat nog aan NLkliks te denken, maar je heb er al 1 zie ikquote:

Hostnet en Versio voldoen perfect aan mijn wensen. Versio voor de domeinen die echt potentie hebben en die ik dus op een goede registrar wil hebben, hostnet voor de goedkope domeintjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |