SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal
Het valt sowieso niet mee om nog een origineel logo te bedenkenquote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet me denken aan D66 of CDA
Mwah, vind ik wel meevallen. Groen doet het meestal wel goed bij ad-sites, aangezien dollars ook groen zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:38 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Doet me denken aan D66 of CDA
Vooral dat ja.quote:Op woensdag 19 september 2012 14:53 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
...en vooral veel tijd erin steken
Wat is er mis met TransIP? Service is geniaal en zo duur is een .nl er niet.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden.Iemand?
Ik gebruik zelf versio. kost 6 euro hosting per jaarquote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag in een recentelijk AdSense-topic hier op Fok een link naar een goedkope domeinboer, maar kan dat topic niet meer vinden.Iemand?
Lekker man! Ik hoor het graag wanneer het af isquote:Op woensdag 19 september 2012 15:47 schreef JDx het volgende:
Groen vanwege dollars inderdaad, en verder was het gewoon ff iets, zodat er iets op stondmet het idee van... er gebeurt iets.
Compleet overstappen naar mij zou ik niet doen, AdSense zal altijd beter verdienen denk ik. Maar als alternatief na een block, als extra ads, als op een bepaalde site waar AdSense niet mag, voor mezelf als veilig gevoel, etc...
Ook komen er wat unieke dingetjes zoals percentages van referrers, ik ga een veel kleiner percentage afpikken dan Google.
Ik begin eerst met een select gezelschap, die krijgen ook wat voordeeltjes, als mensen er tevreden over zijn, hoor je dat vanzelf. Voordat het zo ver is zijn we wel wat weken/maandjes verder.
Nee niet echtquote:Op woensdag 19 september 2012 16:49 schreef JDx het volgende:
http://9gag.com/gag/5400127
Herkenbaar hier? Ik ging stuk
Zat nog aan NLkliks te denken, maar je heb er al 1 zie ikquote:
Hostnet en Versio voldoen perfect aan mijn wensen. Versio voor de domeinen die echt potentie hebben en die ik dus op een goede registrar wil hebben, hostnet voor de goedkope domeintjes.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:58 schreef 100% Tukker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |