Me gustaquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef M1stral het volgende:
Die distressed denim tirade, WTF! Hahahaha.
Maar hij heeft wel keihard gelijkquote:Op maandag 24 september 2012 22:26 schreef M1stral het volgende:
Die distressed denim tirade, WTF! Hahahaha.
Ah ja. Measurements?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:49 schreef T_Fuff het volgende:
Precies dezelfde, daar pas ik niet in, foutje van Gun
Laat maar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:03 schreef T_Fuff het volgende:
Toevallig, ben net V&A topic aan 't maken dus hierzo:
Waist: 16,3"
Backrise: 14"
Frontrise: 10"
Thigh: 10,5"
Knee: 8"
Leg: 7,5"
Inseam: 33"
Tight area i.p.v. thigh area.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:39 schreef T_Fuff het volgende:
Kon ik je al vertellen, alleen voor mr(s) spillebeen. Ik ging het net weer proberen en ik krijg de knoop net op de rand van mijn boxer. Ik weet zeker dat ik wel in de waist kom, maar die thigh area, damn.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Thnx, kwam hem tegen op Ebay en voor ik het wist typte ik al mijn wachtwoord bij Paypal in.
Impulsaankoopje zullen we maar zeggen hehe.
Had ik het met Ali ook over gehad, ik hou hem in gedachten, ik zoek liever iets goedkopers, hoewel die van Sage wel lekker fluffy oogt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Sage heeft een denim van 22 oz. Is indo denim en omgerekend niet zo duur denk ik.
18oz is nicerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Had ik het met Ali ook over gehad, ik hou hem in gedachten, ik zoek liever iets goedkopers, hoewel die van Sage wel lekker fluffy oogt.
Heb ook een mogelijk steal voor een N&F Elephant, die bok ook heeft. Maar ik ben daar eigenlijk niet heel erg gecharmeerd van.
Ik zeg geen N&F.. Dat is namelijk een broek die je niet fulltime wil dragen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Had ik het met Ali ook over gehad, ik hou hem in gedachten, ik zoek liever iets goedkopers, hoewel die van Sage wel lekker fluffy oogt.
Heb ook een mogelijk steal voor een N&F Elephant, die bok ook heeft. Maar ik ben daar eigenlijk niet heel erg gecharmeerd van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |