quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Thnx, kwam hem tegen op Ebay en voor ik het wist typte ik al mijn wachtwoord bij Paypal in.
Impulsaankoopje zullen we maar zeggen hehe.
Had ik het met Ali ook over gehad, ik hou hem in gedachten, ik zoek liever iets goedkopers, hoewel die van Sage wel lekker fluffy oogt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef Atta-boy het volgende:
Sage heeft een denim van 22 oz. Is indo denim en omgerekend niet zo duur denk ik.
18oz is nicerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Had ik het met Ali ook over gehad, ik hou hem in gedachten, ik zoek liever iets goedkopers, hoewel die van Sage wel lekker fluffy oogt.
Heb ook een mogelijk steal voor een N&F Elephant, die bok ook heeft. Maar ik ben daar eigenlijk niet heel erg gecharmeerd van.
Ik zeg geen N&F.. Dat is namelijk een broek die je niet fulltime wil dragen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Had ik het met Ali ook over gehad, ik hou hem in gedachten, ik zoek liever iets goedkopers, hoewel die van Sage wel lekker fluffy oogt.
Heb ook een mogelijk steal voor een N&F Elephant, die bok ook heeft. Maar ik ben daar eigenlijk niet heel erg gecharmeerd van.
Hoe bedoel je? Wat ik heb of wat ik wellicht nog wil aanschaffen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:25 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Wat staat er nu op je lijstje dan?
Fit en waist?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef M1stral het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat ik heb of wat ik wellicht nog wil aanschaffen?
Trouwens, ik ben tot de conclusie gekomen dat N&F niet echt voor mij is. Met andere woorden, een Japan Heritage voor een ieder die interesse heeft en een net bod doet.
Hmmm, ga ik niet in passen helaas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef M1stral het volgende:
WG maat 29. Waist komt overeen met 31, give or take.
Ik ga hem op sufu zetten nu, misschien dat daar iemand hem wilt hebben. Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
18oz is nicer
Maar die AD is wel heel er tightKan je die niet slijten op mynudies of sufu. Misschien via iemand zijn account?
Veel te strak voor mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik ga hem op sufu zetten nu, misschien dat daar iemand hem wilt hebben. Laten we het hopen.
Maar hoe bedoel je tight?
Komt dat een beetje overeen met een 29 APC NS?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:34 schreef M1stral het volgende:
WG maat 29. Waist komt overeen met 31, give or take.
Weet ik niet? Leg de sizecharts naast elkaar zou ik zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef omelette het volgende:
[..]
Komt dat een beetje overeen met een 29 APC NS?
Jij bent toch maatje 31/32, dan moet je hier makkelijk inpassen tenzij je 150+ squat ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Veel te strak voor mijJa idd op sufu zetten en hopen
Ja idd, maar 11 is denk het minimum. Oldblue is rond 11 11.5cm Dat vind ik net goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Jij bent toch maatje 31/32, dan moet je hier makkelijk inpassen tenzij je 150+ squat ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |