Lijkt mij een onbegonnen zaak eigenlijk, je moet dan constant heel veel rek erop hebben. Wat wellicht zou kunnen helpen is als het katoen vochtig is dan oprekken met een bal ofzo erin, maar ik verwacht dat ze alleen soepeler worden en niet merkbaar groter.
Het is zover, all mijn geliefde jeans hebben een crotchrip, behalve de korte ALD Frontier, maar daar is het te koud voor. Het was nu ook wel tijd voor wat evo pics van mijn Artist Denim.
Zie hieronder de vergelijking, ik heb er namelijk nog 1, wat de meeste van jullie wel weten, die is verkeerd geproduceerd waardoor ik hem niet pas, die gaat vanaf vandaag ook definitief de verkoop in, heb geen vrienden met animo.
Zoals ik eerder al eens heb aangegeven ben ik niet erg content met de evolutie op deze AD. De kleur is daarentegen wel erg plezant, een grijsachtige donkere kleur met wat witte striping op sommige plekken. Heb er heel veel zweet en uren ingestoken en met dit als resultaat.
![comparison2.jpg]()
comparison
![coinpocket.jpg]()
![backpockets.jpg]()
backpockets, lichtinval weergeeft net iets andere kleur, echtheid is zoals foto 1.
coinpocket
![fullback.jpg]()
back
![fullfront.jpg]()
front
[ Bericht 10% gewijzigd door T_Fuff op 25-09-2012 13:42:51 ]