Nogal jaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha het klinkt zo fout....
Ok 6 kinderen nu... Best drukjes
Omdat ze niet herkenbaar op FOK wilt?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Lola waarom heb je geen foto van jezelf in je fobo
Omdat ik nooit leuk op fotos staquote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Lola waarom heb je geen foto van jezelf in je fobo
Niet poseren helptquote:Op donderdag 13 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik nooit leuk op fotos sta
onzin... heel wat leuke foto's van jouquote:Op donderdag 13 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik nooit leuk op fotos sta
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
onzin... heel wat leuke foto's van jou
*ploft op bank naast Feraquote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
Eindelijk thuis *schopt All stars uit
Whahaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zeker die zonder hoofd (kpd)
Ben benieuwd hoe je eruit zietquote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je eruit ziet
zie flickr icoontje, staat wel een recente tussen geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je eruit ziet
Gelijk de eerste fotoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie flickr icoontje, staat wel een recente tussen geloof ik
Heul niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat doe jij in mijn huis?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*ploft op bank naast Fera
Welke AllStars?
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn huis?
Euhm, van die hoge met een dikke rand bij de enkel, van spijkerstof. Je kunt zo'n stukje ook omklappen. Geen idee hoe dat heet.
Leuke fotoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie flickr icoontje, staat wel een recente tussen geloof ik
Ik kom er even op terug... foto's die ik online heb zijn natuurlijk een half jaar oud... geven geen goed beeldquote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Het hoeft allemaal niet zonodig in mijn fobo...
Oké, momentje.quote:
quote:
Die heeft mijn dochtertje ook! Alleen dan helemaal in het witquote:
Ik dacht de oldskool Allstarsquote:
Ben je nou aan het flirten?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht de oldskool Allstars
Maar deze zijn ook tof
En je hebt een lief gezicht voor zover ik dat kan zien![]()
![]()
SSSSSSSSSSSST!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je nou aan het flirten?
De beschrijving die ik gaf paste al helemaal niet bij oldskool All Stars.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar deze zijn ook tof
![]()
Hij wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je nou aan het flirten?
Neeeeej dat weet ikquote:Op donderdag 13 september 2012 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
De beschrijving die ik gaf paste al helemaal niet bij oldskool All Stars.
De bovenkant is liever.
Van mn gezicht, gekkie.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neeeeej dat weet ikMaar dan zijn het ook geen All Stars (vind ik)
Huh? Ik niet snap
Daarom zeg ik het ook, ter info.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet zien nu
Dat ja... Vast een heel mooi meisjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar deze zijn ook tof
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ja... Vast een heel mooi meisje
Dat zeggen vrouwen altijdquote:
Nee, maar ik ken echt veel mooiere meiden. Ik vind mezelf maar wat gewoontjes, typische boerentrien.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd
Niks mis met "gewone" mensen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken echt veel mooiere meiden. Ik vind mezelf maar wat gewoontjes, typische boerentrien.
Ik had t niet alleen over figuur. Ik heb ook een heel gewoon gezicht. Alleen mijn ogen, daar ben ik heel trots op.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis met "gewone" mensen hoorEn ik weet niet wat jij "mooi" noemt maar slank/mager word ik niet warm van
Niemand heeft een 'gewoon' gezicht. Heb nog nooit 2 gezichten gezien die op elkaar lekenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had t niet alleen over figuur. Ik heb ook een heel gewoon gezicht. Alleen mijn ogen, daar ben ik heel trots op.Mooi bruin.
Ik heel veel ... Van die typische Hollandse meiden, die allemaal een beetje zo'n hoofd hebben. En soms springt er zo'n meisje uit waarvan ik denk: wauwquote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand heeft een 'gewoon' gezicht. Heb nog nooit 2 gezichten gezien die op elkaar leken
Donkere ogen
Iedereen heeft iets moois.. alleen is het de vraag of je de tijd neemt om ernaar te kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand heeft een 'gewoon' gezicht. Heb nog nooit 2 gezichten gezien die op elkaar leken
Donkere ogen
Fijn weekend Tally!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat ik naar huis mag dus dat ik doe ik ook lekker.
Misschien tot morgen en anders prettig weekend!
Misschien kom ik dan te weinig in de kroeg ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heel veel ... Van die typische Hollandse meiden, die allemaal een beetje zo'n hoofd hebben. En soms springt er zo'n meisje uit waarvan ik denk: wauwzou bijna seks met d'r hebben.
Dit dusquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets moois.. alleen is het de vraag of je de tijd neemt om ernaar te kijken
Fijn weekendquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat ik naar huis mag dus dat ik doe ik ook lekker.
Misschien tot morgen en anders prettig weekend!
Ik kom ook niet vaak in de kroeg. Maar ik kijk graag mensen, overal.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kom ik dan te weinig in de kroeg ofzo
Whehe
[..]
Dit dus
[..]
Fijn weekend
ik snap wel wat je bedoeld.. die typische meiden van 13 in een dozijn.. maar ook daar zit onderling eigenlijk nog best wel wat verschil in.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom ook niet vaak in de kroeg. Maar ik kijk graag mensen, overal.
Soms zie ik echt hondslelijke mensen hoor ... En soms ook mensen waarvan ik denk: nah, saai.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En in alle eerlijkheid heb ik nog maar zelden een gezicht gezien waar echt bijna niets moois in te vinden was.. uitstraling en een lach zegt vaak meer dan een vorm en of kleur
Ja idd. Zal ook wel aan kleding liggen of zo, allemaal de standaard H&M outfit.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld.. die typische meiden van 13 in een dozijn.. maar ook daar zit onderling eigenlijk nog best wel wat verschil in.
Ik ook als ik met het OV reis of in de stad loop. Met de motor heb ik niet zoveel te kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom ook niet vaak in de kroeg. Maar ik kijk graag mensen, overal.
Eensquote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En in alle eerlijkheid heb ik nog maar zelden een gezicht gezien waar echt bijna niets moois in te vinden was.. uitstraling en een lach zegt vaak meer dan een vorm en of kleur
ja.. maar ligt eraan hoe goed je gaat kijken.. als je aan mensen kijken doet op terras dan doe je eerste indruk:quote:Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zie ik echt hondslelijke mensen hoor ... En soms ook mensen waarvan ik denk: nah, saai.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. maar ligt eraan hoe goed je gaat kijken.. als je aan mensen kijken doet op terras dan doe je eerste indruk:
meh saaie kleding
moet naar de kapper
zonde van die pony
ook al donkerblond lang haar met skinnyjeans
NEXT
moet naar de kapper
te grote bh aan
te krappe broek en shirt
bha
NEXT
en ja dan lijken er heel veel op elkaar en heel veel mensen ook behoorlijk lelijk
mijn mams en ik doen dat ook heel vaakquote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]Zoiets ja. Maar ik vind het soms ook leuk om dan samen met mijn vriend/moeder mensen een beetje af te zeiken. Niet lullig bedoeld of zo, maar ik vind dat grappig.
Mijn moeder heeft er ook 'n handje van.
Als wat volslankere dame kan ik soms niet bevatten wat mensen voor strakke tops/truitjes aan doen waardoor ze net rollades lijken. Ik zou gewoon niet zo over straat durven.
Ja, inderdaad. "Oh mijn god, zo ga je toch niet over straat".quote:Op donderdag 13 september 2012 17:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams en ik doen dat ook heel vaak
zo van:
Was er nou niemand ?!? die er wat van zei voordat ze van huis gingen.
en heeeeeel veel dames met te grote of te kleine bh's
Mensen maken vaak 2 crusiale fouten.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. "Oh mijn god, zo ga je toch niet over straat".
Mensen mogen van mij dragen wat ze willen, in alle kleuren van de regenboog. Preuts of slutty, I don't care. Maar ffs, draag de goeie maat, dat is al het halve werk. Soms beseffen mensen niet dat niet alles ze staat. En door een kleine jeans lijk je echt niet slanker, alleen maar dikker. Als ik een muffintop zou hebben als ik een broek pas, koop ik 'm gewoon niet.
Ja idd. Het is wel moeilijk soms. Ik heb een maat 42, dus ik kocht een broek in maat 42 die na een tijdje helemaal uitlubberde en af ging zakken .. M'n oma heeft 'm nog ingenomen en hij is nog steeds te groot.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mensen maken vaak 2 crusiale fouten.
Of ze dragen te grote kleding
of te kleine kleding.
en ik weet dondersgoed dat als ik op straat loop mensen ook genoeg over mij kletsen.. en dat mag.. maar dan nog denk ik van.. Hell no dat ik die fouten maak
Cruciaal als crusiaal schrijven is natuurlijk ook wel een cruciale fout.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mensen maken vaak 2 crusiale fouten.
Of ze dragen te grote kleding
of te kleine kleding.
en ik weet dondersgoed dat als ik op straat loop mensen ook genoeg over mij kletsen.. en dat mag.. maar dan nog denk ik van.. Hell no dat ik die fouten maak
uiteraardquote:Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cruciaal als crusiaal schrijven is natuurlijk ook wel een cruciale fout.
Ach gut, arm mens. Lijkt me niet toch? Vaak kunnen die mensen er niet echt wat aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaw oud mensje wat zich afvraagt of de energiemaatschappij boos wordt als ze verhuist naar een verpleeghuis en dan het contract niet uit kan zitten
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach gut, arm mens. Lijkt me niet toch? Vaak kunnen die mensen er niet echt wat aan doen.
Dat soort oude mensen zijn echt lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
dus ik al tegen mevr van nee hoor dan beeindigen we het gewoon
heeft u in de planning om te verhuizen dan? nee zegt ze maar mijn kinderen wel geloof ik
ik smelt dan helemaal zo van ach gut mevrouw toch
Hier zijn ook wel leuke hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort oude mensen zijn echt lief.
Echt anders dan die zeikerds hier in 't dorp.
Wij wonen niet in hetzelfde dorp. Leeuwen is idd wel tof.quote:
Nou ook niet altijd hoor, af en toe word je helemaal gek van het geroddelquote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij wonen niet in hetzelfde dorp. Leeuwen is idd wel tof.
Ik vind het een stuk gezelliger als hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ook niet altijd hoor, af en toe word je helemaal gek van het geroddel
Goed plan, ik ga zo ook een uurtje gestrekt.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Zo meteen na het eten maar even slapen. Ben gesloopt.
goed ideequote:Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Zo meteen na het eten maar even slapen. Ben gesloopt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga zo ook een uurtje gestrekt.
Slaapmeet.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed idee![]()
ga dat zo ook maar eens doen
Inception.quote:
Dus dan droom jij dat jij in mijn droom droomt, maar eigenlijk droom ik dat jij droomt dat je droomt?quote:
En dan zit GF ook nog ergens ...quote:Op donderdag 13 september 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus dan droom jij dat jij in mijn droom droomt, maar eigenlijk droom ik dat jij droomt dat je droomt?
jullie dromen dat ik lig te slapenquote:
die hebben geen shoarmaquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuis.
2 broodjes shoarma, dat wordt straks bij de Mac eten.
Te bijdehand. Het kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen shoarma
Nee wij thuis wel, maar dat is te weinig, dus naar de Mac.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen shoarma
Ik heb hem nog niet. Even aan het snuffelen op MP.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoppa, zo doe je dat
Die verbrande plek is toch best rood
Euw oké. Nja nog geen geld tochquote:Op donderdag 13 september 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet. Even aan het snuffelen op MP.
Toch koude kraan vanaf nu.
jezelf inzepen, scheren, fappen,quote:Op donderdag 13 september 2012 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou van lang douchen en wat moet je anders doen
Dit dus.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jezelf inzepen, scheren, fappen,
Ja, er zal toch wel een reden zijn dat je lang doucht?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jezelf inzepen, scheren, fappen,
nou dat komt dus omdat hij fokt ondertussenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, er zal toch wel een reden zijn dat je lang doucht?
Ja, maar hij zegt: "Wat moet je anders doen?" alsof hij zich anders verveelt tijdens het lange douchen. Waarom douch je dan lang?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou dat komt dus omdat hij fokt ondertussen
Ik vind het gewoon lekker warmquote:Op donderdag 13 september 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, er zal toch wel een reden zijn dat je lang doucht?
Week niet gefapt?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker warm
Ik fap niet onder de douche, sowieso al een week geleden
En ik moet nog scheermesjes halen, danku Knetter
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Week niet gefapt?
Wel seks gehad?
Nee ook nietquote:Op donderdag 13 september 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Week niet gefapt?
Wel seks gehad?
quote:
Seks is overrated.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil ook weer eens seks hebben
Veel te lang geleden
Heb ik wel behoefte aanquote:
Korsakov much?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik wel behoefte aan
Sterker nog, ik kan me de laatste keer fappen /seks niet eens herinnerenMaar ik heb dan ook een slecht geheugen.
Ok.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je liegt.
Seks is geweldig
Ligt eraan wat voor seks.quote:
Want to?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor seks.
Seks met liefde is het beste wat er is. En dat kan ook hele geile neukseks zijn
Mee eensquote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks zonder liefde kan ook gruwlijk heerlijk geil zijn gewoon pure rauwe lustquote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel heel lang geleden dat ik dat heb gevoeld.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook mee eensquote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Seks zonder liefde kan ook gruwlijk heerlijk geil zijn gewoon pure rauwe lust
Als je me de tijd geeft verliefd op je te worden.quote:
True, maar ik prefereer het tegen elkaar aan kruipen en liefdevol knuffelen en dan samen in slaap vallen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Seks zonder liefde kan ook gruwlijk heerlijk geil zijn gewoon pure rauwe lust
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je me de tijd geeft verliefd op je te worden.
Wat niet per definitie gebeurd, dus op eigen risico.
quote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar ik prefereer het tegen elkaar aan kruipen en liefdevol knuffelen en dan samen in slaap vallen.Ik slaap dan altijd heerlijk.
Momenteel ben ik al verliefd. Maar dat is niet leuk.quote:
ik prefeer de goddeloze pure gebruiker seks.. seks omdat je het wil niet omdat je van de ander houdt.. seks waarbij je puur aan je eigen genot denktquote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
True, maar ik prefereer het tegen elkaar aan kruipen en liefdevol knuffelen en dan samen in slaap vallen.Ik slaap dan altijd heerlijk.
Jij bent een slechte raadgever.quote:
Wederom eensquote:Op donderdag 13 september 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gefriendzoned right?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Momenteel ben ik al verliefd. Maar dat is niet leuk.
De seks mag/moet wel ruig zijn, alleen het naspel vind ik heeel belangrijk. Dat ondanks dat je elkaars geslachtsdelen kapot geneukt hebt, je wel achteraf lepeltje lepeltje kunt liggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik prefeer de goddeloze pure gebruiker seks.. seks omdat je het wil niet omdat je van de ander houdt.. seks waarbij je puur aan je eigen genot denkt
en af en toe koetjsie koetsjie ik vind je lief seks met knuffelen en shizzle..
maar qua seks ben ik sowieso vaak nogal weird
Ja.quote:
ik meot dan plassen en vindt de ander dan meestal vies zweterig.. dat knufflen doen we een uur later wel. .na de seks wil ik wat drinken en plassen en verder ff nietsquote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
De seks mag/moet wel ruig zijn, alleen het naspel vind ik heeel belangrijk. Dat ondanks dat je elkaars geslachtsdelen kapot geneukt hebt, je wel achteraf lepeltje lepeltje kunt liggen.
Johquote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Jullie mannen hebben gelijk, het is vreselijk.
quote:Willen de mensen die niet gestemt hebben, kappen met zeiken over de eindresultaten van de verkiezingen? Jullie hebben namelijk geen recht van spreken.
Ik ga ook altijd naar de WC, anders blaasontsteking (ben ik nogal gevoelig voor). Maar daarna lekker erbij kruipen, in bed of op de bank.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik meot dan plassen en vindt de ander dan meestal vies zweterig.. dat knufflen doen we een uur later wel. .na de seks wil ik wat drinken en plassen en verder ff niets
Ik zou daar dus gewoon iets van zeggenquote:Op donderdag 13 september 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
Iemand op Facebook:
[..]![]()
Ik moet me echt inhouden.
Ja! Ik voel me begrepen.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh
Het is soms zelfs depressie-opwekkend verschrikkelijk
Even kijken of een andere smart ass al gereageerd heeft.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou daar dus gewoon iets van zeggen
Dat is kut ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja.
Jullie mannen hebben gelijk, het is vreselijk.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
Ik reageerde met: "Jij hebt zeker PVV ''gestemt"?"
Kijken of ze die snapt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Fera het volgende:
Ik reageerde met: "Jij hebt zeker PVV ''gestemt"?"
Kijken of ze die snapt.
Gewoon geen vrouwen aanspreken. Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 13 september 2012 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Joh
Het is soms zelfs depressie-opwekkend verschrikkelijk
Ja, vrouwen moeten jou aanspreken! Heldinnen dat 't zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen vrouwen aanspreken. Opgelost, slotje!
Forever alonequote:Op donderdag 13 september 2012 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon geen vrouwen aanspreken. Opgelost, slotje!
Goede avond!quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goeiemiddag, we zijn weer eens klaar met werken, en morgen alweer vrij
Als in uitprinten en opplakken?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zoek vrolijke plaatjes om mijn bureau schot dingetje op te leuken
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als in uitprinten en opplakken?
Hmm, ff kijken, ik had zelf heul lang wat grappige en leuke dingenquote:
Dat gebeurt niet zo heel vaak.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, vrouwen moeten jou aanspreken! Heldinnen dat 't zijn.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet zo heel vaak.
Ik kan me er eigenlijk maar enkele herinneren die dat probeerden.
De eerste, toen was ik 11 en daar totaal niet aan toe.
De tweede was een meisje waarvan ik het niet in de gaten had en die ik ook niet zo ontzettend leuk vond.
De derde was een vrouw die ik totaal niet aantrekkelijk vond op lichamelijk en emotioneel gebied.
De vierde was een meisje waarvan ik te laat in de gaten had dat ze me probeerde te versieren en toen ik het wel in de gaten had, had ze al een ander.
Er was nog een meisje dat me probeerde te versieren tijdens uitleg van een tentamen.
Eentje die mijn handen op haar borsten legde in de kroeg, waarvan ik niet wist wat ze nou wilde.
Laat maar, het gebeurt vaker dan ik dacht.
Ik ben niet zo'n held in het oppikken van vrouwelijke hints.quote:
Hmmm, ik heb het ook niet zo in de gaten wanneer jongens/mannen mij leuk vinden. Bij wijze van spreke pas als hij me op m'n bek pakt.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held in het oppikken van vrouwelijke hints.
Maar het is al een tijd niet gebeurd, ik ben duidelijk over mijn hoogtepunt heen.
nee ik heb bijv een kaartje met een kikker waarop staat : ik wilde nooit een kaart worden.quote:
Fapfapfapfap, vertel meerquote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Omg jullie hadden het net over lelijk geklede mensen op straat. Net was er een heel dik wijf waarvan haar buik onder het shirtje uit kwam
hihi wil je pics van me zienquote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fapfapfapfap, vertel meer
Ik vergeet nog mijn buurmeisje dat mij erg leuk vond, wat ik later van mijn zusje hoorde.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb het ook niet zo in de gaten wanneer jongens/mannen mij leuk vinden. Bij wijze van spreke pas als hij me op m'n bek pakt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi wil je pics van me zien
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee ik heb bijv een kaartje met een kikker waarop staat : ik wilde nooit een kaart worden.
een kkaartje met: there are 2 sides to everything, my side and the wrong side
en zo zoek ik er nog een paar vrolijke bij
Boh, zo voel ik me wel de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Volgens mij is dit liedje voor mij geschreven
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Omg jullie hadden het net over lelijk geklede mensen op straat. Net was er een heel dik wijf waarvan haar buik onder het shirtje uit kwam
Zo voel ik me 24 jaarquote:Op donderdag 13 september 2012 19:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Boh, zo voel ik me wel de laatste tijd.
Ik heb het koud. Najaar.
Ik dacht ook 'n tijdje dat ik het had, maar 'net niet' volgens de test.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo voel ik me 24 jaar
ADD for life
Nou is ADHD heel wat anders dan ADDquote:Op donderdag 13 september 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht ook 'n tijdje dat ik het had, maar 'net niet' volgens de test.Mijn broertje heeft het wel, zelfs met H. En flink ook ...
Iddquote:Op donderdag 13 september 2012 19:23 schreef Fera het volgende:
[..]Dat soort dingen idd. Koop dan een groter t-shirt.
Nee, maar ze noemde het bij hem ADD met kleine 'h'. Dus er zat wel hyperactief in, zeg maar.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou is ADHD heel wat anders dan ADD
Maar goed, ADHD'ers stoor ik me vaak gigantisch aanKan het niet uitstaan, dat zwaar hyperactieve
Ik moest hieraan denken:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Fera op 13-09-2012 19:35:33 ]A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dame, zou je dat ajb in een spoiler willen stoppen?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Dit is wel heel extreemquote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
bahquote:Op donderdag 13 september 2012 19:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest hieraan denken:
[ afbeelding ]
Jankerd.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dame, zou je dat ajb in een spoiler willen stoppen?
Schrikbaaaaaaaaaarend.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:36 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
feeeeeeeeeeeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Slaap lekker schat.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:39 schreef sararaats het volgende:
Ik ga vandaag eens vroeg slapen. M'n hoofd is een chaos.
Vannacht kon ik niet slapen![]()
Toedeloe
Gaat, beetje rotdag gehad. Vanavond het hoge woord eruit gooien ...quote:
Toch wel minimaal 5 cd's dan he?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, even voor 71 euro aan cd's gekocht
good luck, komt vast goedquote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat, beetje rotdag gehad. Vanavond het hoge woord eruit gooien ...
4 + 2 doublesquote:Op donderdag 13 september 2012 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch wel minimaal 5 cd's dan he?
Boh.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Gaat, beetje rotdag gehad. Vanavond het hoge woord eruit gooien ...
Dank je.quote:
Heerlijk is dat. Dan voel ik me helemaal mooi.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zooo lekker lang gedoucht, masker voor de haren, teennageltjes gelakt, scheerfeestje gehouden! Ik ben klaar voor mn passessie morgen!
En nu zit ik in mn joggingbroek op de bank
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Daarna zijn jullie ook verlost van mijn gezeur.
Sorry, mevrouw.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
dat is geen gezeur hé dame!
Hell. No.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
Crawling in piano is nog mooier ...Traantje.
quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. Dan voel ik me helemaal mooi.
Ach, zo zijn mannen. Ik geef iets te weinig om mn voeten, zo maar eens een sodabadje doen en vanavond dik insmeren met butter.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]vond het een beetje overdreven, waarom moet je nu je nagels lakken, Je gaat trouwjurken passen! Ja hallo, sta ik daar in mn ondergoed met lelijke teennagels! mannen
Is het erg dat ik dat als eerste en enige las toen ik de post zag?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]vond het een beetje overdreven, waarom moet je nu je nagels lakken, Je gaat trouwjurken passen! Ja hallo, sta ik daar in mn ondergoed met lelijke teennagels! mannen
Er is ook een website die klassieke muziek tegelijk met haardvuur speelt. Die met de regensite opzetten. Dan ben je de eindbaas.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:58 schreef Fera het volgende:
Iemand op YouTube raadde aan die pianomuziek tegelijkertijd te laten spelen met de website RainyMood (regen geluiden). Het past wel heel mooi bij elkaar.
Sowieso, regen.
Ach, daar zijn we voor, niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 19:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Daarna zijn jullie ook verlost van mijn gezeur.
Goed idee Kaneel, straks maar eens proberen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is ook een website die klassieke muziek tegelijk met haardvuur speelt. Die met de regensite opzetten. Dan ben je de eindbaas.
[..]
Ach, daar zijn we voor, niet?
ik zou me er niet teveel van voorstellen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is het erg dat ik dat als eerste en enige las toen ik de post zag?
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
Sterkte Fera, maar dat wist je al
Niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 20:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
ik zou me er niet teveel van voorstellen hoor
als je lichte/ witte jurken aan wilt, dan moet je huidskleurige gladde lingerie eronder, En dat is niet t meest charmante wat ik in mn kast heb liggenquote:
Nee idd. Ik heb ook zo'n figuurcorrigerende body. Zit op zich nog best lekker.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als je lichte/ witte jurken aan wilt, dan moet je huidskleurige gladde lingerie eronder, En dat is niet t meest charmante wat ik in mn kast heb liggen
Deceptie..quote:Op donderdag 13 september 2012 20:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als je lichte/ witte jurken aan wilt, dan moet je huidskleurige gladde lingerie eronder, En dat is niet t meest charmante wat ik in mn kast heb liggen
Dank je.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:13 schreef sararaats het volgende:
Sterkte Fera![]()
Ik mag van mezelf nog niet slapen anders ga ik vannacht spoken
Niet je lenzen door de noodles roeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lenzen eens uit doen en noodles klaarmaken
begin trek te krijgen..
Nee, lenzen gaan uit in de badkamer, noodles maak ik doorgaans klaar in de keukenquote:Op donderdag 13 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet je lenzen door de noodles roeren.
Ze zei schat tegen mequote:
hou hem maar goed aan de lijnquote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Stil hier ... Even het hondje uitlaten.
Je moet ons gewoon even hoi zeggen, is normaal hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Wat doe ik hierik moet even douchen
quote:Op donderdag 13 september 2012 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ja en nu ga ik mijn bezwete lijf afsoppen![]()
Lijkt me zo gaaf een keer naar zo'n plek te gaanquote:Op donderdag 13 september 2012 20:33 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Stil hier ... Even het hondje uitlaten.
Dat lukte dus niet, hij schoot twee keer uit zn halsband ... Hij moet een nieuwe hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hou hem maar goed aan de lijn![]()
het waait er nogal
Ik vond Barcelona eigenlijk niet zo boeiend.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
BAM! 25-28 september naar Barcelona
Iemand nog tips om te gaan kijken?
Stadion van FC Barelona schijnt de moeite waard te zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
stadion sowiesoquote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Barcelona eigenlijk niet zo boeiend.
Ik was toen alleen niet naar het Dali Museum geweest. Maar dat was nog best een eindje weg.
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stadion van FC Barelona schijnt de moeite waard te zijn
Waren we al van planquote:
In Barcelonaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis m'n eerste reis buiten de BeNeLuxZie vast genoeg en anders pleur ik wel op t strand neer
Dat is het enige wat ik weet van Barcelonaquote:Op donderdag 13 september 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Waren we al van planThanks anyway
sagrada familia ook leukquote:Op donderdag 13 september 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik weet van Barcelona
Er is vast genoeg leuks daar. Ach ik vond Parijs 2 weken geleden ook erg leukquote:
Welke stad?quote:Op donderdag 13 september 2012 21:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik krijg bij mn nieuwe cursus een voucher voor 3 dagen in een wereldstad, in ieder geval je hotel en ontbijt gerergeld! Alleen de reis erheen moet je zelf betalen!
Het is voor 2 personen, Is er hier iemand die er interesse in heeft? Wij moeten sparen voor de bruiloft dus gaan zelf niet!
Komt wel goedquote:Op donderdag 13 september 2012 21:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo eten staat op.. nu nog zin in eten krijgen
Gekookte aardappels. jus, braadworstjes en witte bonen in tomatensausquote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt wel goed
Wat wordt het?
Alleen die witte bonen zijn wat jammer..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gekookte aardappels. jus, braadworstjes en witte bonen in tomatensaus
Daar wil ik ook nog heen, is ook nr. 1 van mij. Maar vond me pa te duurquote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
staat op nr 2, op 1 staat Rome voor mij
quote:
Witte bonen in tomatensaus.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gekookte aardappels. jus, braadworstjes en witte bonen in tomatensaus
ik kom je wel helpen opmaken, witte bonen in tomatensaus, jam jam jamquote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Witte bonen in tomatensaus.![]()
![]()
Dat mag ik straks na hartelust weer eten als ik single ben.
(positief denken)
Oew, leuk. Parijs heb ik nog nooit goed bezocht.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Londen, parijs, berlijn, en ik ga even kijken voor de rest
1tje heb ik ervan uitgeprint.. was nogal hard aan het werk het laatste half uur.. flink flirten met iemand uit helmondquote:Op donderdag 13 september 2012 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tevens had ik wat lieve plaatjes/textjes voor je gevonden, Knetter
Ik help wel met de worstjes en aardappelsquote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik kom je wel helpen opmaken, witte bonen in tomatensaus, jam jam jam
Ik zou zo een hele pot leeg kunnen eten. Koud of warm, I don't care. Ik heb 't al ruim 'n jaar niet gegeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 21:10 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik kom je wel helpen opmaken, witte bonen in tomatensaus, jam jam jam
quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1tje heb ik ervan uitgeprint.. was nogal hard aan het werk het laatste half uur.. flink flirten met iemand uit helmondmaandag ga ik zijn vriendin bellen
Vond er nog eentje rond 20:00 volgensmij, die met die kersjes..quote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1tje heb ik ervan uitgeprint.. was nogal hard aan het werk het laatste half uur.. flink flirten met iemand uit helmondmaandag ga ik zijn vriendin bellen
gadverdamme, wel warm hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou zo een hele pot leeg kunnen eten. Koud of warm, I don't care. Ik heb 't al ruim 'n jaar niet gegeten.
istanbul schijnt ook geweldig te zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Londen, Rome Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Praag Riga of Lissabon
niet gezien toen was ik die vent aan het vertellen dat ik om 8 uur vrij was dus eigenlijk wel wou afsluiten.. en die gast bleef maar kletsen en klonk ook te leuk om zomaar op te hangenquote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vond er nog eentje rond 20:00 volgensmij, die met die kersjes..
Warmquote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
gadverdamme, wel warm hoor
Allemaal nog niet geweest, behalve London (met school) en Brussel. Barcelona staat op de planningquote:Op donderdag 13 september 2012 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Londen, Rome Parijs, Barcelona, Berlijn, Brussel, Istanbul, Praag Riga of Lissabon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |