Nogal jaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha het klinkt zo fout....
Ok 6 kinderen nu... Best drukjes
Omdat ze niet herkenbaar op FOK wilt?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Lola waarom heb je geen foto van jezelf in je fobo
Omdat ik nooit leuk op fotos staquote:Op donderdag 13 september 2012 16:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Lola waarom heb je geen foto van jezelf in je fobo
Niet poseren helptquote:Op donderdag 13 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik nooit leuk op fotos sta
onzin... heel wat leuke foto's van jouquote:Op donderdag 13 september 2012 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik nooit leuk op fotos sta
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
onzin... heel wat leuke foto's van jou
*ploft op bank naast Feraquote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef Fera het volgende:
Eindelijk thuis *schopt All stars uit
Whahaquote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]zeker die zonder hoofd (kpd)
Ben benieuwd hoe je eruit zietquote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ik weet hetquote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je eruit ziet
zie flickr icoontje, staat wel een recente tussen geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je eruit ziet
Gelijk de eerste fotoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie flickr icoontje, staat wel een recente tussen geloof ik
Heul niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat doe jij in mijn huis?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*ploft op bank naast Fera
Welke AllStars?
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat doe jij in mijn huis?
Euhm, van die hoge met een dikke rand bij de enkel, van spijkerstof. Je kunt zo'n stukje ook omklappen. Geen idee hoe dat heet.
Leuke fotoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zie flickr icoontje, staat wel een recente tussen geloof ik
Ik kom er even op terug... foto's die ik online heb zijn natuurlijk een half jaar oud... geven geen goed beeldquote:Op donderdag 13 september 2012 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
Het hoeft allemaal niet zonodig in mijn fobo...
Oké, momentje.quote:
quote:
Die heeft mijn dochtertje ook! Alleen dan helemaal in het witquote:
Ik dacht de oldskool Allstarsquote:
Ben je nou aan het flirten?quote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht de oldskool Allstars
Maar deze zijn ook tof
En je hebt een lief gezicht voor zover ik dat kan zien![]()
![]()
SSSSSSSSSSSST!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je nou aan het flirten?
De beschrijving die ik gaf paste al helemaal niet bij oldskool All Stars.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar deze zijn ook tof
![]()
Hij wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je nou aan het flirten?
Neeeeej dat weet ikquote:Op donderdag 13 september 2012 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
De beschrijving die ik gaf paste al helemaal niet bij oldskool All Stars.
De bovenkant is liever.
Van mn gezicht, gekkie.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neeeeej dat weet ikMaar dan zijn het ook geen All Stars (vind ik)
Huh? Ik niet snap
Daarom zeg ik het ook, ter info.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat kan ik toch niet zien nu
Dat ja... Vast een heel mooi meisjequote:Op donderdag 13 september 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar deze zijn ook tof
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ja... Vast een heel mooi meisje
Dat zeggen vrouwen altijdquote:
Nee, maar ik ken echt veel mooiere meiden. Ik vind mezelf maar wat gewoontjes, typische boerentrien.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat zeggen vrouwen altijd
Niks mis met "gewone" mensen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 16:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken echt veel mooiere meiden. Ik vind mezelf maar wat gewoontjes, typische boerentrien.
Ik had t niet alleen over figuur. Ik heb ook een heel gewoon gezicht. Alleen mijn ogen, daar ben ik heel trots op.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks mis met "gewone" mensen hoorEn ik weet niet wat jij "mooi" noemt maar slank/mager word ik niet warm van
Niemand heeft een 'gewoon' gezicht. Heb nog nooit 2 gezichten gezien die op elkaar lekenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had t niet alleen over figuur. Ik heb ook een heel gewoon gezicht. Alleen mijn ogen, daar ben ik heel trots op.Mooi bruin.
Ik heel veel ... Van die typische Hollandse meiden, die allemaal een beetje zo'n hoofd hebben. En soms springt er zo'n meisje uit waarvan ik denk: wauwquote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand heeft een 'gewoon' gezicht. Heb nog nooit 2 gezichten gezien die op elkaar leken
Donkere ogen
Iedereen heeft iets moois.. alleen is het de vraag of je de tijd neemt om ernaar te kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niemand heeft een 'gewoon' gezicht. Heb nog nooit 2 gezichten gezien die op elkaar leken
Donkere ogen
Fijn weekend Tally!quote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat ik naar huis mag dus dat ik doe ik ook lekker.
Misschien tot morgen en anders prettig weekend!
Misschien kom ik dan te weinig in de kroeg ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heel veel ... Van die typische Hollandse meiden, die allemaal een beetje zo'n hoofd hebben. En soms springt er zo'n meisje uit waarvan ik denk: wauwzou bijna seks met d'r hebben.
Dit dusquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Iedereen heeft iets moois.. alleen is het de vraag of je de tijd neemt om ernaar te kijken
Fijn weekendquote:Op donderdag 13 september 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat ik naar huis mag dus dat ik doe ik ook lekker.
Misschien tot morgen en anders prettig weekend!
Ik kom ook niet vaak in de kroeg. Maar ik kijk graag mensen, overal.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien kom ik dan te weinig in de kroeg ofzo
Whehe
[..]
Dit dus
[..]
Fijn weekend
ik snap wel wat je bedoeld.. die typische meiden van 13 in een dozijn.. maar ook daar zit onderling eigenlijk nog best wel wat verschil in.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom ook niet vaak in de kroeg. Maar ik kijk graag mensen, overal.
Soms zie ik echt hondslelijke mensen hoor ... En soms ook mensen waarvan ik denk: nah, saai.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En in alle eerlijkheid heb ik nog maar zelden een gezicht gezien waar echt bijna niets moois in te vinden was.. uitstraling en een lach zegt vaak meer dan een vorm en of kleur
Ja idd. Zal ook wel aan kleding liggen of zo, allemaal de standaard H&M outfit.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld.. die typische meiden van 13 in een dozijn.. maar ook daar zit onderling eigenlijk nog best wel wat verschil in.
Ik ook als ik met het OV reis of in de stad loop. Met de motor heb ik niet zoveel te kijkenquote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom ook niet vaak in de kroeg. Maar ik kijk graag mensen, overal.
Eensquote:Op donderdag 13 september 2012 16:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En in alle eerlijkheid heb ik nog maar zelden een gezicht gezien waar echt bijna niets moois in te vinden was.. uitstraling en een lach zegt vaak meer dan een vorm en of kleur
ja.. maar ligt eraan hoe goed je gaat kijken.. als je aan mensen kijken doet op terras dan doe je eerste indruk:quote:Op donderdag 13 september 2012 16:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms zie ik echt hondslelijke mensen hoor ... En soms ook mensen waarvan ik denk: nah, saai.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. maar ligt eraan hoe goed je gaat kijken.. als je aan mensen kijken doet op terras dan doe je eerste indruk:
meh saaie kleding
moet naar de kapper
zonde van die pony
ook al donkerblond lang haar met skinnyjeans
NEXT
moet naar de kapper
te grote bh aan
te krappe broek en shirt
bha
NEXT
en ja dan lijken er heel veel op elkaar en heel veel mensen ook behoorlijk lelijk
mijn mams en ik doen dat ook heel vaakquote:Op donderdag 13 september 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]Zoiets ja. Maar ik vind het soms ook leuk om dan samen met mijn vriend/moeder mensen een beetje af te zeiken. Niet lullig bedoeld of zo, maar ik vind dat grappig.
Mijn moeder heeft er ook 'n handje van.
Als wat volslankere dame kan ik soms niet bevatten wat mensen voor strakke tops/truitjes aan doen waardoor ze net rollades lijken. Ik zou gewoon niet zo over straat durven.
Ja, inderdaad. "Oh mijn god, zo ga je toch niet over straat".quote:Op donderdag 13 september 2012 17:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn mams en ik doen dat ook heel vaak
zo van:
Was er nou niemand ?!? die er wat van zei voordat ze van huis gingen.
en heeeeeel veel dames met te grote of te kleine bh's
Mensen maken vaak 2 crusiale fouten.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. "Oh mijn god, zo ga je toch niet over straat".
Mensen mogen van mij dragen wat ze willen, in alle kleuren van de regenboog. Preuts of slutty, I don't care. Maar ffs, draag de goeie maat, dat is al het halve werk. Soms beseffen mensen niet dat niet alles ze staat. En door een kleine jeans lijk je echt niet slanker, alleen maar dikker. Als ik een muffintop zou hebben als ik een broek pas, koop ik 'm gewoon niet.
Ja idd. Het is wel moeilijk soms. Ik heb een maat 42, dus ik kocht een broek in maat 42 die na een tijdje helemaal uitlubberde en af ging zakken .. M'n oma heeft 'm nog ingenomen en hij is nog steeds te groot.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mensen maken vaak 2 crusiale fouten.
Of ze dragen te grote kleding
of te kleine kleding.
en ik weet dondersgoed dat als ik op straat loop mensen ook genoeg over mij kletsen.. en dat mag.. maar dan nog denk ik van.. Hell no dat ik die fouten maak
Cruciaal als crusiaal schrijven is natuurlijk ook wel een cruciale fout.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mensen maken vaak 2 crusiale fouten.
Of ze dragen te grote kleding
of te kleine kleding.
en ik weet dondersgoed dat als ik op straat loop mensen ook genoeg over mij kletsen.. en dat mag.. maar dan nog denk ik van.. Hell no dat ik die fouten maak
uiteraardquote:Op donderdag 13 september 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cruciaal als crusiaal schrijven is natuurlijk ook wel een cruciale fout.
Ach gut, arm mens. Lijkt me niet toch? Vaak kunnen die mensen er niet echt wat aan doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaw oud mensje wat zich afvraagt of de energiemaatschappij boos wordt als ze verhuist naar een verpleeghuis en dan het contract niet uit kan zitten
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 13 september 2012 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach gut, arm mens. Lijkt me niet toch? Vaak kunnen die mensen er niet echt wat aan doen.
Dat soort oude mensen zijn echt lief.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
dus ik al tegen mevr van nee hoor dan beeindigen we het gewoon
heeft u in de planning om te verhuizen dan? nee zegt ze maar mijn kinderen wel geloof ik
ik smelt dan helemaal zo van ach gut mevrouw toch
Hier zijn ook wel leuke hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat soort oude mensen zijn echt lief.
Echt anders dan die zeikerds hier in 't dorp.
Wij wonen niet in hetzelfde dorp. Leeuwen is idd wel tof.quote:
Nou ook niet altijd hoor, af en toe word je helemaal gek van het geroddelquote:Op donderdag 13 september 2012 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij wonen niet in hetzelfde dorp. Leeuwen is idd wel tof.
Ik vind het een stuk gezelliger als hier.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ook niet altijd hoor, af en toe word je helemaal gek van het geroddel
Goed plan, ik ga zo ook een uurtje gestrekt.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Zo meteen na het eten maar even slapen. Ben gesloopt.
goed ideequote:Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef Fera het volgende:
Zo meteen na het eten maar even slapen. Ben gesloopt.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga zo ook een uurtje gestrekt.
Slaapmeet.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
goed idee![]()
ga dat zo ook maar eens doen
Inception.quote:
Dus dan droom jij dat jij in mijn droom droomt, maar eigenlijk droom ik dat jij droomt dat je droomt?quote:
En dan zit GF ook nog ergens ...quote:Op donderdag 13 september 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus dan droom jij dat jij in mijn droom droomt, maar eigenlijk droom ik dat jij droomt dat je droomt?
jullie dromen dat ik lig te slapenquote:
die hebben geen shoarmaquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, weer thuis.
2 broodjes shoarma, dat wordt straks bij de Mac eten.
Te bijdehand. Het kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen shoarma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |