Er staat duidelijk dat ze laat dat had gezegd.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:43 schreef tsijben het volgende:
[..]
Nee, je ogen zijn niet goed.
Beetje mensen gaan beschuldigen van het goedvinden van verkrachting.
Want de rechter had juist besloten dat het geen verkrachting was.
Als "Laat dat!" het enige is wat er gezegd was, hoe moet die man dan aanvoelen dat ze geen seks wilde? Want dat was het enige dat er gebeurde.
Ze heeft blijkbaar geen enkele weerstand geboden totdat ze drie jaar later opeens "VERKRACHTING!" roept.
Zou de rechter de man schuldig bevonden, dan zou het voor alle mannen in Duitsland verstandig zijn om een brief bij zich te hebben
"Verklaring van toestemming voor seksuele gemeenschap."
Dus als je vrouw zegt "Ik heb hoofdpijn." en later toch met je naar bed gaat, dan kan ze je daarna aanklagen voor verkrachting?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
Er staat duidelijk dat ze laat dat had gezegd.
Maar blijkbaar is iets niet meer willen niet meer geldig meer tegenwoordig, dus mag je gewoon doordouwen.
Niks dom gezeik.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:45 schreef tsijben het volgende:
[..]
Dus als je vrouw zegt "Ik heb hoofdpijn." en later toch met je naar bed gaat, dan kan ze je daarna aanklagen voor verkrachting?
Dom gezeik.
Een klap geven is altijd tegen de wet.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
Niks dom gezeik.
Als ik jou een klap wil verkopen en jij zegt laat dat dan mag ik dus gewoon uithalen.
Goed dat ik dat weet mocht ik je eens tegenkomen.
Als iemand zegt laat dat, dan heeft diegene daar naar te luisteren.
Iemand tegen haar wil in verkrachten ook, want dat betekend laat dat namelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef tsijben het volgende:
[..]
Een klap geven is altijd tegen de wet.
Als jij mijn huis binnen wilt lopen en ik zeg dat je weg moet en daarna samen met jou koffie ga drinken in mijn woonkamer, dan ga ik je achteraf niet aanklagen wegens inbraak.
Oftewel: Je moet in drievoud toestemming hebben voordat je seks mag hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand tegen haar wil in verkrachten ook, want dat betekend laat dat namelijk.
Dat je iets niet wil.
Vreemd concept misschien hoor.
Maar blijkbaar dus niet, dus jou half dood slaan op straat ook niet, ondanks dat je zegt laat dat.
quote:Op donderdag 13 september 2012 17:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
juist alleen dat dacht ik al toen een vrouwelijke rechter dit vonnis had uitgesproken
Vind alleen heel raar dat er geen tegen klacht of aan klacht is gekomen van smaad en laster .. want als hij dus niets gedaan heb dan heeft ze nu wel even zijn naam naar de haaien gegooid en dit doelbewust nog eens
Hij komt me op het eerste gezicht niet over als iemand heel zwaar tilt aan zijn reputatie van brave burger of het als het type burger dat onmiddellijk naar de juridische mogelijkheden kijkt wanneer hij in conflict is. Daarnaast vind hij het misschien ook wel heel vervelend dat het meisje wat nog vrij jong is het als een vervelende seksuele ervaring ziet.quote:Naar eigen zeggen dronk de man destijds dagelijks anderhalve fles Jägermeister, een krat bier en gebruikte hij drie tot vier gram marihuana.
Het meisje bevond zich in de woning van de man, samen met diens twee levensgezellinnen.
Nooit geleerd dat je moet luisteren naar je bedgenote?quote:Op donderdag 13 september 2012 17:53 schreef tsijben het volgende:
[..]
Oftewel: Je moet in drievoud toestemming hebben voordat je seks mag hebben
En 't is niet verkrachting, want éénmaal "Laat dat." en dan compleet meegaan met de seks is geen verkrachting.
En nu gedraag je je weer achterlijk, aangezien iemand half doodslaan altijd onwettelijk is.
Ach, een werkloze alcoholicus zal zich daar niet heel druk om maken vermoed ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:25 schreef RAVW het volgende:
[..]
juist alleen dat dacht ik al toen een vrouwelijke rechter dit vonnis had uitgesproken
Vind alleen heel raar dat er geen tegen klacht of aan klacht is gekomen van smaad en laster .. want als hij dus niets gedaan heb dan heeft ze nu wel even zijn naam naar de haaien gegooid en dit doelbewust nog eens
Verkrachting is geen handeling. Seks hebben is de handeling, en die is niet onwettelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:56 schreef Netsplitter het volgende:
Nooit geleerd dat je moet luisteren naar je bedgenote?
Blijkbaar is het volgende die rechter niet onwettig omdat laat dat niet geldt als je iets niet wil.
Dus mag ik alsnog je halfdood slaan omdat ik je bv niet hoorde.
Daarbij is verkrachting ook altijd onwettelijk.
En de rechter heeft geoordeeld dat dit eenmaal zeggen niet voldoende is om duidelijk te maken dat ze echt niet wilt. Buiten dat kun je het op verschillende manieren zeggen. Als ik mijn vrouw begin te kietelen zegt ze ook laat dat, maar dan op een lacherige toon. Dat interpreteer ik niet direct als een afwijzing.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is iets niet meer willen niet meer geldig meer tegenwoordig, dus mag je gewoon doordouwen.
Scheve vergelijking; een klap geven is moedwillig iemand pijn doen en/of letsel toebrengen (en dus bij wet verboden). Seks hebben niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks dom gezeik.
Als ik jou een klap wil verkopen en jij zegt laat dat dan mag ik dus gewoon uithalen.
Ik hoop voor je dat je vrouw je niet aanklaagtquote:Op donderdag 13 september 2012 18:01 schreef sanger het volgende:
En de rechter heeft geoordeeld dat dit eenmaal zeggen niet voldoende is om duidelijk te maken dat ze echt niet wilt. Buiten dat kun je het op verschillende manieren zeggen. Als ik mijn vrouw begin te kietelen zegt ze ook laat dat, maar dan op een lacherige toon. Dat interpreteer ik niet direct als een afwijzing.
Hoe wil je verkrachting dan noemen als het geen handeling is?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:00 schreef tsijben het volgende:
[..]
Verkrachting is geen handeling. Seks hebben is de handeling, en die is niet onwettelijk.
Maar dat is blijkbaar nogal moeilijk om te begrijpen, zie ik.
Is er geen intelligentie-test voordat je Forum Admin kan worden? Zou wel zo handig zijn..
"Laat dat", geldt wel.
Maar je moet niet tóch seks hebben met diegene en achteraf lopen zeiken als je niet gedwongen bent.
Onvrijwillige seks hebben wel.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Scheve vergelijking; een klap geven is moedwillig iemand pijn doen en/of letsel toebrengen (en dus bij wet verboden). Seks hebben niet.
Maar in dit geval is er volgens de rechtbank (een vrouwelijke rechter nota bene) geen sprake van verkrachting.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nooit geleerd dat je moet luisteren naar je bedgenote?
Blijkbaar is het volgende die rechter niet onwettig omdat laat dat niet geldt als je iets niet wil.
Dus mag ik alsnog je halfdood slaan omdat ik je bv niet hoorde.
Daarbij is verkrachting ook altijd onwettelijk.
Een verkrachting is niets anders dan ongewenste seks.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:03 schreef Netsplitter het volgende:
Hoe wil je verkrachting dan noemen als het geen handeling is?
Blijkbaar geldt laat dat dus niet, staat letterlijk in de OP.
Denk het niet, als jij al aan die norm voldoetquote:Misschien moeten ze een IQ check gaan invoeren voor users welke zich willen reggen.
Dan was jij buiten de boot gevallen.
Bullshit, want dit meisje is niet verkracht.quote:En met die laatste zin bagatelliseer je dus alle meiden en jongens welke op veel latere leeftijd naar buiten durven te komen omdat ze op een vroege leeftijd zijn verkracht.
Top gedaan jongen.
Zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd kan je iets op meerdere manieren zeggen. De toon, de lichaamstaal etc. En als man kun je dat prima een keer verkeerd beoordelen. In dit geval had het meisje moeten herhalen dat ze niet wilde, zodat er geen sprake meer kon zijn van een misverstand. En als hij daarna toch doorgaat probeer je toch juist de buren te wekken? Terwijl ze hier juist zo zachtjes mogelijk probeerde te doen; hallo je wordt verkracht en bent bang dat je de buren wekt?quote:Op donderdag 13 september 2012 18:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Onvrijwillige seks hebben wel.
Als iemand laat dat zegt is het onvrijwillig.
Het valt mij ernstig van je mee dat je daar mee akkoord gaat. Ik heb het daar zelf op basis van het bericht nl. moeilijk mee, ook al lijkt mij dat kennelijk het bewijs ontbrak en dan houdt het op.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:47 schreef Elfletterig het volgende:
Oké, dan noemen we het geen verkrachting.
In Duitsland is de leeftijd 14 waar deze in NL 16 is. Ik vind dat overigens meer recht doen aan de feitelijke situatie, dus daar heb ik dan weer geen probleem mee.quote:Maar een volwassen man kan gewoon ongestraft seks hebben met een meisje van 15? Ja dus.
Dan is het op voorhand al een twijfelgeval wat mij betreft.quote:Op donderdag 13 september 2012 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus als je een meisje genoeg intimideert zodat ze niks meer durft te zeggen is het geen verkrachting meer?
Verkrachting is iets anders dan seks hebben terwijl je geen zin hebt.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar het maakt van de seks die erop volgt nog geen verkrachting.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:46 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks dom gezeik.
Ik ben dan ook geen meisje van 15.quote:Op donderdag 13 september 2012 19:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Maar het maakt van de seks die erop volgt nog geen verkrachting.
Zou jij je anaal laten neuken door Danny als ie met "laat dat" geen genoegen neemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |