Niks mis meequote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is een goed begin van een nieuwe relatie, kom je ook heel betrouwbaar overis belangrijk als je naar hawaii gaat tussen de leuke vrouwen.
Anderen.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik maak het wel eerst uit voordat ik wat anders ga doen, in tegenstelling tot andere.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ja eindelijk weer eens op een positieve manier in iemand's sig terecht gekomen
moet te doen zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Eerst even bankje overvallen alles.
Leuke gifquote:
gekkie <3quote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben even een tosti maken. Of misschien niet, als ik afgeleid word door iets op weg naar de keuken. Of misschien maak ik wel iets heel anders! Ik zie het wel! #YOLO!
Ik weetquote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, ik wilde nog een sig-/avatarbet voorstellen voor Aldo vs. Frankie maar dat gaat nou weer niet door.
lekker gekquote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben even een tosti maken. Of misschien niet, als ik afgeleid word door iets op weg naar de keuken. Of misschien maak ik wel iets heel anders! Ik zie het wel! #YOLO!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |