Leuke gifquote:
gekkie <3quote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben even een tosti maken. Of misschien niet, als ik afgeleid word door iets op weg naar de keuken. Of misschien maak ik wel iets heel anders! Ik zie het wel! #YOLO!
Ik weetquote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, ik wilde nog een sig-/avatarbet voorstellen voor Aldo vs. Frankie maar dat gaat nou weer niet door.
lekker gekquote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ben even een tosti maken. Of misschien niet, als ik afgeleid word door iets op weg naar de keuken. Of misschien maak ik wel iets heel anders! Ik zie het wel! #YOLO!
Ik dacht toch dat jij inmiddels zou weten dat ik iets meer kost dan 15 euro?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja, misschien toch maar die vriend vragen of je me mag pijpen, geef ik je 15euro voor.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme hey... wil je dat alsjeblieft nooit meer doen..
Hij was niet omhoog toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn puddingbuks ging weer in een rap tempo omlaag na die foto..
Ik zou niet weten waaruit ik dat heb moeten concluderenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat jij inmiddels zou weten dat ik iets meer kost dan 15 euro?
7 (+ 2) champions en tot nu toe nog maar 5 (+2) titelgevechten geweest dit jaarquote:Op donderdag 13 september 2012 15:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weetik word er onderhand wel een beetje moe van hoor..
Misschien wel toen ik aan dat (jij.. mij) pijpen begon te denkenquote:
Ik koop nooit bier. Ik kan gratis bier drinken. Grolsch.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu moet je ook aan het Euroshopper net zoals SV.
Uit mijn gedrag.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waaruit ik dat heb moeten concluderen
Sorryquote:Op donderdag 13 september 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Godverdomme hey... wil je dat alsjeblieft nooit meer doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |