Moet ik mijn bril weer laag op mijn neus zetten?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dan moet je toch wat andere dingen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als je voor over bukt en een aantal van je bovenste knopjes van je blous los zijn..quote:Op donderdag 13 september 2012 15:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Moet ik mijn bril weer laag op mijn neus zetten?
Wat zit er nog meer in je synoniemen repetoire?quote:Op donderdag 13 september 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
Stijve puddingbuks.. ik moest weer lachen, misschien dat ik die in mijn synonieme voor piemel repertoire stop.
quote:Op donderdag 13 september 2012 15:45 schreef wietparkiet het volgende:
Wat is dit voor slappe Avengers rip off?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen als je voor over bukt en een aantal van je bovenste knopjes van je blous los zijn..
Haten op avatarquote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat is dit voor slappe Avengers rip off?
Genotsknotsquote:Op donderdag 13 september 2012 15:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat zit er nog meer in je synoniemen repetoire?
Dan vind ikquote:Op donderdag 13 september 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Genotsknots
Pielewous
Snikkel
Gehaktstaaf
Sjarrel
Pikkie
Eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan vind ik
Genotsknots
Pretraket
Pielemuis
Puddingbuks
toch wel beter.
Het is een parodie inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 15:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ken het verder niet, maar dat was gewoon gejat van the Avengers.
zullen we ons vriendje en vriendinnetje in nederland achterlaten om samen naar hawaii te verhuizen?quote:
Laten we het doenquote:Op donderdag 13 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
zullen we ons vriendje en vriendinnetje in nederland achterlaten om samen naar hawaii te verhuizen?
Ja dat is een goed begin van een nieuwe relatie, kom je ook heel betrouwbaar overquote:Op donderdag 13 september 2012 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
zullen we ons vriendje en vriendinnetje in nederland achterlaten om samen naar hawaii te verhuizen?
Eerst even bankje overvallen alles.quote:
Ik maak het wel eerst uit voordat ik wat anders ga doen, in tegenstelling tot andere.quote:Op donderdag 13 september 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is een goed begin van een nieuwe relatie, kom je ook heel betrouwbaar overis belangrijk als je naar hawaii gaat tussen de leuke vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |