Toen ik nog in amsterdam werkte was het heel erg...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel broodjes is het gemiddelde
dat kan niet altijd hierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste tijd luister ik mn eigen muziek
Dat is mijn ontbijt.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goed ontbijt met een klein tussendoortje om 10 is beter
Och, heb je wel afwisselingquote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan niet altijd hier
Lunsj
Ik heb 4 crackers met kaas en komkommersalde
komt omdat je rooktquote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ontbijt nooit, hooguit een bakje koffie en een sigaret. Ik krijg niks weg in de ochtend
vandaar ook om 10 uur mijn "ontbijt"quote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ontbijt nooit, hooguit een bakje koffie en een sigaret. Ik krijg niks weg in de ochtend
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toen ik nog in amsterdam werkte was het heel erg...
tussen de middag 8 sneetjes, en vaak nog ff croisantje halen bij de appie.
Sinds een tijdje heb ik het terug gebracht naar 4, en soms 3 sneetjes.
Ergens rond 10'n een sultana ofzo, en soms ergens rond 3n nog een keertje.
Dat is beide nog best netjes.quote:
Haha idd, lekker vollerkorenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bruin
wit stop je zo in je holle kies
Had ik ook toen ik rookte.. sinds ik niet meer rook, ontbijt ikquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, als ik opsta heb ik echt geen trek.
Ik heb het eens geprobeerd, maar krijg niks weg.
Bruin broodquote:
Moet je aanleren, gewoon klein beginnen en je maag laten wennen. Is wel beter voor jequote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, als ik opsta heb ik echt geen trek.
Ik heb het eens geprobeerd, maar krijg niks weg.
Enige witte brood wat ik eet is de baguette op zondagochtendquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bruin... wit is voor in t weekend (witte bol met kaas, ff in de magnetron)
Toch maar eens overwegen om te gaan stoppen met roken dan. maar dat zeg ik al jaren tegen mijzelf. En mijn vriend rookt ook nogquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik rookte.. sinds ik niet meer rook, ontbijt ik
Goede motivatie voor beidequote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om te gaan stoppen met roken dan. maar dat zeg ik al jaren tegen mijzelf. En mijn vriend rookt ook nog
Is onzin, ik rook ook en eet 3-4 boterhammen in de ochtendquote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om te gaan stoppen met roken dan. maar dat zeg ik al jaren tegen mijzelf. En mijn vriend rookt ook nog
Die discipline heb ik helaas nietquote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Moet je aanleren, gewoon klein beginnen en je maag laten wennen. Is wel beter voor je
5,40quote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat betaal je nou voor een pakje Marlboro/gauloises blauw oid?
Neujquote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stop met mensen stelen van de nicotineclub
Denk euro of 6 ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat betaal je nou voor een pakje Marlboro/gauloises blauw oid?
da dat klopt, mijn vriend rookt 1 pakje per dag, ik 1 in 2 dagen. Kost wel een hoop geldquote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede motivatie voor beideMoet je eens uitrekenen hoeveel leuke dingen je daarvoor kan doen
Voor 't gemak: 100 euro in 2 wekenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
da dat klopt, mijn vriend rookt 1 pakje per dag, ik 1 in 2 dagen. Kost wel een hoop geld
Mijn vriend is vaak op oefening en kan belastingvrij sigaretten inkopenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
5,40
Ik heb sloffen gehaald met vakantie, 27 euro voor 10 pakkies. Scheelt de helft
Dat is 2 weken boodschappen (ommenabij dan)quote:Op donderdag 13 september 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor 't gemak: 100 euro in 2 weken
En als je geen kinderen hebt voor nog langer.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is 2 weken boodschappen (ommenabij dan)
Dan smaken ze gelijk een stuk beterquote:Op donderdag 13 september 2012 12:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend is vaak op oefening en kan belastingvrij sigaretten inkopen
¤20 voor 1 slof Marlboro
Om het geld hoeven we het niet te laten. Mijn vriend is officier bij de Landmacht en die verdient goed, mijn salaris is ook wel fijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is 2 weken boodschappen (ommenabij dan)
Het was meer een voorbeeldquote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Om het geld hoeven we het niet te laten. Mijn vriend is officier bij de Landmacht en die verdient goed, mijn salaris is ook wel fijn.
Hij komt dan gewoon met 10 sloffen thuis na een oefeningquote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan smaken ze gelijk een stuk beter
+1quote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Ik rook gewoon niet. Lief wel en ik vind het walgelijk.
Ik denk ook dat het erfelijk is hoor. Mijn gehele familie rookt, en idem die van mijn vriend.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Ik rook gewoon niet. Lief wel en ik vind het walgelijk.
Mijn hele familie rookte/rookt ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het erfelijk is hoor. Mijn gehele familie rookt, en idem die van mijn vriend.
Bijna een maand al denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]Jij ook bij dag 4? of al wat langer inmiddels?
Haha, dan is het wel erg verleidelijk om meer te rokenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij komt dan gewoon met 10 sloffen thuis na een oefening
Dan heb jij dat gen niet gekregenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hele familie rookte/rookt ook.
erfelijk niet zozeer denk ik.. wel dat het overgenomen wordt als standaard.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het erfelijk is hoor. Mijn gehele familie rookt, en idem die van mijn vriend.
Hij mag officieel maar 2 sloffen kopen, maar vraagt zijn collega's die niet roken om voor hem ook 2 sloffen te kopenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel erg verleidelijk om meer te roken
Wat een slimme officierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij mag officieel maar 2 sloffen kopen, maar vraagt zijn collega's die niet roken om voor hem ook 2 sloffen te kopen
Ik ben daar niet in thuis, maar als je er inderdaad mee bent opgegroeid dan zal dat vast zo zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erfelijk niet zozeer denk ik.. wel dat het overgenomen wordt als standaard.
Een soort familie traditie ofzo
Wel of niet roken is niet erfelijk. Het komt voort uit gewoonte en kopieergedrag.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan heb jij dat gen niet gekregen
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hier thuis is het Mam' Yes Mam'
Werk: Officierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hier thuis is het Mam' Yes Mam'
Zoals het hoort. Mannen denken altijd wel de baas te zijn, maar thuis heeft de vrouw de broek aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Werk: Officier
Prive: Slaaf
Dat laatste niet altijd hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Werk: Officier
Prive: Slaaf
Bij mij rooktte ook praktisch m'n hele familie.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erfelijk niet zozeer denk ik.. wel dat het overgenomen wordt als standaard.
Een soort familie traditie ofzo
En zo hoort hetquote:Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Mannen denken altijd wel de baas te zijn, maar thuis heeft de vrouw de broek aan.
O, die illusie heb ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Mannen denken altijd wel de baas te zijn, maar thuis heeft de vrouw de broek aan.
Ook goedquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga even onder de douche staan denk ik.
Heel goedquote:Op donderdag 13 september 2012 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
O, die illusie heb ik ook helemaal niet.
Ibuprofen met Codeïne FTWquote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verlang ook wel naar een vet warme douche op mijn nek
Ibuprofen maar weer ingenomen
Vanavond lekker douchen na het sportenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Is een hittepit niet wat voor jequote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zoiets nog aanschaffen ja.. ik heb nu zo'n gel-achtig ding die je kan verwarmen in de magnetron.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een hittepit niet wat voor je?
Oh ja, spiroflor is fijn idd. Ik gebruik een hittepit altijd als ik last heb van m'n schouders of bij menstruatiekrampen. Ze blijven heel lang fijn warmquote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet zoiets nog aanschaffen ja.. ik heb nu zo'n gel-achtig ding die je kan verwarmen in de magnetron.
En ik heb spiroflor warmDat spul is fijn!
Ik ga vanavond wel mooi hardlopen... en daarna lekker warm douchen misschien maakt het ook wel iets los
Wat eet jij mega weinig voor een manquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
6:30 - Bakje muesli met melk
9:00 - Eerste bruine boterham
10:30 - Tweede bruine boterham
12:00 - Derde bruine boterham
13:30 - Vierde bruine boterham
15:00 - Appel
19:00 - Avondeten
Nee, mijn ouders roken als ketters maar ik en broertje gewoon niet, nooit gedaan ook..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Alles behalve dat avondeten is zo ongeveer mijn ontbijt alleenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Whehe, op naar huisquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
Zo, eindelijk een pc. Is m'n school alweer bijna afgelopen.
Soms is het niet anders. Als mijn vriend 6 maanden op uitzending in Uruzgan is mag ik alles regelen. Ik ben dus de baas in huis, hij moet op mij kunnen vertrouwen. Ik mag alles voor hem en voor mij regelen naast mijn eigen werk.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Snap dat sowieso niet echt waarom er iemand aangewezen moet worden als de 'baas' in huis. De belangrijke zaken regel je altijd samen in een normale relatie. Daarbuiten is het meestal taakverdeling
Mijne vandaag:quote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Natuurlijk wel, klassieke rolverdeling. Voor de wereld lijkt de man de baas, maar ondertussen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Snap dat sowieso niet echt waarom er iemand aangewezen moet worden als de 'baas' in huis. De belangrijke zaken regel je altijd samen in een normale relatie. Daarbuiten is het meestal taakverdeling
Whehequote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne vandaag:
9.45 - Bakje brinta
11.05 - Zakje chips
Ik kom d'r net vandaan. Reistijd is langer als m'n lessen.quote:
Een echte baas in huis laat zijn vrouw denken dat ze de baas is.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, klassieke rolverdeling. Voor de wereld lijkt de man de baas, maar ondertussen.
Zoiets ja. En de man is maar wat blij dat hij dan minder dingen hoeft te regelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, klassieke rolverdeling. Voor de wereld lijkt de man de baas, maar ondertussen.
Lolquote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne vandaag:
9.45 - Bakje brinta
11.05 - Zakje chips
En de vrouw laat hem in die waanquote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een echte baas in huis laat zijn vrouw denken dat ze de baas is.
Als een man de vrouw dingen laat regelen waar hij zelf geen zin in heeft. Maakt dit de man de baas hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zoiets ja. En de man is maar wat blij dat hij dan minder dingen hoeft te regelen.
Ik eet echt slecht tegenwoordig. Eerst deed ik altijd netjes ontbijt, pakje sultana, boterhammen als lunch, fruit, avondeten, kwark. En minimaal 1,5 liter water per dag, eventueel aangevuld met koffie/thee en één glas frisdrank.quote:
Heb je al honger?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne vandaag:
9.45 - Bakje brinta
11.05 - Zakje chips
WTF!!!quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lol
Mijn lijstje:
07:00: 6 boterhammen met kaas en 2 koppen koffie.
10:00: vier boterhammen met kaas
12:30 4 boterhammen met spek en 4 hamburgers van de Mc
Oh, dat zuigt wel ja. Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom d'r net vandaan. Reistijd is langer als m'n lessen.![]()
Eigenlijk was het toch nuttenloos, gezien het feit dat ik geen boek had en dus geen huiswerk om toegelaten te worden. Maar we moesten een PvA inleveren met de groep, dus dan moet ik wel aanwezig zijn aangezien ik de laatste versie heb gemaakt. Grmbl.
Nee, heb weinig eetlust ... Alleen snaaien af en toe. Emotievreten.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je al honger?
hier is het
07.30 kop thee
09.00 havermoutpap + koffie
10.30 koekje + koffie
12.00 crackers met kaas en komkommersalade/ of 2 boterhammen
15.30 iets van fruit
18.00 avond eten
soms nog een toetje of een koekje oid
Nee, het moet bij ons. Hij is vaak op oefening, of uitzending, dus kan ik dat regelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als een man de vrouw dingen laat regelen waar hij zelf geen zin in heeft. Maakt dit de man de baas hoor
78 kilo bij 1 meter 95quote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
WTF!!!![]()
Hoeveel weeg jij wel niet?
Zelfs mijn vriend, die zwaar fysiek werk doet krijgt dat nog niet eens tot zich.
Wij zijn alleen de baas als de vrouw er niet bij is.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik eet tijdens avondeten.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wat eet jij mega weinig voor een man
Merk je het aan je lichaam dat je dat allemaal hebt opgegeven?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, heb weinig eetlust ... Alleen snaaien af en toe. Emotievreten.
Hahaquote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen de baas als de vrouw er niet bij is.
Die tijd heb ik ook gehad, komt wel weerquote:Op donderdag 13 september 2012 12:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eet echt slecht tegenwoordig. Eerst deed ik altijd netjes ontbijt, pakje sultana, boterhammen als lunch, fruit, avondeten, kwark. En minimaal 1,5 liter water per dag, eventueel aangevuld met koffie/thee en één glas frisdrank.
Sporten doe ik ook niet meer.
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, heb weinig eetlust ... Alleen snaaien af en toe. Emotievreten.
40 minuten met de bus naar DB, 30 min naar Utrecht en dan nog kwartier bus naar school. Met wachten/lopen tussendoor. Maar heb me nuttig gemaakt door vandaag mn bestelde boek (jaja, ik heb er nu maar liefst twee!) op te halen en dus die PvA nog even gelikt te maken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat zuigt wel ja. Waar moet je vandaan komen dan?
Dat inderdaadquote:Op donderdag 13 september 2012 12:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij zijn alleen de baas als de vrouw er niet bij is.
Dat laat je vrouw je denken, ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een echte baas in huis laat zijn vrouw denken dat ze de baas is.
Heb ik serieus een keer gedaan, niks aan de hand.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Moet je je toch eens laten nakijken op lintworm
De meeste weten je ongemerkt echt wel zo te bespelen dat ze toch hun zin krijgen hoor.quote:
Nog niet, het is echt iets van de laatste twee weken. Maar door alle stress denk ik gewoon nauwelijks aan eten. En aangezien mn vriend sportinstructeur is bij de sportschool waar ik zit, heb ik echt geen zin om te gaan ... Ook omdat mensen daar van ons relatieprobleem weten, dan voel ik me zo bekeken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Merk je het aan je lichaam dat je dat allemaal hebt opgegeven?
Nee, hoor. Overal. Geen enkele man die een manipulerende vrouw overwint.quote:
Snelle spijsvertering wellicht?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik serieus een keer gedaan, niks aan de hand.
Heel apart, maar ik kom gewoon niet aan.
Het gaat wel over als ik m'n leven weer op orde heb. Maar nu gebeurt er gewoon zoveel tegelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
dat emo vreten heb ik wel aardig de pan in gedrukt
Dan zou ik inderdaad ook niet gaan, je gaat om lekker te sporten en niet om allerlei vragen te gaan beantwoorden.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet, het is echt iets van de laatste twee weken. Maar door alle stress denk ik gewoon nauwelijks aan eten. En aangezien mn vriend sportinstructeur is bij de sportschool waar ik zit, heb ik echt geen zin om te gaan ... Ook omdat mensen daar van ons relatieprobleem weten, dan voel ik me zo bekeken.
Relatieprobleem? En welke sportschool? basic fit?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog niet, het is echt iets van de laatste twee weken. Maar door alle stress denk ik gewoon nauwelijks aan eten. En aangezien mn vriend sportinstructeur is bij de sportschool waar ik zit, heb ik echt geen zin om te gaan ... Ook omdat mensen daar van ons relatieprobleem weten, dan voel ik me zo bekeken.
Jij kent hetquote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Overal. Geen enkele man die een manipulerende vrouw overwint.
logisch.. komt heus wel weerquote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat wel over als ik m'n leven weer op orde heb. Maar nu gebeurt er gewoon zoveel tegelijk.
Ja, denk het.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Snelle spijsvertering wellicht?
Mijn vriend vreet als een gek, hij is 1.90 lang en weegt 89 kilo. Heeft wel een buikje, maar dat komt door het bier
Had ik voorheen ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat laatste is wel naar...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel erg lang jaquote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
40 minuten met de bus naar DB, 30 min naar Utrecht en dan nog kwartier bus naar school. Met wachten/lopen tussendoor. Maar heb me nuttig gemaakt door vandaag mn bestelde boek (jaja, ik heb er nu maar liefst twee!) op te halen en dus die PvA nog even gelikt te maken.
Ik ben 1,82m en 63kg.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Moet je je toch eens laten nakijken op lintworm
Meer eten (ja nog meer) en melk drinken.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Relatieprobleem? En welke sportschool? basic fit?
Nee, niet zo'n keten (daar heb ik een hekel aan persoonlijk). Fit!Healthclub heet het. Zit er goed uit, krijg je goede begeleiding en gewoon toffe sfeer daar.Veel bekenden ook, hoewel dat nu een nadeel is.
En relatieprobleem ja, ik ga denk ik vandaag nog de relatie verbreken. Eerst dacht ik nog aan een latrelatie, om de boel te redden, maar na dat gepush van gisteravond besef ik me dat hij me never nooit gaat respecteren in mijn vraag naar rust en ruimte. Het lukt hem zelfs niet voor een paar uur, dus dat zegt me al genoeg.
Idd. En hij loopt daar ook elke dag rond, dus ja ... Wel jammer van mn gratis abonnement.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik inderdaad ook niet gaan, je gaat om lekker te sporten en niet om allerlei vragen te gaan beantwoorden.
Dat werkt niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meer eten (ja nog meer) en melk drinken.
Volgens mij kun je bij Clever Fit ook weekpassen kopenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Idd. En hij loopt daar ook elke dag rond, dus ja ... Wel jammer van mn gratis abonnement.
Dat was het niet, ik had mijn boeken gewoon nog niet binnen ... En ze hadden op het laatste moment, toen ik al besteld had, een titel omgewisseld. Dus die heb ik nu gekocht.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel erg lang ja. Whehe, leg er 1 op school, kun je altijd de les in
[..]
Ik ben 1,82m en 63kg.
Ik kan het wel aardig, niet prof though.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is hier een leuke dame met masseerskills?
Vervelend, sterktequote:Op donderdag 13 september 2012 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Idd. En hij loopt daar ook elke dag rond, dus ja ... Wel jammer van mn gratis abonnement.
vast niet, zag het op twitter maar als ik google zie ik 15 verschillende data's voorbij komen met verschillende jaartallenquote:
Ja, ik had dat vroeger ook, kreeg altijd opmerkingen dat ik meer moest eten enzo, was vrij mager.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
Mijn ex-vriendje at ook erg veel, die at wel een hele pan boerenkool op en 3 gehaktballen, maar kwam nooit aan.
Ik denk dat sommigen gewoon geluk hebben en dat ze kunnen eten wat ze willen.
Kan ik dan een afspraak bij jou inplannen?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan het wel aardig, niet prof though.
Ik heb 'n hekel aan Clever Fit.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je bij Clever Fit ook weekpassen kopen
Ja maar voort wat hoort wat.. *auw nek*quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is hier een leuke dame met masseerskills?
Ergens komt die omslag in je spijsvertering. Daarom eet ik gewoon goed en beweeg ik veelquote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik had dat vroeger ook, kreeg altijd opmerkingen dat ik meer moest eten enzo, was vrij mager.
Totdat ze dan zagen wat ik naar binnen bunkerde.
Helaas is dat sinds een aantal jaren voorbij en moet ik echt oppassen dat ik niet dik word.
Oh, dat is wel heel extreem ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
Mijn ex-vriendje at ook erg veel, die at wel een hele pan boerenkool op en 3 gehaktballen, maar kwam nooit aan.
Ik denk dat sommigen gewoon geluk hebben en dat ze kunnen eten wat ze willen.
Dan maken we het er hier gewoon van.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast niet, zag het op twitter maar als ik google zie ik 15 verschillende data's voorbij komen met verschillende jaartallen
Kan zeker, maar voorlopig heb ik het even druk.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ik dan een afspraak bij jou inplannen?
Dank je. Komt vast goed.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel extreem ja.
@Fera: heel veel sterkte.
En je woont vast aan de andere kant van het land?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan zeker, maar voorlopig heb ik het even druk.
Euw op die manier. Naja je hebt nu de goeie in ieder geval.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was het niet, ik had mijn boeken gewoon nog niet binnen ... En ze hadden op het laatste moment, toen ik al besteld had, een titel omgewisseld. Dus die heb ik nu gekocht.
De deceptiequote:Op donderdag 13 september 2012 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast niet, zag het op twitter maar als ik google zie ik 15 verschillende data's voorbij komen met verschillende jaartallen
Ik weet niet waar jij woont.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En je woont vast aan de andere kant van het land?
Ik ben er ook niet kapot van.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb 'n hekel aan Clever Fit.
Als ik een nieuwe fiets heb, ga ik weer lekker fietsen naar het station.
Active. Daar ga ik mssn in de toekomst sporten als ik bij mn moeder ga wonen. Ik heb alleen nog nooit squash gedaan, kun je het mij leren?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van.
Ga je een keer mee squashen bij Active?
Waar woon jij dan?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan maken we het er hier gewoon van.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie een matchquote:Op donderdag 13 september 2012 13:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De deceptie
al wil ik altijd wel een knuffel geven/krijgen
Ik vind squashen zo'n rare sportquote:Op donderdag 13 september 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet kapot van.
Ga je een keer mee squashen bij Active?
Klote is dat zeg ...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Mistress_X het volgende:
Nee!!!!!![]()
Vriend belde net, hij moet morgen naar Duitsland voor een oefening, Peregrine Sword of zoiets. Is hij weer 3 weken van huis
Ja hoor dat kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Active. Daar ga ik mssn in de toekomst sporten als ik bij mn moeder ga wonen. Ik heb alleen nog nooit squash gedaan, kun je het mij leren?
Tijd voor een minnaar?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Mistress_X het volgende:
Nee!!!!!![]()
Vriend belde net, hij moet morgen naar Duitsland voor een oefening, Peregrine Sword of zoiets. Is hij weer 3 weken van huis
Hoofdstad van Overijssel.quote:
Jofu en ik, dat past toch heul niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een match
[..]
Ik vind squashen zo'n rare sport
BAM!! tik em aanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het schoone Twentsche landt
Twente is best grootquote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bijna, ze heeft een huisje in de buurt aangeboden gekregen en gisteren besloten dat ze hem neemt. Samen met mijn jongere broer gaat ze daar wonen, aangezien hij toch wat hulp nodig heeft (zware ADHD'er met een wietverslaving). Maar er is nog een extra slaapkamer voor mij, ook al is het alleen voor de weekenden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor dat kan.
Woont je moeder in de buurt van Druten dan?
Neen!quote:
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een match
[..]
Ik vind squashen zo'n rare sport
Awww, dat is echt dubbel klote ...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Klote ja, we hadden voor het weekend net een weekendje uit geplanned
Ik woon in Zuid-Gelderland, maar ik voel me Brabander. Overigens Nijmeegs van afkomst.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weg geld.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, dat is echt dubbel klote ...
Netjesquote:Op donderdag 13 september 2012 13:05 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Neen!
Zoals hij trouw heeft gezworen aan de Koningin en Nederland, heb ik hem mijn trouw gezworen.
Boks ouwequote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Gelderland, maar ik voel me Brabander. Overigens Nijmeegs van afkomst.
Nijmegen
Gelderlandquote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon in Zuid-Gelderland, maar ik voel me Brabander. Overigens Nijmeegs van afkomst.
Nijmegen
Er zijn er uitvreters bij hoor, onder de vrouwen van officieren die er een minnaar op nahouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netjes
veel vrouwen die dat niet kunnen..
Nijmegenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Nijmegen
quote:
quote:
fixedquote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Netjes
veel mannen die dat niet kunnen..
quote:
Laatst nog wezen stappen daar. Was uiteindelijk een fuck te doen ...quote:Op donderdag 13 september 2012 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen
Veel tijd doorgebracht in de stad terwijl ik in de les moest zitten.
Ga alsnog, maar dan met een vriendin.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:06 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weg geld.
En weer hét bewijs dat de vrouw alles mag gaan oplossen
SCHEER JE WEG.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Tamashii het volgende:
Pfoe. Klaar met werken en nu om 5 uur weer beginnen.![]()
Dan woon je wel net in een kutwijkquote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]!!
heb er 2/2,5 jaar gezeten
alleen Malburgen =
bijna? vertelquote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar had ik bijna een appartement gekocht
quote:
Is vaak zoquote:Op donderdag 13 september 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes en sterkte
Wel vervelend dat ie dat gewoon net te horen krijgt
pauper galore daar jaquote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan woon je wel net in een kutwijk
Ben er al heel lang niet meer wezen stappen, laatste keer was een jaar terug met een vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Laatst nog wezen stappen daar. Was uiteindelijk een fuck te doen ...
Job hoppen?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Tamashii het volgende:
Pfoe. Klaar met werken en nu om 5 uur weer beginnen.![]()
Grapje, Arnhem is best tof.quote:
Ja, zit ik aan te denken, of met mijn zusje.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga alsnog, maar dan met een vriendin.
pfew, ik lag al in de foetushoudingquote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje, Arnhem is best tof.![]()
Niet aan andere Nijmegenaren vertellen hè.
Dan is het geld iig niet weggegooid en heb je toch een leuk weekendje wegquote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, zit ik aan te denken, of met mijn zusje.
Paar jaar terug met mijn ex daar wezen kijken naar wat appartementen.quote:
Ja dat snap ik. Annuleringsverzekering?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:10 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is vaak zo![]()
Hij komt vandaag nog wel thuis, maar moet vanavond ook weer weg. Zich melden bij zijn commandant en dan gereed maken voor vertrek.
Echt, ik baal er flink van.
ja t is daar echt heel ernstig jaquote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paar jaar terug met mijn ex daar wezen kijken naar wat appartementen.
In presikhaaf toen wel wat leuks gezien.
Malbergen was helemaal goedkoop, maar dat werd me meteen afgeraden door een oom die in Arnhem woont.
Verder wel een leuke stad.
l'extremiste?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
Nijmegenmooie stad
Arnhem ook wel daar heb ik een tattoo laten zetten (oh wel 2 trouwens)
Nope, zelfde plaats! They need me hard.quote:
Gewoon een hele uitgebreide pauze dusquote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope, zelfde plaats! They need me hard.
Daar heb je gelijk in. Maar het neemt niet weg dat mijn planning nu totaal door de war is.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is het geld iig niet weggegooid en heb je toch een leuk weekendje weg.
Hadden daar echt een mooi appartement gezien recht tegenover het winkelcentrum.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
Presikhaaf heeft mijn stiefbroer gewoond
Een vriendin van mij woonde in een flat op het Schipholplein, die waren echt mega goedkoop en nog best leuk ook. Zij had een eigen badkamer enz. Was nog geen 300 pm volgens mij.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Paar jaar terug met mijn ex daar wezen kijken naar wat appartementen.
In presikhaaf toen wel wat leuks gezien.
Malbergen was helemaal goedkoop, maar dat werd me meteen afgeraden door een oom die in Arnhem woont.
Verder wel een leuke stad.
Mijn stiefbroer had een appartement aan het winkelcentrumquote:Op donderdag 13 september 2012 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hadden daar echt een mooi appartement gezien recht tegenover het winkelcentrum.
Waren helaas net te laat.
Dat is vervelendquote:Op donderdag 13 september 2012 13:02 schreef Mistress_X het volgende:
Nee!!!!!![]()
Thanksquote:Op donderdag 13 september 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Annuleringsverzekering?
Tijd voor een knuffel
Daar woont familie van me, is nog wel lekker rustig wonen daar.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn stiefbroer had een appartement aan het winkelcentrum
Nu woont ie Elderveld.
Deze was ook echt niet duur.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woonde in een flat op het Schipholplein, die waren echt mega goedkoop en nog best leuk ook. Zij had een eigen badkamer enz. Was nog geen 300 pm volgens mij.
Oh, je gaat me missen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niks hoor [ afbeelding ]
Nou het is wel ander werk haha, maar in hetzelfde bedrijf.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon een hele uitgebreide pauze dus
YWquote:
Jawohl. Ook al woont ie bijna aan het spoor.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar woont familie van me, is nog wel lekker rustig wonen daar.
Dan kan het nog steeds wel een uitgebreide pauze zijnquote:Op donderdag 13 september 2012 13:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou het is wel ander werk haha, maar in hetzelfde bedrijf.
NEE HOOR :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
NEE HOOR :$DENK JE WEL NIET!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawohl. Maar het is maximaal tot 10 uur dus prima.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ouch!!quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap ik heb een gat in mijn kies.. en geen tandarts verzekering *slik*
uhm dunno..quote:
apfelstrudelquote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]Jawohl. Maar het is maximaal tot 10 uur dus prima.
oeiii that sucks.. i knowquote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De pijn gaat vanzelf weg, ik weet er alles vanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Geen tandarts verzekering? Je bent niet bij de zorgverzekeraar verzekerd of?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en komt (soms) ook weer terug.. geen pretjequote:Op donderdag 13 september 2012 13:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De pijn gaat vanzelf weg, ik weet er alles van![]()
jawel maar geen aanvullende shizzle.. en geen tandarts.. en al 2 jaar niet geweest.. en ik durf niet.. enquote:Op donderdag 13 september 2012 13:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen tandarts verzekering? Je bent niet bij de zorgverzekeraar verzekerd of?
en verder van huisquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
en komt (soms) ook weer terug.. geen pretje
je moet gaan hoor.. was zelf ook heel lang niet geweest, maar oh zo blij dat ik toch weer ben gegaanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel maar geen aanvullende shizzle.. en geen tandarts.. en al 2 jaar niet geweest.. en ik durf niet.. en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ai dat is fucked up. Maar goed, dat is toch iets van 150 euro? En dan kan je weer 2 jaar niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel maar geen aanvullende shizzle.. en geen tandarts.. en al 2 jaar niet geweest.. en ik durf niet.. en
ja dat dusquote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en verder van huiswortelkanaalbehandeling
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet gaan hoor.. was zelf ook heel lang niet geweest, maar oh zo blij dat ik toch weer ben gegaanhmm.. eerst een tandarts hier vinden dan.. eentje die ik niet gelijk wil slaan enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
gewoon slaan na je behandeling zodat ie te bang is om je de rekening te sturen :$quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. eerst een tandarts hier vinden dan.. eentje die ik niet gelijk wil slaan enzo
Ja of je krijgt er 2. Ook van zijn gebitquote:Op donderdag 13 september 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gewoon slaan na je behandeling zodat ie te bang is om je de rekening te sturen :$
ohhhh shi- ja dat kan ook nogquote:Op donderdag 13 september 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja of je krijgt er 2. Ook van zijn gebit
Wacht, wat?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en verder van huiswortelkanaalbehandeling
Als je nog langer wacht mag je em laten trekken.. heb je er helemaal geen last meer vanquote:Op donderdag 13 september 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht, wat?toch maar eens tandarts zoeken dan
Mijne bellen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. eerst een tandarts hier vinden dan.. eentje die ik niet gelijk wil slaan enzo
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
je moet gaan hoor.. was zelf ook heel lang niet geweest, maar oh zo blij dat ik toch weer ben gegaanDit jaar overgestapt op een verzekering die tot 700 euro dekt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kreeg met m'n laatste declaratie te horen dat m'n limiet inmiddels bereikt was
NIEUW: Foto's!
zijn die aardig?quote:Op donderdag 13 september 2012 13:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijne bellen.
Hadden toen ook ruimte zat.
Dat heb ik al een keer laten doen bij een kies, ik verging van de pijn, hij liet me kiezen om te vullen a 150 euro of trekken voor veel minder, toen heb ik gezegd trek maarquote:Op donderdag 13 september 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je nog langer wacht mag je em laten trekken.. heb je er helemaal geen last meer van
ja nja da's ook watquote:Op donderdag 13 september 2012 13:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dit jaar overgestapt op een verzekering die tot 700 euro dekt...
kreeg met m'n laatste declaratie te horen dat m'n limiet inmiddels bereikt was
kreeg je geen verdoving ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer laten doen bij een kies, ik verging van de pijn, hij liet me kiezen om te vullen a 150 euro of trekken voor veel minder, toen heb ik gezegd trek maar
er moet er nog 1 uit maar die is tot op t bot afgebroken
en vermoedelijk een nieuwe met een gaatje...
De goedkoopste manier is niet altijd de bestequote:Op donderdag 13 september 2012 13:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer laten doen bij een kies, ik verging van de pijn, hij liet me kiezen om te vullen a 150 euro of trekken voor veel minder, toen heb ik gezegd trek maar
er moet er nog 1 uit maar die is tot op t bot afgebroken
en vermoedelijk een nieuwe met een gaatje...
Jawelquote:Op donderdag 13 september 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kreeg je geen verdoving ofzo![]()
oh werkte die niet goed danquote:
Heldquote:Op donderdag 13 september 2012 13:38 schreef Cryothic het volgende:
Ik ben 27 jaar niet bij de tandarts geweest (3 jaar terug voor t eerst in m'n leven dus...)
Ik was doodsbang.
Eerste behandeling was een wortelkanaal, daarna nog 2 verstandskiezen laten trekken en de laatste keer gingen ze m'n holtes checken (steken ze een metalen pin tussen je tand en tandvlees om te meten hoe diep die kan).
Dat meten van die holtes is beduidend pijnlijker dan een wortelkanaal of die 2 verstandskiezen. Dat was zo gebeurt, en vrijwel geen last gehad erna.
voor mijn portemetniks welquote:Op donderdag 13 september 2012 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De goedkoopste manier is niet altijd de beste
oh nee, de pijn kwam niet van het trekken hoor..quote:Op donderdag 13 september 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
oh werkte die niet goed dan![]()
had ook een kies laten trekken, maar niks van gevoeldbehalve van de prik zelf dan.. tering
Same here, alleen dan tot mijn 16equote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik had tot mijn 18e nooit iets. .toen ineens 3 gaatjes.. keer erop weer gaatjes en sindsdien telkens gaatjes zo'n beetje.
1 keer afgebroken kies gehad wat ze hebben gevuld..
ik heb nog nooit iets ergs gehad en toch ben ik bang als een malle voor de tandarts
ohhhquote:Op donderdag 13 september 2012 13:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
oh nee, de pijn kwam niet van het trekken hoor..
gaatjes vullen vind ik dan weer niet pijnlijk.. hooguit irritantquote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de tandarts. Het is zo kut om in die stoel te liggen en dat ze met 3 handen, een spiegel, een boos, een waterding en een afzuigding in je mond poeren terwijl er al watjes in je mond zitten en bandjes om je kiezen.
Ik moet al kokhalzen als ik er aan denk.
Ook eens 2 gaatjes gevuld zonder verdoving. Dat deed pijn.
Ik ben juist bang voor de verdoving, dus als het niet hoeft dan pak ik die niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben een beetje bang voor de tandarts. Het is zo kut om in die stoel te liggen en dat ze met 3 handen, een spiegel, een boos, een waterding en een afzuigding in je mond poeren terwijl er al watjes in je mond zitten en bandjes om je kiezen.
Ik moet al kokhalzen als ik er aan denk.
Ook eens 2 gaatjes gevuld zonder verdoving. Dat deed pijn.
God we lijken wel erg veel op elkaarquote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Fera het volgende:
Ik had altijd wel iets, komt door zwak glazuur.
Boren kan ik niet tegen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh![]()
[..]
gaatjes vullen vind ik dan weer niet pijnlijk.. hooguit irritant
nja, heb je gewoon een sterk gebit wsl.. mooi tochquote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ga elk half jaar naar de tandarts, en op de verstandkiezen na die getrokken zijn nog helemaal niks
En dat op mijn leeftijd
dat is ook wel kut ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet minimaal een dag bijkomen van de spierpijnals ik bij de tandarts geweest ben
Hij moest ook boren. Zo pats! Recht op de zenuw.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ohhh![]()
[..]
gaatjes vullen vind ik dan weer niet pijnlijk.. hooguit irritant
Die verdoving is ook niet leuk, maar de pijn kan ik hebben. Het is meer dat gevoel van alles in mijn mond proppen. Vorige keer was ze ook boos op me omdat we uitliepen omdat ik constant alles uitspuugde.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben juist bang voor de verdoving, dus als het niet hoeft dan pak ik die niet.
WTFquote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nst-van-veulen.dhtml
Wtf.
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
Wtf.
Heb ik ook wel ns geweigerd, durfde hij achteraf niet verder te gaan en moest ik terug komen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben juist bang voor de verdoving, dus als het niet hoeft dan pak ik die niet.
Of je krijgt verdoving en ze wachten niet lang genoeg. Ook zo lekker.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Boren kan ik niet tegen.
Vooral als de tandarts zegt dat het wel meevalt en vervolgens doodleuk tegen je zenuw aan gaat zitten drukken met dat apparaat.
't Is dat mijn moeder toen nog mee was, anders was ik opgestaan en weggelopen.
O.oquote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
Wtf.
dat voelt wel kut ja, maar voor mij meer irritant dan pijnlijk, dus geen verdoving voor mijquote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Boren kan ik niet tegen.
Vooral als de tandarts zegt dat het wel meevalt en vervolgens doodleuk tegen je zenuw aan gaat zitten drukken met dat apparaat.
't Is dat mijn moeder toen nog mee was, anders was ik opgestaan en weggelopen.
nja dat dus.. zie reactie op JJHquote:Op donderdag 13 september 2012 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij moest ook boren. Zo pats! Recht op de zenuw.
[..]
Die verdoving is ook niet leuk, maar de pijn kan ik hebben. Het is meer dat gevoel van alles in mijn mond proppen. Vorige keer was ze ook boos op me omdat we uitliepen omdat ik constant alles uitspuugde.
Ik onderhoud mijn gebid dan ook wel goed. Preventie zal velen al veel helpen om mondklachten te voorkomenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nja, heb je gewoon een sterk gebit wsl.. mooi toch
Ik wil niet weten wat daar aan vooraf gegaan is.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
Wtf.
Soulmatesquote:Op donderdag 13 september 2012 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
God we lijken wel erg veel op elkaar
Het is een hoax, kan niet andersquote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat daar aan vooraf gegaan is.
VOlgens mijn tandarts viel het wel mee, en kon het zonder verdoving.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je krijgt verdoving en ze wachten niet lang genoeg. Ook zo lekker.
doe ik ook.. al 26 jaar.. en vroegah, als we dan met z'n allen gingen had ik altijd de gaatjes en m'n broer nooit (die poetste dus vrijwel nooit en dronk cola alsof het kraanwater was)quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik onderhoud mijn gebid dan ook wel goed. Preventie zal velen al veel helpen om mondklachten te voorkomen
En consequent poetsen.
Ik mag het hopen.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een hoax, kan niet anders.
Dit dus. 1 keer, nooit weer zonder verdoving.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef JJH het volgende:
[..]
VOlgens mijn tandarts viel het wel mee, en kon het zonder verdoving.
Tegenwoordig geen geboor meer voordat ik helemaal platgespoten ben.
idd.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een hoax, kan niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |