Toen ik nog in amsterdam werkte was het heel erg...quote:Op donderdag 13 september 2012 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel broodjes is het gemiddelde
dat kan niet altijd hierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste tijd luister ik mn eigen muziek
Dat is mijn ontbijt.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goed ontbijt met een klein tussendoortje om 10 is beter
Och, heb je wel afwisselingquote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat kan niet altijd hier
Lunsj
Ik heb 4 crackers met kaas en komkommersalde
komt omdat je rooktquote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ontbijt nooit, hooguit een bakje koffie en een sigaret. Ik krijg niks weg in de ochtend
vandaar ook om 10 uur mijn "ontbijt"quote:Op donderdag 13 september 2012 12:18 schreef Mistress_X het volgende:
Ik ontbijt nooit, hooguit een bakje koffie en een sigaret. Ik krijg niks weg in de ochtend
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Toen ik nog in amsterdam werkte was het heel erg...
tussen de middag 8 sneetjes, en vaak nog ff croisantje halen bij de appie.
Sinds een tijdje heb ik het terug gebracht naar 4, en soms 3 sneetjes.
Ergens rond 10'n een sultana ofzo, en soms ergens rond 3n nog een keertje.
Dat is beide nog best netjes.quote:
Haha idd, lekker vollerkorenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bruin
wit stop je zo in je holle kies
Had ik ook toen ik rookte.. sinds ik niet meer rook, ontbijt ikquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, als ik opsta heb ik echt geen trek.
Ik heb het eens geprobeerd, maar krijg niks weg.
Bruin broodquote:
Moet je aanleren, gewoon klein beginnen en je maag laten wennen. Is wel beter voor jequote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, als ik opsta heb ik echt geen trek.
Ik heb het eens geprobeerd, maar krijg niks weg.
Enige witte brood wat ik eet is de baguette op zondagochtendquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bruin... wit is voor in t weekend (witte bol met kaas, ff in de magnetron)
Toch maar eens overwegen om te gaan stoppen met roken dan. maar dat zeg ik al jaren tegen mijzelf. En mijn vriend rookt ook nogquote:Op donderdag 13 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik rookte.. sinds ik niet meer rook, ontbijt ik
Goede motivatie voor beidequote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om te gaan stoppen met roken dan. maar dat zeg ik al jaren tegen mijzelf. En mijn vriend rookt ook nog
Is onzin, ik rook ook en eet 3-4 boterhammen in de ochtendquote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Toch maar eens overwegen om te gaan stoppen met roken dan. maar dat zeg ik al jaren tegen mijzelf. En mijn vriend rookt ook nog
Die discipline heb ik helaas nietquote:Op donderdag 13 september 2012 12:21 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Moet je aanleren, gewoon klein beginnen en je maag laten wennen. Is wel beter voor je
5,40quote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat betaal je nou voor een pakje Marlboro/gauloises blauw oid?
Neujquote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Stop met mensen stelen van de nicotineclub
Denk euro of 6 ofzo?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
Wat betaal je nou voor een pakje Marlboro/gauloises blauw oid?
da dat klopt, mijn vriend rookt 1 pakje per dag, ik 1 in 2 dagen. Kost wel een hoop geldquote:Op donderdag 13 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede motivatie voor beideMoet je eens uitrekenen hoeveel leuke dingen je daarvoor kan doen
Voor 't gemak: 100 euro in 2 wekenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
da dat klopt, mijn vriend rookt 1 pakje per dag, ik 1 in 2 dagen. Kost wel een hoop geld
Mijn vriend is vaak op oefening en kan belastingvrij sigaretten inkopenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:23 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
5,40
Ik heb sloffen gehaald met vakantie, 27 euro voor 10 pakkies. Scheelt de helft
Dat is 2 weken boodschappen (ommenabij dan)quote:Op donderdag 13 september 2012 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor 't gemak: 100 euro in 2 weken
En als je geen kinderen hebt voor nog langer.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is 2 weken boodschappen (ommenabij dan)
Dan smaken ze gelijk een stuk beterquote:Op donderdag 13 september 2012 12:24 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend is vaak op oefening en kan belastingvrij sigaretten inkopen
¤20 voor 1 slof Marlboro
Om het geld hoeven we het niet te laten. Mijn vriend is officier bij de Landmacht en die verdient goed, mijn salaris is ook wel fijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is 2 weken boodschappen (ommenabij dan)
Het was meer een voorbeeldquote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Om het geld hoeven we het niet te laten. Mijn vriend is officier bij de Landmacht en die verdient goed, mijn salaris is ook wel fijn.
Hij komt dan gewoon met 10 sloffen thuis na een oefeningquote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan smaken ze gelijk een stuk beter
+1quote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Ik rook gewoon niet. Lief wel en ik vind het walgelijk.
Ik denk ook dat het erfelijk is hoor. Mijn gehele familie rookt, en idem die van mijn vriend.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Ik rook gewoon niet. Lief wel en ik vind het walgelijk.
Mijn hele familie rookte/rookt ook.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het erfelijk is hoor. Mijn gehele familie rookt, en idem die van mijn vriend.
Bijna een maand al denk ik.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]Jij ook bij dag 4? of al wat langer inmiddels?
Haha, dan is het wel erg verleidelijk om meer te rokenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:27 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij komt dan gewoon met 10 sloffen thuis na een oefening
Dan heb jij dat gen niet gekregenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hele familie rookte/rookt ook.
erfelijk niet zozeer denk ik.. wel dat het overgenomen wordt als standaard.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het erfelijk is hoor. Mijn gehele familie rookt, en idem die van mijn vriend.
Hij mag officieel maar 2 sloffen kopen, maar vraagt zijn collega's die niet roken om voor hem ook 2 sloffen te kopenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel erg verleidelijk om meer te roken
Wat een slimme officierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hij mag officieel maar 2 sloffen kopen, maar vraagt zijn collega's die niet roken om voor hem ook 2 sloffen te kopen
Ik ben daar niet in thuis, maar als je er inderdaad mee bent opgegroeid dan zal dat vast zo zijn.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erfelijk niet zozeer denk ik.. wel dat het overgenomen wordt als standaard.
Een soort familie traditie ofzo
Wel of niet roken is niet erfelijk. Het komt voort uit gewoonte en kopieergedrag.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dan heb jij dat gen niet gekregen
quote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hier thuis is het Mam' Yes Mam'
Werk: Officierquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Hier thuis is het Mam' Yes Mam'
Zoals het hoort. Mannen denken altijd wel de baas te zijn, maar thuis heeft de vrouw de broek aan.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Werk: Officier
Prive: Slaaf
Dat laatste niet altijd hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Werk: Officier
Prive: Slaaf
Bij mij rooktte ook praktisch m'n hele familie.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
erfelijk niet zozeer denk ik.. wel dat het overgenomen wordt als standaard.
Een soort familie traditie ofzo
En zo hoort hetquote:Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Mannen denken altijd wel de baas te zijn, maar thuis heeft de vrouw de broek aan.
O, die illusie heb ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Mannen denken altijd wel de baas te zijn, maar thuis heeft de vrouw de broek aan.
Ook goedquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga even onder de douche staan denk ik.
Heel goedquote:Op donderdag 13 september 2012 12:34 schreef JJH het volgende:
[..]
O, die illusie heb ik ook helemaal niet.
Ibuprofen met Codeïne FTWquote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik verlang ook wel naar een vet warme douche op mijn nek
Ibuprofen maar weer ingenomen
Vanavond lekker douchen na het sportenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Is een hittepit niet wat voor jequote:Op donderdag 13 september 2012 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet zoiets nog aanschaffen ja.. ik heb nu zo'n gel-achtig ding die je kan verwarmen in de magnetron.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een hittepit niet wat voor je?
Oh ja, spiroflor is fijn idd. Ik gebruik een hittepit altijd als ik last heb van m'n schouders of bij menstruatiekrampen. Ze blijven heel lang fijn warmquote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet zoiets nog aanschaffen ja.. ik heb nu zo'n gel-achtig ding die je kan verwarmen in de magnetron.
En ik heb spiroflor warmDat spul is fijn!
Ik ga vanavond wel mooi hardlopen... en daarna lekker warm douchen misschien maakt het ook wel iets los
Wat eet jij mega weinig voor een manquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
6:30 - Bakje muesli met melk
9:00 - Eerste bruine boterham
10:30 - Tweede bruine boterham
12:00 - Derde bruine boterham
13:30 - Vierde bruine boterham
15:00 - Appel
19:00 - Avondeten
Nee, mijn ouders roken als ketters maar ik en broertje gewoon niet, nooit gedaan ook..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Alles behalve dat avondeten is zo ongeveer mijn ontbijt alleenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Whehe, op naar huisquote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Fera het volgende:
Zo, eindelijk een pc. Is m'n school alweer bijna afgelopen.
Soms is het niet anders. Als mijn vriend 6 maanden op uitzending in Uruzgan is mag ik alles regelen. Ik ben dus de baas in huis, hij moet op mij kunnen vertrouwen. Ik mag alles voor hem en voor mij regelen naast mijn eigen werk.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Snap dat sowieso niet echt waarom er iemand aangewezen moet worden als de 'baas' in huis. De belangrijke zaken regel je altijd samen in een normale relatie. Daarbuiten is het meestal taakverdeling
Mijne vandaag:quote:Op donderdag 13 september 2012 12:42 schreef Nixx- het volgende:
Natuurlijk wel, klassieke rolverdeling. Voor de wereld lijkt de man de baas, maar ondertussen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:41 schreef MeneerLogica het volgende:
Snap dat sowieso niet echt waarom er iemand aangewezen moet worden als de 'baas' in huis. De belangrijke zaken regel je altijd samen in een normale relatie. Daarbuiten is het meestal taakverdeling
Whehequote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne vandaag:
9.45 - Bakje brinta
11.05 - Zakje chips
Ik kom d'r net vandaan. Reistijd is langer als m'n lessen.quote:
Een echte baas in huis laat zijn vrouw denken dat ze de baas is.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, klassieke rolverdeling. Voor de wereld lijkt de man de baas, maar ondertussen.
Zoiets ja. En de man is maar wat blij dat hij dan minder dingen hoeft te regelen.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, klassieke rolverdeling. Voor de wereld lijkt de man de baas, maar ondertussen.
Lolquote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne vandaag:
9.45 - Bakje brinta
11.05 - Zakje chips
En de vrouw laat hem in die waanquote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Een echte baas in huis laat zijn vrouw denken dat ze de baas is.
Als een man de vrouw dingen laat regelen waar hij zelf geen zin in heeft. Maakt dit de man de baas hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zoiets ja. En de man is maar wat blij dat hij dan minder dingen hoeft te regelen.
Ik eet echt slecht tegenwoordig. Eerst deed ik altijd netjes ontbijt, pakje sultana, boterhammen als lunch, fruit, avondeten, kwark. En minimaal 1,5 liter water per dag, eventueel aangevuld met koffie/thee en één glas frisdrank.quote:
Heb je al honger?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijne vandaag:
9.45 - Bakje brinta
11.05 - Zakje chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |