Best duur eigenlijk voor een telefoon uit Juni 2010.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:29 schreef ColtZ40 het volgende:
379 euro voor iPhone 4 in de apple store.
Dat heeft ze met de mac ook nooit tegengehouden.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:25 schreef byah het volgende:
Prijzen omhoog terwijl al je huidige accesoires overbodig worden. Way to go Apple
Mee eens. Ik heb de afgelopen jaren flink geld uitgegeven in de AppStore aan applicaties die ik nog regelmatig gebruik. Maar nu Apple de iPod Touch zo sterk verbeterd heeft, is het waarschijnlijker dat ik die gewoon koop en afwacht wat voor telefoons er de komende tijd nog uitkomen. Ik vind de iPhone 5 ondanks de teleurstelling nog steeds het meest interessante toestel, maar 16GB is echt debiel weinig, en pakweg 800 euro voor een telefoon neertellen is ook van de gekke.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:22 schreef Klonk het volgende:
goeie TT, zit ook links en rechts bij te lezen maar ik denk dat Apple toch een deel van potentiele overstappers wegjaagt met de prijzen...
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:01 schreef matthijst het volgende:
En dan ga je fijn met een iPhone en een iPod rondlopen
quote:Op donderdag 13 september 2012 08:18 schreef matthijst het volgende:
Twee devices gebruiken waarvan de ene alles kan wat de andere ook kan is denk ik nog achterlijker dan denken dat de nieuwe iPhone niet "iPhone 5" gaat heten.
quote:Op donderdag 13 september 2012 08:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Juist.. Je kunt ook gewoon meteen zeggen dat met jou niet normaal te praten valt.
Het is toch belachelijk zo'n groot verschil?quote:De prijzen in de VS zijn als volgt (naast de kosten voor een abonnement):
16GB iPhone 5 voor $199
32GB iPhone 5 voor $299
64GB iPhone 5 voor $399
De Nederlandse prijzen zijn nog niet officieel bekend gemaakt maar we verwachten dat deze (voor een los toestel) als volgt zijn.
16GB iPhone 5 voor ¤599
32GB iPhone 5 voor ¤699
64GB iPhone 5 voor ¤799
1. Die Nederlandse prijzen worden waarschijnlijk nog hogerquote:Op donderdag 13 september 2012 08:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk zo'n groot verschil?
Maar om nou 'even' 600 euro op tafel te leggen gaat me te ver.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Los kopen is tegenwoordig verstandiger
Er zijn genoeg redenen om een iPod Touch te kopen naast een smartphone. Sterker nog: voor het geld dat je voor een 32GB iPhone 5 moet neertellen, heb je een 32GB Touch én een HTC One X, wat ook een fantastische smartphone is. Zo heb je het beste van beide werelden.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:40 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kerel, een iPod Touch kopen alleen omdat het scherm een centimeter langer is dan je iPhone en daarom met twee apparaten gaan lopen. Hoe oud ben je? Leeftijd middelbare school?
Waar komt deze info vandaan?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:40 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is toch belachelijk zo'n groot verschil?
NOu, dat valt tegen. Een beetje sim only abonnement gaat ook snel richting de 25 euroquote:Op donderdag 13 september 2012 08:45 schreef mitchelll0181 het volgende:
Los kopen is tegenwoordig verstandiger
Tja, ik verkoop mn 4s en tis nog maar 3quote:Op donderdag 13 september 2012 08:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar om nou 'even' 600 euro op tafel te leggen gaat me te ver.
Ik zou niet weten wat ik met 16GB zou moeten... Krijg ik al nooit gevuld.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mee eens. Ik heb de afgelopen jaren flink geld uitgegeven in de AppStore aan applicaties die ik nog regelmatig gebruik. Maar nu Apple de iPod Touch zo sterk verbeterd heeft, is het waarschijnlijker dat ik die gewoon koop en afwacht wat voor telefoons er de komende tijd nog uitkomen. Ik vind de iPhone 5 ondanks de teleurstelling nog steeds het meest interessante toestel, maar 16GB is echt debiel weinig, en pakweg 800 euro voor een telefoon neertellen is ook van de gekke.
Ligt eraan of je een oud abo gewoon laat doorlopenquote:Op donderdag 13 september 2012 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu, dat valt tegen. Een beetje sim only abonnement gaat ook snel richting de 25 euro
Tsja, je hebt verschil in gebruikers. Een paar TED talks, wat colleges van Khan Academy, paar afleveringen van een serie, muziek, foto's en wat spellen, en ik heb 32GB zonder problemen vol. En met de hogere resolutie worden applicaties er ook niet kleiner op.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met 16GB zou moeten... Krijg ik al nooit gevuld.
In 2005 had ik je gelijk gegeven, maar damn neger, autist much?quote:Op donderdag 13 september 2012 08:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg redenen om een iPod Touch te kopen naast een smartphone. Sterker nog: voor het geld dat je voor een 32GB iPhone 5 moet neertellen, heb je een 32GB Touch én een HTC One X, wat ook een fantastische smartphone is. Zo heb je het beste van beide werelden.
Daarnaast zal er ook vast wel een Peel gemaakt worden voor deze Touch.
Je moet goed zoeken. Ik heb een 1000mb bundel met 250 minuten bij Simpel voor ¤ 12,50quote:Op donderdag 13 september 2012 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
NOu, dat valt tegen. Een beetje sim only abonnement gaat ook snel richting de 25 euro
"hoe kreupel dat OS is"? Hoe weet jij dat nou? Windows 8 phone is nog niet eens uit, laat staan uitvoerig getest.quote:Op donderdag 13 september 2012 03:27 schreef TC03 het volgende:
De prijs is belachelijk hoog, maar het design en gebruiksgemak van iOS zijn zoveel beter dan de concurrenten. De mensen die overstappen naar Windows Phone hebben niet door hoe kreupel dat OS is. Android en iOS zijn veel krachtiger.
Ik wacht wel tot mijn iPhone 4 het begeeft en dan koop ik hem tweedehands ofzo.
Ik zeg toch nergens dat iedereen dat moet vinden? Ik zeg alleen dat er best redenen te bedenken zijn waarom het voor sommige mensen een goede keuze is. Die andere knakker moest meteen verkondigen dat je een debiel bent als je een iPod Touch naast je smartphone wil overwegen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In 2005 had ik je gelijk gegeven, maar damn neger, autist much?
Dat jij het logisch vind wil niet zeggen dat iedereen dat moet vinden.
Ik heb het hele stuk meegelezen, en zelfs in het gequote gedeelte geef ik je slechts ten dele gelijk: vroeger was het verstandig, nu is het een beetje blond, tenzij het je om de 32GB speelruimte op een iPod gaat. En zelfs dan zou ik voor een andere telefoon gaan waar je zelf geheugen in kunt proppen.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat iedereen dat moet vinden? Ik zeg alleen dat er best redenen te bedenken zijn waarom het voor sommige mensen een goede keuze is. Die andere knakker moest meteen verkondigen dat je een debiel bent als je een iPod Touch naast je smartphone wil overwegen.
Beetje beter lezen voor je begint met schelden, ok?
De iPhone 5 is voor mij te duur om te rechtvaarden. Mocht er voor beduidend minder geld een andere smartphone uitgebracht worden die ik aantrekkelijk vind, neem ik die. Maar dat betekent niet dat ik die tientallen applicaties en spellen die ik in de AppStore gekocht heb niet meer wil gebruiken. En daarvoor is de nieuwe Touch meer dan geschikt.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb het hele stuk meegelezen, en zelfs in het gequote gedeelte geef ik je slechts ten dele gelijk: vroeger was het verstandig, nu is het een beetje blond, tenzij het je om de 32GB speelruimte op een iPod gaat. En zelfs dan zou ik voor een andere telefoon gaan waar je zelf geheugen in kunt proppen.
Ja... een jaar geleden afgesloten zeker?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je moet goed zoeken. Ik heb een 1000mb bundel met 250 minuten bij Simpel voor ¤ 12,50
Ik heb 32 GB en is nog maar net genoeg :pquote:Op donderdag 13 september 2012 09:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik met 16GB zou moeten... Krijg ik al nooit gevuld.
Lopen die automatisch door dan tegen dezelfde voorwaarden? Want mijn simonly is prima maar loopt af in december. Ik betaal nu 15 euro met 1GB data.quote:Op donderdag 13 september 2012 09:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een oud abo gewoon laat doorlopen.
In principe kun je dat contract laten verlengen.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lopen die automatisch door dan tegen dezelfde voorwaarden? Want mijn simonly is prima maar loopt af in december. Ik betaal nu 15 euro met 1GB data.
Als jij niet expliciet verlengt, mogen voorwaarden niet wijzigen. Laat je dus niet verleiden als je telecomboer je met een aanbieding belt o.i.d. Ik heb in m'n iPad een VF-kaartje zitten: 14 euro voor 400 minuten bellen (gebruik ik dus niet) en onbeperkt internet. Handig als tweede abo. Ooit via de ANWB ofzo afgesloten.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lopen die automatisch door dan tegen dezelfde voorwaarden? Want mijn simonly is prima maar loopt af in december. Ik betaal nu 15 euro met 1GB data.
Omdat ik geen behoefte heb om de hele dag afgesloten van de buitenwereld met oordopjes in te zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom niet? Als er een telefoon is die daarvoor geschikt is, is het de iPhone wel.
Gat tussen de 4 en de 5 is groter dan tussen de 4S en de 5 he...quote:Op donderdag 13 september 2012 10:13 schreef opgebaarde het volgende:
Argh ik had voor de introductie van de 4s al besloten om een nieuwe aan te schaffen, vond die het niet waard en wachtte op de 5 en was er afgelopen weken 90% van overtuigd dat dit hem sowieso ging worden en nu twijfel ik zo hard bah
Nu worden andere producten een stuk interessanter
Dat doe ik vooral op de fiets en in de trein, maar ik vind het prettig om zoveel mogelijk soorten muziek mee te hebben zodat ik snel kan wisselen, terwijl ik met 16GB vaak soortgelijke muziek erop zet per sessie.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om de hele dag afgesloten van de buitenwereld met oordopjes in te zitten.
Wat een zwaar leven heb jijquote:Op donderdag 13 september 2012 10:13 schreef opgebaarde het volgende:
Argh ik had voor de introductie van de 4s al besloten om een nieuwe aan te schaffen, vond die het niet waard en wachtte op de 5 en was er afgelopen weken 90% van overtuigd dat dit hem sowieso ging worden en nu twijfel ik zo hard bah
Nu worden andere producten een stuk interessanter
2 maanden geledenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... een jaar geleden afgesloten zeker?
Echt hè, ik accepteer al bijna een knuffel van jouquote:Op donderdag 13 september 2012 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven heb jij.
Ow dat wist ik nietquote:Op donderdag 13 september 2012 10:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gat tussen de 4 en de 5 is groter dan tussen de 4S en de 5 he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |