abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2012 @ 06:40:35 #1
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_116729917
En maar graaien uit de pensioenpot. Moeten we daar blij mee zijn?
pi_116729956
Alleen als je mee mag graaien. :')
  donderdag 13 september 2012 @ 07:17:56 #3
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_116730042
Nee, die ouderen zijn seniel en zouden niet mogen stemmen
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_116730103
quote:
10s.gif Op donderdag 13 september 2012 06:55 schreef Apuleius het volgende:
Alleen als je mee mag graaien. :')
Dit dus.

Egoïsten inderdaad.
  donderdag 13 september 2012 @ 07:29:31 #5
22565 asco
Los in deze tent
pi_116730117
Ik vind dat persoonlijk ook hét dieptepunt van deze verkiezingen. De echte babyboomers ('45 - '55) die op deze partij hebben gestemd zouden zich moeten schamen.

Hoogtepunten:

VVD de grootste.
SGP, voor het achter een principe blijven staan als je het hele land over je heen krijgt. +1
Wilders die zich een goede verliezer toont.
pi_116730138
Afgrijselijke partij. Zullen wel veeal kinderloze ouderen op stemmen met een typische "Na mij de zondvloed" mentaliteit. Ongehoord hoe die mensen eerst 30 jaar veel te weinig premie hebben betaald voor hun pensioen, en nu verwachten dat de jeugd dit verschil wel even op zal hoesten. Dat is nu al egoistisch en asociaal, maar als je dan ook de huidige bevolkingspiramide in gedachten houdt is het ook voor de volgende generatie een financiele strop.

Daar kan ik echt pislink van worden.
pi_116730172
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:32 schreef Ravvie het volgende:
Afgrijselijke partij. Zullen wel veeal kinderloze ouderen op stemmen met een typische "Na mij de zondvloed" mentaliteit. Ongehoord hoe die mensen eerst 30 jaar veel te weinig premie hebben betaald voor hun pensioen, en nu verwachten dat de jeugd dit verschil wel even op zal hoesten. Dat is nu al egoistisch en asociaal, maar als je dan ook de huidige bevolkingspiramide in gedachten houdt is het ook voor de volgende generatie een financiele strop.

Ik kan jou de hand schudden, helemaal mee eens.

En daarnaast zijn het ook nog eens de meest vermogende mensen van nederland, huizen gekocht voor 5000gulden die nu 3ton euro vrij op naam staan. Allemaal al dik voor de 65 met pension en wij kunnen doorwerken tot minimaal 67.
  donderdag 13 september 2012 @ 07:37:53 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_116730181
Afgrijselijk. "Wij worden gekort op onze pensioenen, boehoehoe".

Ja, zelfbevlekkende schijtbakken, de rest van Nederland moet ook inleveren en de pensioenen van 50MIN zijn nonexistent.

De meest gesubsidieerde en welvarendste generatie uit de geschiedenis van ons land, en dan klagen. Sterf!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_116730194
Zwaar triest idd die hypocriete babyboomers. Problemen in de AOW hebben ze zelf veroorzaakt door 30 jaar lang hervormingen/premieverhogingen te blokkeren in eigenbelang. En zelfs nu het echt niet meer betaalbaar is denken ze nog in eigenbelang.
pi_116730198
Volgens mij zijn het dan ook allemaal mensen zonder kinderen die op die partij hebben gestemd.
  donderdag 13 september 2012 @ 07:46:15 #11
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_116730236
Laten we wel wezen: ze hebben maar 2 zetels. De kans dat ze daadwerkelijk iets kunnen doen is minimaal, zeker als je bedenkt dat de kans op een coalitie met >90 zetels waarschijnlijk is waardoor de marge van 2 zetelstemmen niet nodig is.

Verder een beetje jammer, maar dat is de democratie.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_116730286
Er zijn in ieder geval wel weer minimaal 2 50+ aan het werk
pi_116730297
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er zijn in ieder geval wel weer minimaal 2 50+ aan het werk
Volgens mij zitten er wel meer in die partij :P
pi_116730367
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:32 schreef Ravvie het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:36 schreef super_tekkel het volgende:

[..]

Ik kan jou de hand schudden, helemaal mee eens.

En daarnaast zijn het ook nog eens de meest vermogende mensen van nederland, huizen gekocht voor 5000gulden die nu 3ton euro vrij op naam staan. Allemaal al dik voor de 65 met pension en wij kunnen doorwerken tot minimaal 67.
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 07:37 schreef Verbal het volgende:
Afgrijselijk. "Wij worden gekort op onze pensioenen, boehoehoe".

Ja, zelfbevlekkende schijtbakken, de rest van Nederland moet ook inleveren en de pensioenen van 50MIN zijn nonexistent.

De meest gesubsidieerde en welvarendste generatie uit de geschiedenis van ons land, en dan klagen. Sterf!

V.
Eens met alle drie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 13 september 2012 @ 08:04:31 #16
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_116730383
quote:
14s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:02 schreef DroogDok het volgende:

Eens met alle drie.
Niet veel meer aan toe te voegen, behalve dan dat mijn moeder, toch wel een redelijke prototype babyboomer, zelfs deze partij te naar en egocentrisch vond. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_116730417
  donderdag 13 september 2012 @ 08:12:57 #18
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_116730451
quote:
Klinkt wellicht niet veel, maar we hebben het over de rijkste generatie ooit, waarvan deze partij botweg zegt "Nee, we willen niks delen of inleveren. We willen alles wat ons ooit is belooft en dat iemand jonger er dan maar voor moet betalen interesseert ons niks! Wij tellen enkel de 50 plussers in de maatschappij mee, iedereen jonger is onze voetveeg."

Hoewel ze dit niet letterlijk zeggen, geven ze het impliciet wel aan met de partij naam. Het is een egocentrische, asociale beweging en dubbel triest dat ze de kamer hebben weten te halen, terwijl een partij als de pp dit niet heeft gehaald, terwijl die laatste tenminste wel wat te zeggen had. :N
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_116730481
quote:
Hiernaast roven ze ook de pensioen fondsen nog leeg. Ze hebben betaald op basis van een levensverwachting van ~70 en worden nu allemaal vrolijk 90. Vuile profiteurs. :(
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 13 september 2012 @ 08:29:04 #20
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_116730609
Die Henk Krol is een nare man idd.
pi_116730646
Belachelijk dat deze partij belangenvereniging uberhaupt bestaat. Hoe zouden de reacties zijn als er een Partij voor de Blanken had deelgenomen die vervolgens enkel/voornamelijk de belangen van blanken behartigt? :') Walgelijk dat ze dan ook nog eens 2 zetels behalen en nog walgelijker dat ze gezien de vergrijzing best wel eens eens serieuze bedreiging kunnen gaan vormen voor de belangen van de rest van ons.

Over walgelijk gesproken:

Ik stel voor dat wij inderdaad met zijn allen van de poen van de 50+ stemmers afblijven maar dat wij hen van die bewuste poen dan vervolgens wel de eigen zorg laten bekostigen. Hoe denken zij dat het komt dat iedere Nederlander, wettelijk verplicht, maandelijks meer dan honderd euro zorgpremie betaalt en vanaf volgend jaar tegen de driehonderd euro eigen risico?

(En dat is dan ook nog eens exclusief aanvullende verzekeringen, dental bijvoorbeeld. Dus mocht je naar de tandarts moeten.. Hell, om op de zorgkosten te besparen is de leeftijd tot waarop tandartskosten standaard vergoed worden van 21 verlaagd naar 18.. Want die oh zo zielige bejaarden zouden toch eens hun eigen rollator moeten betalen. :r )

Hoe dan ook, veel plezier met jullie poen stinkbejaarden. Ik ben zeer benieuwd hoeveel zorg jullie met jullie eigen poen nog zullen kunnen betalen. O+

Tevens:

[ Bericht 0% gewijzigd door NotYou op 13-09-2012 09:22:56 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_116730665
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 08:16 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Hiernaast roven ze ook de pensioen fondsen nog leeg. Ze hebben betaald op basis van een levensverwachting van ~70 en worden nu allemaal vrolijk 90. Vuile profiteurs. :(
Oh, mijn ouders zijn begonnen te werken met 14 jaar, 6 dagen in de week met 10 uur per dag.
gingen met 65 in de AOW en zijn beiden overleden respectievelijk op 72 en 73 jaar. Mijn schoonouders zijn ook begonnen met 14 jaar en mijn schoonmoeder overleed op 41 jarige leeftijd en mijn schoonvader met 63 jaar in vol continudienst. Ook 6 dagen in de week met 10 uur per dag.
Vakantie was er niet bij de eerste 30 jaar.

Nu begint men te werken met 20-25 jaar met werkweken van 36 uur, minimaal 21 snipperdagen, alle feestdagen doorbetaald, leven op kosten van de zogenaamde babyboomers van wieg tot schoolverlaten, houden zuipvakanties in verre landen, kopen moeiteloos de nieuwste gadgets en merkkleding en nog janken dat ze straks veel minder werken dan de ouderen hebben gewerkt.

De echte egoïsten zijn de jongeren die hier klagen,
pi_116730696
Toen ik vanuit de woonkamer dit topic opende hoorde ik net dat onze baby boven begon te krijsen :{
  donderdag 13 september 2012 @ 08:40:16 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_116730739
Leuk dat die Krol nou tegengas krijgt in Vandaag de Dag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_116730742
Ik hoor zojuist dat het goed is voor de economie als ze meer krijgen, want dan gaan ze meer besteden _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')