Ik kan jou de hand schudden, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:32 schreef Ravvie het volgende:
Afgrijselijke partij. Zullen wel veeal kinderloze ouderen op stemmen met een typische "Na mij de zondvloed" mentaliteit. Ongehoord hoe die mensen eerst 30 jaar veel te weinig premie hebben betaald voor hun pensioen, en nu verwachten dat de jeugd dit verschil wel even op zal hoesten. Dat is nu al egoistisch en asociaal, maar als je dan ook de huidige bevolkingspiramide in gedachten houdt is het ook voor de volgende generatie een financiele strop.
Daar kan ik echt pislink van worden.
Volgens mij zitten er wel meer in die partijquote:Op donderdag 13 september 2012 07:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er zijn in ieder geval wel weer minimaal 2 50+ aan het werk
quote:Op donderdag 13 september 2012 07:32 schreef Ravvie het volgende:
Afgrijselijke partij. Zullen wel veeal kinderloze ouderen op stemmen met een typische "Na mij de zondvloed" mentaliteit. Ongehoord hoe die mensen eerst 30 jaar veel te weinig premie hebben betaald voor hun pensioen, en nu verwachten dat de jeugd dit verschil wel even op zal hoesten. Dat is nu al egoistisch en asociaal, maar als je dan ook de huidige bevolkingspiramide in gedachten houdt is het ook voor de volgende generatie een financiele strop.
Daar kan ik echt pislink van worden.
quote:Op donderdag 13 september 2012 07:36 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Ik kan jou de hand schudden, helemaal mee eens.
En daarnaast zijn het ook nog eens de meest vermogende mensen van nederland, huizen gekocht voor 5000gulden die nu 3ton euro vrij op naam staan. Allemaal al dik voor de 65 met pension en wij kunnen doorwerken tot minimaal 67.
Eens met alle drie.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:37 schreef Verbal het volgende:
Afgrijselijk. "Wij worden gekort op onze pensioenen, boehoehoe".
Ja, zelfbevlekkende schijtbakken, de rest van Nederland moet ook inleveren en de pensioenen van 50MIN zijn nonexistent.
De meest gesubsidieerde en welvarendste generatie uit de geschiedenis van ons land, en dan klagen. Sterf!
V.
Niet veel meer aan toe te voegen, behalve dan dat mijn moeder, toch wel een redelijke prototype babyboomer, zelfs deze partij te naar en egocentrisch vond.quote:
Klinkt wellicht niet veel, maar we hebben het over de rijkste generatie ooit, waarvan deze partij botweg zegt "Nee, we willen niks delen of inleveren. We willen alles wat ons ooit is belooft en dat iemand jonger er dan maar voor moet betalen interesseert ons niks! Wij tellen enkel de 50 plussers in de maatschappij mee, iedereen jonger is onze voetveeg."quote:
Hiernaast roven ze ook de pensioen fondsen nog leeg. Ze hebben betaald op basis van een levensverwachting van ~70 en worden nu allemaal vrolijk 90. Vuile profiteurs.quote:
Oh, mijn ouders zijn begonnen te werken met 14 jaar, 6 dagen in de week met 10 uur per dag.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hiernaast roven ze ook de pensioen fondsen nog leeg. Ze hebben betaald op basis van een levensverwachting van ~70 en worden nu allemaal vrolijk 90. Vuile profiteurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |