Dat kan. Meedoen is niet verplicht.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje ultragay. Eigenlijk.
Oh, dat ga ik ook niet doen. Ik wilde het alleen even zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan. Meedoen is niet verplicht.
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef leeell het volgende:
De laatste nagel aan de doodskist voor ONZ, de echte pareltjes verdwijnen naar besloten fora en ONZ blijft over als een beerput van aids, bagger, oneliners, linkdumps en dagboektopics
Hoi fopje jij bent nog wakker.quote:Op donderdag 13 september 2012 04:22 schreef Fopje het volgende:
Inzending verstuurd na urenlang brainstormen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoi fopje jij bent nog wakker.
Staat in de steigers he. Zal wel de bedoeling zijn dat er meerdere bijkomenquote:Op donderdag 13 september 2012 04:26 schreef JimmyJames het volgende:
Een besloten forum waar jullie straks met z'n vijven rondlopen?
Klinkt mij erg als de cartman-methode in de oren, hoor.
Dit is trouwens wel jammer. 25 kwaliteits usersgaan onz verlaten of iniedergeval minder bezoeken.quote:
't is aan ons om ook dan wat beters te posten/doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel jammer. 25 kwaliteits usersgaan onz verlaten of iniedergeval minder bezoeken.
Ja uiteindelijk wordt dit onz++quote:Op donderdag 13 september 2012 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is aan ons om ook dan wat beters te posten/doen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Lonaa het volgende:
Dit. Hoe diep gaat FOK! nog zinken?quote:Op donderdag 13 september 2012 05:32 schreef Bendoe het volgende:
Hihi wij zijn beter dan jullie jij mag niet bij de club
Frustratie?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit. Hoe diep gaat FOK! nog zinken?
Stik in je kut ONZ+
Geen frustratie, ik vind gewoon dat FOK! enorm slechte ontwikkelingen meemaakt. Eerst dat populistisch gedoe op de FP en nu ellite-groepjes creeren.quote:
Zie ONZmin als een uitkering en ONZplus als een betaalde baan. Dat moet je toch aanspreken?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen frustratie, ik vind gewoon dat FOK! enorm slechte ontwikkelingen meemaakt. Eerst dat populistisch gedoe op de FP en nu ellite-groepjes creeren.
Ja hoor, dat is geweldig voor de saamhorigheid op FOK! Je geeft er een lullig signaal mee af aan de mensen die niet in dat forum mogen komen.
Een beetje gaan smeken om uiteindelijk 24 andere figuren daar te zitten? Dacht het niet. Vergelijking van poep.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Zie ONZmin als een uitkering en ONZplus als een betaalde baan. Dat moet je toch aanspreken?
ONZ+ is echt een verademing. Alleen de elite users komen daar en het is er enorm gezellig. Ik ben blij dat de klote users daar weg gehouden worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een beetje gaan smeken om uiteindelijk 24 andere figuren daar te zitten? Dacht het niet. Vergelijking van poep.
Waar bespreken jullie het dan over met elkaar daar? Over hoeveel pallets je afgelopen dinsdag hebt gesorteerd?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef banapples het volgende:
[..]
ONZ+ is echt een verademing. Alleen de elite users komen daar en het is er enorm gezellig. Ik ben blij dat de klote users daar weg gehouden worden.
en kachelsquote:Op donderdag 13 september 2012 10:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waar bespreken jullie het dan over met elkaar daar? Over hoeveel pallets je afgelopen dinsdag hebt gesorteerd?
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef leeell het volgende:
De laatste nagel aan de doodskist voor ONZ, de echte pareltjes verdwijnen naar besloten fora en ONZ blijft over als een beerput van aids, bagger, oneliners, linkdumps en dagboektopics
Echte ONZer blijft in ONZ. Die kunnen er echt wel een forumpje bij handelen hoorquote:Op donderdag 13 september 2012 07:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel jammer. 25 kwaliteits usersgaan onz verlaten of iniedergeval minder bezoeken.
Ookal stem je op vvd heb je wel een puntquote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen frustratie, ik vind gewoon dat FOK! enorm slechte ontwikkelingen meemaakt. Eerst dat populistisch gedoe op de FP en nu ellite-groepjes creeren.
Ja hoor, dat is geweldig voor de saamhorigheid op FOK! Je geeft er een lullig signaal mee af aan de mensen die niet in dat forum mogen komen.
Uitkeringenquote:Op donderdag 13 september 2012 10:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Zie ONZmin als een uitkering en ONZplus als een betaalde baan. Dat moet je toch aanspreken?
De hoeveelheid gay is te groot.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:29 schreef banapples het volgende:
Vergeet niet dat je er een uber-hippe tag bij krijgt zodat andere ONZ+ users kunnen zien dat je er ook bij hoort![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ondanks je VVD doet stemmen geef ik je hierin gelijk.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een beetje gaan smeken om uiteindelijk 24 andere figuren daar te zitten? Dacht het niet. Vergelijking van poep.
Jammer dat je er zo over denkt.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
Sneue boel dit.
Ik als kwaliteits(ONZ)user wens me hier niet bij aan te sluiten.
Sterf maar met je aparte kliekje.
Nee. In principe zou iemand die geheel nieuw op FOK! is, ook mee kunnen doen. Het gaat immers niet om je grootsheid in ONZ maar om wat je levert en te betekenen hebt voor ONZ.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:50 schreef Fopje het volgende:
Ik zie ook mensen meedoen die maar af en toe in ONZ posten maar wel een bekende FOK!er zijn. Telt je bekendheid ook mee?
Oke, dan hebben de noobs zoals ik ook nog een beetje het gevoel dat we mee kunnen doenquote:Op donderdag 13 september 2012 13:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. In principe zou iemand die geheel nieuw op FOK! is, ook mee kunnen doen. Het gaat immers niet om je grootsheid in ONZ maar om wat je levert en te betekenen hebt voor ONZ.
Dus als je jarenlang baggert mag je ook binnen?quote:hun positieve of jarenlange bijdrage
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:45 schreef HappyBob het volgende:
Als dit voor slechts 25 users is, kunnen jullie dan niet net zo goed een groepsgesprek op MSN openen of elkaar lekker krabbelen op Hyves? Ik kan enkel nadelen bedenken omtrent dit idee.
NESTALGJEN, DIT IS LOEMINADIquote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef Nestalgie het volgende:
[..]dit dus
Begreep eerst het idee niet helemaal maar jezus wat een dom gedoe
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:50 schreef plopkweker het volgende:
[..]
NESTALGJEN, DIT IS LOEMINADI
ik denk niet dat jij je nog moet bewijzen, beetje raar om al die nieuwfags te moeten imponeren.quote:Op donderdag 13 september 2012 13:47 schreef zovty het volgende:
hej maar...
[..]
Dus als je jarenlang baggert mag je ook binnen?
Hoe weet jij wie in ONZ+ zitten?quote:Op donderdag 13 september 2012 14:40 schreef Paul het volgende:
Is dit niet een hoax hee. Ik ken niemand van FOK die in ONZ+ zit
Niemand zit er in.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Hoe weet jij wie in ONZ+ zitten?
Er loopt wel een topic over jou Paul....quote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Niemand zit er in.![]()
Dit is gewoon een psychologisch testje van FOK!
Misschien in samenwerking met Quest ofzo
quote:Op donderdag 13 september 2012 14:47 schreef zovty het volgende:
[..]
Er loopt wel een topic over jou Paul....
Voor mij is het niet ONZichtbaar.quote:Op donderdag 13 september 2012 14:48 schreef Paul het volgende:
[..]in je onzichtbare ONZ+ forum zeker
Eerder in de FOK! geschiedenis lagen wij wel eens overhoop, maar bij deze wil ik zeggen: zand erover, ONZ+quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
Sneue boel dit.
Het zijn juist de mensen die er niet zitten die lopen te jankenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin trouwens te twijfelen of dit niet misschien een grote trollactie is. Het zou kunnen dat een selecte groep ONZ-ers loopt te janken over de huidige gang van zaken in ONZ en op deze manier hopen dat mensen meer kwaliteit neer willen zetten omdat de niet-ONZ+-ers zogenaamd willen bewijzen dat ONZ beter is.
Ja, het is een lange, scheve zin, maar ik hoop dat iemand het begrijpt.
ALS het subforum al zou bestaanquote:Op donderdag 13 september 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zijn juist de mensen die er niet meer zitten die lopen te janken
quote:Op donderdag 13 september 2012 13:23 schreef Beach het volgende:
Sneue boel dit.
Mwah ik kan je verzekeren dat er iets bezig is al ja achter de schermenquote:Op donderdag 13 september 2012 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ALS het subforum al zou bestaan
Maak je niet zo wild man. Jij komt toch amper in ONZ.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin trouwens te twijfelen of dit niet misschien een grote trollactie is. Het zou kunnen dat een selecte groep ONZ-ers loopt te janken over de huidige gang van zaken in ONZ en op deze manier hopen dat mensen meer kwaliteit neer willen zetten omdat de niet-ONZ+-ers zogenaamd willen bewijzen dat ONZ beter is.
Ja, het is een lange, scheve zin, maar ik hoop dat iemand het begrijpt.
Ik ben meer iemand van de principes. Als dit waar mocht zijn, dan doet dit zwaar afbreuk aan FOK! Als je een eliteclubje gaat maken, zorg je dat op de overgebleven plek ontevredenheid ontstaat. Dat moet je als grote, professionele website (wat FOK! wil zijn) niet willen.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:45 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Maak je niet zo wild man. Jij komt toch amper in ONZ.
Dat valt te merken gezien je er al de hele dag over bezig bent.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben meer iemand van de principes.
Tot zover de beargumenteerde en inhoudelijke discussiequote:Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat valt te merken gezien je er al de hele dag over bezig bent.
Oh please. Alsof ik daar zin in heb.quote:Op donderdag 13 september 2012 17:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Tot zover de beargumenteerde en inhoudelijke discussie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Hear hear.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:12 schreef LangeJan het volgende:
Ik distantieer mij bijvoorbaat van zulke praktijken.
Als man van het volk begeef ik mij liever in sferen waarin users elkaar als gelijkwaardig beschouwen.
Desalniettemin is ONZ+ een goed initiatief. Alleen op deze wijze kan men eindelijk de users met grootheidswaan scheiden van normale gebruikers.
Meh, ik kan me zeker in jullie verplaatsen, maar het is wel zo dat het tof zou zijn om van het ge-bagger weg te komen en met awesome users als Dimens, Mono, Pirania, enzv kan zitten praten, rustig, met een klein groepje mensen waarvan je weet dat ze tof zijn, en ze kan leren kennen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:14 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Hear hear.
Hierboven een post van mijn persoontje. Het bevat het enige juiste antwoord met betrekking tot dit psychologische testje.
Amen.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:32 schreef LangeJan het volgende:
ONZ+ is voor users die geen onderscheidend vermogen hebben![]()
Nee, dan moeten ze de boel gaan afbakenen om hun eigen ego heen. Nee.. ik, LangeJan, heb door mijn jarenlange ervaring ten opzichte van de ONZ+ kliekers wel onderscheidend vermogen ontwikkeld. Ik heb geen separate afdeling nodig waarin selfproclaimed kwaliteitsusers zich gaan botvieren.
Ik zeg, zet die ONZ+ zooi lekker door, kom hier in ONZ niet meer zeiken en doe je ding. Ik ben jullie liever kwijt dan rijk!
Ditquote:Op donderdag 13 september 2012 22:37 schreef Rodawa het volgende:
Als er maar zo'n selecte groep users wordt toegelaten, is het dan niet makkelijker om bijvoorbeeld een groepsgesprek te starten op msn?
Er is niets mis met een beetje decadentie. Iedereen wil wel een beetje decadent zijn, maar het niet toegevenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amen.
Ik ben echt blij dat ik er geen toegang tot heb, het lijkt mij vreselijk decadent
Ja boeiend, vertel me meer!quote:Op donderdag 13 september 2012 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is niets mis met een beetje decadentie. Iedereen wil wel een beetje decadent zijn, maar het niet toegeven
Rot toch op man, dit is een discussietopic, net alsof niemand hier een mening mag hebbenquote:Op donderdag 13 september 2012 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeg, hou die bagger eens voor je
Discussie ja, geen slowchat kale dwaasquote:Op donderdag 13 september 2012 23:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rot toch op man, dit is een discussietopic, net alsof niemand hier een mening mag hebben
Doe nou maar niet alsof jij daar kan posten, want jij bent erger dan mijquote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Discussie ja, geen slowchat kale dwaas
Ik wil daar niet eens posten omdat onzquote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij daar kan posten, want jij bent erger dan mijmij ging het om het feit dat Mono doet alsof daar de pure elite zit, terwijl we hier in de normale ONZ gewoon stukken beter zijn.
Je weet niet eens waarover je praat lamme takquote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij daar kan posten, want jij bent erger dan mijmij ging het om het feit dat Mono doet alsof daar de pure elite zit, terwijl we hier in de normale ONZ gewoon stukken beter zijn.
Mono, mij DM's werken niet. En ik kan je er niet over DMen dus...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarover je praat lamme tak
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Vooral de zondagavonden zijn tof. Het grote Open-haard topic
Foto's van sletjes die zijn gehosseld, naaktfoto's van buurmeisjes.
Ik ga dan altijd lekker voor de open haard zitten in mijn ochtendjas met een glas cognac op mijn decadente stoel, en dan is het genieten geblazen, terwijl de rest van de proleten allemaal studio sport kijken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amen.
Ik ben echt blij dat ik er geen toegang tot heb, het lijkt mij vreselijk decadent
Wat doe je hier dan man, kale broeder.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil daar niet eens posten omdat onz
Ik zit perfect in vbl
Dit is wel waarquote:Op donderdag 13 september 2012 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarover je praat lamme tak
Je bent zelf kaal, kale.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Discussie ja, geen slowchat kale dwaas
gohquote:
neeeee johquote:
Ik ben ook niet kaalquote:Op donderdag 13 september 2012 23:46 schreef Fopje het volgende:
Ik begin het ook steeds minder te geloven
Heb eens een foto van jou gezien en daar was je wel kaal. Hoe de situatie op jouw hoofdhuid nu is kan ik echter niet zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kaal
Dat is inderdaad gewoon een slechte garp van mensen hier
Leugens, er zijn geen foto's van mijquote:Op donderdag 13 september 2012 23:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb eens een foto van jou gezien en daar was je wel kaal. Hoe de situatie op jouw hoofdhuid nu is kan ik echter niet zeggen.
Toch ergens een keer gezien, met zo'n mocroquote:Op donderdag 13 september 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leugens, er zijn geen foto's van mij
Vuurbal bij scheveningen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef Ongedierte het volgende:
Jongens jongens jongens, let me ruin the fun for you. Dimens is weer bezig, met zijn garpige trolls (een baas is het zeker) en heeft dit bedacht. Het is eeeen grote test. Weet je nog de ''vuurbal bij scheveningen'' of ''het verschrikkelijke plaatje waarvoor dimens geband werd''. Have fun
Het nep-nieuwsbericht, of dat topic waar bij de OP stond: Doe hier alsof hier iets heel ergs stond, dan later verwijder ik het en doe alsof ik gebannen was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vuurbal bij scheveningen?
Het verschrikkelijke plaatje?
Werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Vuurbal Scheveningen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het nep-nieuwsbericht, of dat topic waar bij de OP stond: Doe hier alsof hier iets heel ergs stond, dan later verwijder ik het en doe alsof ik gebannen was.
Nee? Dude..
Ik ben toch niet godverdomme gek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vuurbal Scheveningen.
En dat andere topic heb ik ook geen idee waar je het over hebt.
Kom dan maar met linkjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:11 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ben toch niet godverdomme gek.
Die kan ik niet vinden. Jou schuld. Mods hebben bewijsmateriaal weggewerkt. HET IS EEN COMPLOT.quote:
Natuurlijk. De illuminatie is vast ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden. Jou schuld. Mods hebben bewijsmateriaal weggewerkt. HET IS EEN COMPLOT.
Wie weet.. en 2pac.. en Bush..quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Natuurlijk. De illuminatie is vast ook weer van de partij.
Photoshop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:15 schreef Fopje het volgende:
Maar Dimens, even zonder dollen. Hoeveel moeite is het om ff een screenshot te maken waar je het ONZ+ forum laat zien? ( zonder inhoud ) Dan is gelijk dat gezeur over echt en niet echt voorbij.
Omdat er niet wordt gelekt. Wat wil je dan zien, een screenshot wat helemaal geblurred is en waar je nog niets uit kunt halen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:15 schreef Fopje het volgende:
Maar Dimens, even zonder dollen. Hoeveel moeite is het om ff een screenshot te maken waar je het ONZ+ forum laat zien? ( zonder inhoud ) Dan is gelijk dat gezeur over echt en niet echt voorbij.
Nee gewoon van je forum indexquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat er niet wordt gelekt. Wat wil je dan zien, een screenshot wat helemaal geblurred is en waar je nog niets uit kunt halen?
Ja.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Forum index als in http://forum.fok.nl/index/forumindex?
Oke, zou misschien wel handig zijn om het op 1 of andere manier te bewijzen. Zijn jullie ook gelijk van het gezeur afquote:
uitzonderinen, zijn dat een soort van negerinen?quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:23 schreef zuipuzuipu het volgende:
hallo hier is de discussie, pindakaas besmeurde boterham valt met de besmeerde kant naar onder.
Zonder uitzonderinen1!!!!!
Yeah die komen uit uitzonderiniaquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uitzonderinen, zijn dat een soort van negerinen?
Dat is wel een hele slechte shop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:50 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een forum moeten blurren.
Nu jullie zin?
Ja natuurlijk, een shop.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte shop.
Duidelijk een shopje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, een shop.
Kijk nog eens goed. In 4 minuten kan niemand zoiets zo netjes shoppen.
Jaja, gewoon een shopje.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het ook. Een blur over een bepaald forum gedaan en dat is het.
oh kom op, we weten allebei dat zo'n screen niks zegt.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:59 schreef Dimens het volgende:
Het volk krijgt wat het wilt, en nog steeds niet tevreden.
ga sjoppe fsoquote:Op vrijdag 14 september 2012 00:59 schreef Dimens het volgende:
Het volk krijgt wat het wilt, en nog steeds niet tevreden.
Dit is hetzelfde als iemand zegt dat hij een verassing en jij zegt dat het niet zo is. Enige manier dat hij je zou kunnen overtuigen dat hij een verassing heeft, is door de verassing te laten zien. Vrij nutteloos inderdaad.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:59 schreef leeell het volgende:
[..]
oh kom op, we weten allebei dat zo'n screen niks zegt.
die extra regel maken voor een nieuwsubforum had me 2 minuten extra gekost.quote:Op vrijdag 14 september 2012 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als iemand zegt dat hij een verassing en jij zegt dat het niet zo is. Enige manier dat hij je zou kunnen overtuigen dat hij een verassing heeft, is door de verassing te laten zien. Vrij nutteloos inderdaad.
Daarnaast is KLB toch wel mooi verdwenen.
En van de mensen die het wel willen, en toegeven kan slechts een zeer klein gedeelte het ook daadwerkelijk. Decadent doen is kapotmoeluk.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is niets mis met een beetje decadentie. Iedereen wil wel een beetje decadent zijn, maar het niet toegeven
quote:Op maandag 17 september 2012 00:11 schreef Fopje het volgende:
Even een kickje![]()
Als ze ons voor de gek houden moet het natuurlijk wel een beetje actueel blijven
Hipster!quote:Op zondag 16 september 2012 00:45 schreef BBQSausage het volgende:
Dus het geliefde ONZ+ wordt nu ook al commercieel? Kan ik me straks nou helemaal nergens meer veilig voelen?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:11 schreef Faux. het volgende:
Perfect, alle zeikerds verhuizen naar ONZ+ en de rest blijft gezellig hier. Ik zeg doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |