Ik wil daar niet eens posten omdat onzquote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij daar kan posten, want jij bent erger dan mijmij ging het om het feit dat Mono doet alsof daar de pure elite zit, terwijl we hier in de normale ONZ gewoon stukken beter zijn.
Je weet niet eens waarover je praat lamme takquote:Op donderdag 13 september 2012 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe nou maar niet alsof jij daar kan posten, want jij bent erger dan mijmij ging het om het feit dat Mono doet alsof daar de pure elite zit, terwijl we hier in de normale ONZ gewoon stukken beter zijn.
Mono, mij DM's werken niet. En ik kan je er niet over DMen dus...quote:Op donderdag 13 september 2012 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarover je praat lamme tak
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:24 schreef Monopoly het volgende:
Vooral de zondagavonden zijn tof. Het grote Open-haard topic
Foto's van sletjes die zijn gehosseld, naaktfoto's van buurmeisjes.
Ik ga dan altijd lekker voor de open haard zitten in mijn ochtendjas met een glas cognac op mijn decadente stoel, en dan is het genieten geblazen, terwijl de rest van de proleten allemaal studio sport kijken.
quote:Op donderdag 13 september 2012 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amen.
Ik ben echt blij dat ik er geen toegang tot heb, het lijkt mij vreselijk decadent
Wat doe je hier dan man, kale broeder.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil daar niet eens posten omdat onz
Ik zit perfect in vbl
Dit is wel waarquote:Op donderdag 13 september 2012 23:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarover je praat lamme tak
Je bent zelf kaal, kale.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Discussie ja, geen slowchat kale dwaas
gohquote:
neeeee johquote:
Ik ben ook niet kaalquote:Op donderdag 13 september 2012 23:46 schreef Fopje het volgende:
Ik begin het ook steeds minder te geloven
Heb eens een foto van jou gezien en daar was je wel kaal. Hoe de situatie op jouw hoofdhuid nu is kan ik echter niet zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet kaal
Dat is inderdaad gewoon een slechte garp van mensen hier
Leugens, er zijn geen foto's van mijquote:Op donderdag 13 september 2012 23:49 schreef Fopje het volgende:
[..]
Heb eens een foto van jou gezien en daar was je wel kaal. Hoe de situatie op jouw hoofdhuid nu is kan ik echter niet zeggen.
Toch ergens een keer gezien, met zo'n mocroquote:Op donderdag 13 september 2012 23:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Leugens, er zijn geen foto's van mij
Vuurbal bij scheveningen?quote:Op donderdag 13 september 2012 23:35 schreef Ongedierte het volgende:
Jongens jongens jongens, let me ruin the fun for you. Dimens is weer bezig, met zijn garpige trolls (een baas is het zeker) en heeft dit bedacht. Het is eeeen grote test. Weet je nog de ''vuurbal bij scheveningen'' of ''het verschrikkelijke plaatje waarvoor dimens geband werd''. Have fun
Het nep-nieuwsbericht, of dat topic waar bij de OP stond: Doe hier alsof hier iets heel ergs stond, dan later verwijder ik het en doe alsof ik gebannen was.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vuurbal bij scheveningen?
Het verschrikkelijke plaatje?
Werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Vuurbal Scheveningen.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:08 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Het nep-nieuwsbericht, of dat topic waar bij de OP stond: Doe hier alsof hier iets heel ergs stond, dan later verwijder ik het en doe alsof ik gebannen was.
Nee? Dude..
Ik ben toch niet godverdomme gek.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vuurbal Scheveningen.
En dat andere topic heb ik ook geen idee waar je het over hebt.
Kom dan maar met linkjes.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:11 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ben toch niet godverdomme gek.
Die kan ik niet vinden. Jou schuld. Mods hebben bewijsmateriaal weggewerkt. HET IS EEN COMPLOT.quote:
Natuurlijk. De illuminatie is vast ook weer van de partij.quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:13 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Die kan ik niet vinden. Jou schuld. Mods hebben bewijsmateriaal weggewerkt. HET IS EEN COMPLOT.
Wie weet.. en 2pac.. en Bush..quote:Op vrijdag 14 september 2012 00:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Natuurlijk. De illuminatie is vast ook weer van de partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |