Dat kan. Meedoen is niet verplicht.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een beetje ultragay. Eigenlijk.
Oh, dat ga ik ook niet doen. Ik wilde het alleen even zeggen.quote:Op donderdag 13 september 2012 02:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat kan. Meedoen is niet verplicht.
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef leeell het volgende:
De laatste nagel aan de doodskist voor ONZ, de echte pareltjes verdwijnen naar besloten fora en ONZ blijft over als een beerput van aids, bagger, oneliners, linkdumps en dagboektopics
Hoi fopje jij bent nog wakker.quote:Op donderdag 13 september 2012 04:22 schreef Fopje het volgende:
Inzending verstuurd na urenlang brainstormen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 04:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoi fopje jij bent nog wakker.
Staat in de steigers he. Zal wel de bedoeling zijn dat er meerdere bijkomenquote:Op donderdag 13 september 2012 04:26 schreef JimmyJames het volgende:
Een besloten forum waar jullie straks met z'n vijven rondlopen?
Klinkt mij erg als de cartman-methode in de oren, hoor.
Dit is trouwens wel jammer. 25 kwaliteits usersgaan onz verlaten of iniedergeval minder bezoeken.quote:
't is aan ons om ook dan wat beters te posten/doen.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:17 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit is trouwens wel jammer. 25 kwaliteits usersgaan onz verlaten of iniedergeval minder bezoeken.
Ja uiteindelijk wordt dit onz++quote:Op donderdag 13 september 2012 07:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
't is aan ons om ook dan wat beters te posten/doen.
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 13 september 2012 02:34 schreef Lonaa het volgende:
Dit. Hoe diep gaat FOK! nog zinken?quote:Op donderdag 13 september 2012 05:32 schreef Bendoe het volgende:
Hihi wij zijn beter dan jullie jij mag niet bij de club
Frustratie?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit. Hoe diep gaat FOK! nog zinken?
Stik in je kut ONZ+
Geen frustratie, ik vind gewoon dat FOK! enorm slechte ontwikkelingen meemaakt. Eerst dat populistisch gedoe op de FP en nu ellite-groepjes creeren.quote:
Zie ONZmin als een uitkering en ONZplus als een betaalde baan. Dat moet je toch aanspreken?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geen frustratie, ik vind gewoon dat FOK! enorm slechte ontwikkelingen meemaakt. Eerst dat populistisch gedoe op de FP en nu ellite-groepjes creeren.
Ja hoor, dat is geweldig voor de saamhorigheid op FOK! Je geeft er een lullig signaal mee af aan de mensen die niet in dat forum mogen komen.
Een beetje gaan smeken om uiteindelijk 24 andere figuren daar te zitten? Dacht het niet. Vergelijking van poep.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Zie ONZmin als een uitkering en ONZplus als een betaalde baan. Dat moet je toch aanspreken?
ONZ+ is echt een verademing. Alleen de elite users komen daar en het is er enorm gezellig. Ik ben blij dat de klote users daar weg gehouden worden.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een beetje gaan smeken om uiteindelijk 24 andere figuren daar te zitten? Dacht het niet. Vergelijking van poep.
Waar bespreken jullie het dan over met elkaar daar? Over hoeveel pallets je afgelopen dinsdag hebt gesorteerd?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef banapples het volgende:
[..]
ONZ+ is echt een verademing. Alleen de elite users komen daar en het is er enorm gezellig. Ik ben blij dat de klote users daar weg gehouden worden.
en kachelsquote:Op donderdag 13 september 2012 10:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Waar bespreken jullie het dan over met elkaar daar? Over hoeveel pallets je afgelopen dinsdag hebt gesorteerd?
Wat kinderachtig. Godverdomme.quote:
quote:Op donderdag 13 september 2012 01:16 schreef leeell het volgende:
De laatste nagel aan de doodskist voor ONZ, de echte pareltjes verdwijnen naar besloten fora en ONZ blijft over als een beerput van aids, bagger, oneliners, linkdumps en dagboektopics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |