Oh, VVD zie ik net.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef Pino112 het volgende:
In mijn gemeente (Dalfsen, OV) zal de CDA wel de grootste worden![]()
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Ties02 het volgende:
twitter:TonElias twitterde op donderdag 13-09-2012 om 00:12:33Als prognose ANP zou kloppen dat VVD nog doorgroeit, moeten morgen paar collega's staan in fractievergadering #teweinigstoelen reageer retweet
Dat komt er niet want geen duidelijke uitslagquote:Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef vosss het volgende:
Zeg ik zit wat te zappen links en rechts, waar is het debat straks op welke zender?
Eindhoven is echt geen VVD.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:16 schreef Kenju het volgende:
Op zich wel positef voor rechts. Rotterdam is meestal 50-50. Den Haag won de PVV flink, dus zijn ook kansen voor de VVD. PvdA blijft ongeveer hetzelfde, dus positief voor de VVD. Dan heb je de echt grote steden gehad. Utrecht, Tilburg zijn resp. links en rechts, maar zullen weinig effect hebben. Eindhoven is ongeveer even groot, maar weet niet wat de oriëntatie daarvan is. Gezien de omliggende blauwe steden zal dat ook wel VVD zijn.
quote:Op donderdag 13 september 2012 00:17 schreef super_tekkel het volgende:
wat doet humberto hierbij. Is dat omdat het over dieren gaat?
Verrassend....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:17 schreef Wokkel het volgende:
Voor de laatkomers (en de OP):
Debat gaat niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |