Die man kan beter gewoon z'n mond houden en z'n verlies nemen. Over verliezers gesproken vandaag; hij is de grootste falerquote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:mauricedehond twitterde op donderdag 13-09-2012 om 00:12:19Na 18%, VVD-PvdA 42-38. http://t.co/WYXGjrQR SGP haalt 3, geen 4. reageer retweet
Vroeger werd er in de politiek over gesproken om dat te veranderen, ze hadden beter kunnen nadenken over belangrijkere zaken gezien de shit die we nu hebben.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Burgermeesters worden nog steeds aangewezen en niet gekozen he?
Niet veel debatten gekeken hè ?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, het is afgelopen voor de PvdA. Ik ben teleurgesteld in Nederland. Is iedereen nou zo tevreden geweest over het VVD-beleid van de afgelopen 2 jaar? Bijv. dat geld naar Griekenland?
Dat geld naar Griekenland, mogelijk gemaakt door gedoogsteun van de PvdA.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Oke, het is afgelopen voor de PvdA. Ik ben teleurgesteld in Nederland. Is iedereen nou zo tevreden geweest over het VVD-beleid van de afgelopen 2 jaar? Bijv. dat geld naar Griekenland?
Als die dikke nou gaat liggen, dan kunnen er makkelijk 10 man op zitten.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Ties02 het volgende:
twitter:TonElias twitterde op donderdag 13-09-2012 om 00:12:33Als prognose ANP zou kloppen dat VVD nog doorgroeit, moeten morgen paar collega's staan in fractievergadering #teweinigstoelen reageer retweet
Winnen ze nooit 17000 meequote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef Zhero het volgende:
[..]
En daar is de VVD PvdA weer voorbij
Verplicht werkcollege, de enige die ik per week heb op dit roosterquote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook, fuck die college
Ik ben eig ook wel moequote:
Maar samson ging niet de pvv uitlachen. Sap wel. Daarom leedvermaak om GL.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
En links drie keer groter dan de PVV.![]()
Best een slimme man is het he, een soort Adjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Wie zijn trouwens die 1570 malloten die op Johan Vlemmix hebben gestemd?
Zo'n uitspraak is juist een belediging voor de democratie.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry ik kan er niet om lachen...
De SGP is een belediging voor de democratie, alleen zien ze dat niet in die pleurisdorpen in de gordel
Ik vraag me dan ook wat die (nieuwbakken) VVD-stemmer dacht, zou hij zijn gironummer voor zijn salaris hebben aangezien?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef Godshand het volgende:
Wat een ballentent die VVD. Dat is toch geen afspiegeling van de VVD stemmer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |