Koffie?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan woon je vlakbij
(leiden meldt)
gezellie
Ik grapte vandaag op werk dat de partij nu Partij voor Digitale Vrijheid zou gaan heten, daar reageerden ze een stuk positiever op.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef gnaeus het volgende:
Ik zou in de eerste plaats de partijnaam eens gaan veranderen.
Ja dat merk ik ook op. Je stoot gewoon op een muur. Meer dan de helft van de mensen die ik erover vertel denk daarna nog steeds dat het allemaal een grapje isquote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef gnaeus het volgende:
Opzich goede keuzequote:Op donderdag 13 september 2012 00:22 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik grapte vandaag op werk dat de partij nu Partij voor Digitale Vrijheid zou gaan heten, daar reageerden ze een stuk positiever op.
Na weken lobbyen kreeg ik vandaag nog steeds de vraag wat ik nou 'echt' ging stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:22 schreef merino het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook op. Je stoot gewoon op een muur. Meer dan de helft van de mensen die ik erover vertel denk daarna nog steeds dat het allemaal een grapje is
Oude politiek.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:21 schreef gnaeus het volgende:
quote:
Klinkt goed jaquote:Op donderdag 13 september 2012 00:22 schreef Façade het volgende:
[..]
Ik grapte vandaag op werk dat de partij nu Partij voor Digitale Vrijheid zou gaan heten, daar reageerden ze een stuk positiever op.
Ik zou elke associatie met de PVV willen mijden denk ik. Maar dan nog blijft de PP een one-issue partij. Waarom zou ik daar op stemmen ? Er zijn belangrijkere zaken dan onbeperkt kunnen downloaden.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:22 schreef Façade het volgende:
[..]
Zullen wij, als PP, cursussen geven aan ouderen hoe om te gaan met internet, incl bindend stemadvies?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Fucking 50Plus, daar zou de piratenpartij moeten staan
Op het eerste gezicht wel, maar Dhr. Poot vindt de term Vrijheid zwaar misbruikt. En het Digitaal-gedeelte zou de partij in de weg te komen zitten, als deze zou groeien tot een bredere partij.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:23 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Klinkt goed jazal eens bedenken of ik me aan ga melden als lid, en of ik dan wat bij kan dragen via de mailinglijst of posters hangen of wat dan ook
als je nog steeds denkt dat het om downloaden gaat dan heb je de PP nog lang niet begrepen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik zou elke associatie met de PVV willen mijden denk ik. Maar dan nog blijft de PP een one-issue partij. Waarom zou ik daar op stemmen ? Er zijn belangrijkere zaken dan onbeperkt kunnen downloaden.
Ik denk dat de Piratenpartij daarin ook moet veranderen. Nieuwe politiek dmv het dat liquidfeedback systeem.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Ik zou elke associatie met de PVV willen mijden denk ik. Maar dan nog blijft de PP een one-issue partij. Waarom zou ik daar op stemmen ? Er zijn belangrijkere zaken dan onbeperkt kunnen downloaden.
Op de voorgrond is de PP een one-issue partij, maar ze hebben meer punten dan dat ik aanvankelijk vermoedde.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef gnaeus het volgende:
[..]
dit..quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef merino het volgende:
[..]
als je nog steeds denkt dat het om downloaden gaat dan heb je de PP nog lang niet begrepen.
Maar zoals je ziet associeren veel mensen dat er toch mee (piraterij = illegaal en gratis downloaden enz. in het hoofd van een random Nederlander), dus die naam moet gewoon anders.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef merino het volgende:
[..]
als je nog steeds denkt dat het om downloaden gaat dan heb je de PP nog lang niet begrepen.
De Geuzenpartij. Lekker nationalistisch.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet associeren veel mensen dat er toch mee (piraterij = illegaal en gratis downloaden enz. in het hoofd van een random Nederlander), dus die naam moet gewoon anders.
Kennelijk doet de PP dan niet goed z'n best want ik ben best politiek geinformeerd. Voor al die punten kan ik trouwens ook bij andere partijen terecht. Ik kan geen argument bedenken waarom ik PP zou moeten stemmen.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef merino het volgende:
[..]
Of gewoon LGD: Lekker Gratis Downloaden!quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Façade het volgende:
[..]
De Geuzenpartij. Lekker nationalistisch.
helemaal eensquote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
dus die naam moet gewoon anders.
ISO.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Of gewoon LGD: Lekker Gratis Downloaden!
Waarschijnlijk weet meer dan de helft van de bevolking niet eens wie de Geuzen warenquote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Façade het volgende:
[..]
De Geuzenpartij. Lekker nationalistisch.
Dat was nog wel een mooie verkiezingsstunt geweest eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2012 00:25 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Zullen wij, als PP, cursussen geven aan ouderen hoe om te gaan met internet, incl bindend stemadvies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |