Zolang ze niet meer dan 8k kost...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook dat je hele leuke meisje niet het meisje van het verhaal is, maar gewoon iemand met een baan? Of tenminste, ze is ingehuurd geweest door dat programma.
Of kleren steelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ze niet meer dan 8k kost...
het verhaal is wel echt gebeurd voor een ander heel leuk meisje dan....quote:Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan snap je dus ook dat je hele leuke meisje niet het meisje van het verhaal is, maar gewoon iemand met een baan? Of tenminste, ze is ingehuurd geweest door dat programma.
ja dat ligt nog steeds bij haar, slaat nergens op want zij heeft er toch niet zzoveel aan of wel ofzo?quote:
Je weet heel niet of dat andere meisje leuk is.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
het verhaal is wel echt gebeurd voor een ander heel leuk meisje dan....
ik vind meisjes leuk!
ik vind dat meisje leuk! niet die vriend.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je weet heel niet of dat andere meisje leuk is.
Besides, je zegt net zelf dat ze een vriend heeft.
Jongeeeeeee.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik vind dat meisje leuk! niet die vriend.
dat is gewoon leuk om naar te kijken. leuke meisjes, en ik word er warm van enzo.
en dan ga ik aan ze denken en dan wil ik zez helpen
Wat is er mis mee?quote:
Dit dus. Zat te denken om een semi-grapje erover te maken omdat het in SC is maar die tekst is wel ernstig genoeg dat dat maar niet moet neequote:
Omdat er 106.000 vacatures zijn en 500.000 werkzoekenden, daaromquote:Op donderdag 13 september 2012 12:10 schreef Myraela het volgende:
Pff, waarom is een toffe bijbaan vinden zo lastig.
Dat zijn slechts cijfertjes, zij wil de echte reden weten. Ik geef 1 tip: illuminatie..quote:Op donderdag 13 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er 106.000 vacatures zijn en 500.000 werkzoekenden, daarom.
Goed punt. En ik ben nog kieskeurig ook, kan ik me eigenlijk niet veroorloven.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat er 106.000 vacatures zijn en 500.000 werkzoekenden, daarom.
Ik snap het wel, hoor. Ik wil ook niet alles meer doen... Ik heb zowel callcenter (nooit weerquote:Op donderdag 13 september 2012 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. En ik ben nog kieskeurig ook, kan ik me eigenlijk niet veroorloven.
Schoonmaakwerk?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor. Ik wil ook niet alles meer doen... Ik heb zowel callcenter (nooit weer) als post bezorgd door weer en wind, dat wil ik niet meer. En raad eens wat juist aangeboden wordt
.
Callcenter zou qua uren etc best wel fijn zijn voor mij nu, maar dan niet voor een telecom of loterij bedrijf. Ik wil voornamelijk niet meer in een winkel staan en inderdaad geen post.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel, hoor. Ik wil ook niet alles meer doen... Ik heb zowel callcenter (nooit weer) als post bezorgd door weer en wind, dat wil ik niet meer. En raad eens wat juist aangeboden wordt
.
Ik wil het liefste in een winkel staan, vind ik echt heerlijk, lekker kletsen. Callcenter wil ik nooit meer, maar afgebekt worden door de meest rare lui en niet terug mogen schelden, dat kan ik nietquote:Op donderdag 13 september 2012 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Callcenter zou qua uren etc best wel fijn zijn voor mij nu, maar dan niet voor een telecom of loterij bedrijf. Ik wil voornamelijk niet meer in een winkel staan en inderdaad geen post.
Ik heb nu op een vacature gereageerd om als zo'n chat-klantenservice te werken, dat lijkt me wel tof. Maar daar zullen ze me wel niet voor kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |