eenschquote:Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja en toch vind ik Buma een grote opsteker voor het CDA. Na Verhagen lijkt Poetin weliswaar een schatje, maar Buma is toch wel een tof persoon.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
ze hadden gewoon de jeugd vt als opkomstnummer moeten nemen
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef kwiwi het volgende:
hij krijgt het z'n strot bijna niet uit
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:38 schreef BlackLining het volgende:
En dan wil ik nu muziek van de SGP zien
Nee, maar andere jaren ging het sneller, in mijn beleving...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Alleen kleine gemeentes zijn bekend, niet betrouwbaar genoeg voor een echte voorlopige uitslag.
Als CDA politici al niet betrouwbaar willen zijn, heeft die achterban tenminst nog geloof...quote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef pberends het volgende:
CDA'ers hebben een naïef optimisme.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]uit zijn dolfijnenstrot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier wel. Weet niet waarom. Gewoon die ordinaire kop die er om vraagt ofzoquote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef KingRoland het volgende:
De hamvraag ; Wie zou mona keijzer geven?
Dat doet alleen Vlemminxquote:Op woensdag 12 september 2012 22:40 schreef MrBaas het volgende:
De zaal: "BUMA BUMA BUMA !!!"
Buma: "Wat motte jullie kenkerloe?"
En jij stemt SOPN?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:41 schreef Strani het volgende:
Die uitslagen duren veel te lang..worden allemaal gemanipuleerd door Rutte's mensen nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |