twitter:XandervdWulp twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:31:11Gordon and LA the Voices bij de VVD... reageer retweet
Hij zal nu eigenlijk ook veel meer rust hebben denk ik. Beetje in de oppositie aankloten met je 13 zeteltjes. Kan er misschien ook 1 beveiliger naar huisquote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Ravvie het volgende:
Wilders moet vaker verliezen. Ik heb hem nog nooit zo netjes en beschaafd gezien. Staat hem prima.
Al van oudsherquote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Is Rotterdam een PVDA stad ja?
Ik woonde eerst in Nijmegen, daar werd je uitgekotst als je VVD stemt
Noem je dit carnavals muziekquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef Ravvie het volgende:
Wilders moet vaker verliezen. Ik heb hem nog nooit zo netjes en beschaafd gezien. Staat hem prima.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:32 schreef AldoTheApache het volgende:
Is Rotterdam een PVDA stad ja?
Ik woonde eerst in Nijmegen, daar werd je uitgekotst als je VVD stemt
Ik hoorde de muziek nog niet toen ik typtequote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noem je dit carnavals muziek?
hadquote:
Ameland oa is toch wel redelijk snel normaalquote:Op woensdag 12 september 2012 22:31 schreef TheArt het volgende:
Nu pas 3 uitslagen, wat laat de volgende lang op zich wachten. In mijn beleving ging dat 2 jaar terug nog wel wat sneller.
Oké.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik hoorde de muziek nog niet toen ik typteWas een grapje
Misschien zijn daar wel 3.000 jeugdleden van een partij naar toe gegaanquote:Op woensdag 12 september 2012 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ameland oa is toch wel redelijk snel normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |