stemfraudequote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Anno2012 het volgende:
Er moet iets niet goedgaan , in andere landen lukt het wel?
Misschien toch een andere lijsttrekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Anno2012 het volgende:
Ja, die verdomde mentaliteit van 'laten we allemaal op de grootste partij stemmen'quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Anno2012 het volgende:
Ligt aan de Nederlandse instelling, we zijn er te nuchter voorquote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Anno2012 het volgende:
Veel kleine partijen in NL: ufopartij, mens, ter land ter zee in de lucht, anti europa partij.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Anno2012 het volgende:
Ik gok:quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Anno2012 het volgende:
Ik denk voornamelijk het eerste. Het merendeel zal dat filmpje helemaal niet kennenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik gok:
- de naam
- imago uit 2010
- algehele imago van 'wij willen gratis downloaden!1`1!'
Tja, maar in Duitsland zijn ze nog idioter bezig met beperking van vrijheid op internet.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Veel kleine partijen in NL: ufopartij, mens, ter land ter zee in de lucht, anti europa partij.
In Duitsland is Piratenpartij DE nieuwkomer, en haalt zo'n 8 tot 10% meteen.
En daar krijgen ze ook echt veel media aandacht
Je weet hoe duur een spotje is? Dan moet je het alleen hebben van Zendtijd voor Politieke Partijenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
Sowieso heeft de piratenpartij te weinig tv spots uitgezonden..
Hadden ze een filmpje?quote:Op woensdag 12 september 2012 23:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk voornamelijk het eerste. Het merendeel zal dat filmpje helemaal niet kennen
Ik denk dat dit inderdaad een van de hoofdpunten zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik gok:
- de naam
- imago uit 2010
In 2010 hadden ze een ander team en dat faalde compleet, ze konden gewoon echt niet omgaan met de media; niet uit de woorden komen, stilvallen, en totaal niet media-geniek.quote:
Voor mij dat laatste. Zou eerlijk gezegd niet beter weten dan dat dat is waar de PP voor staat....quote:Op woensdag 12 september 2012 23:21 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik gok:
- de naam
- imago uit 2010
en hoe jammer als we 1 stem te kort komenquote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als we op 1 stem een zetel halendat iedereen echt merkt dat z'n stem invloed heeft gehad
Onzin, Dirk is sterk genoeg. Het ligt in deze enorm aan de media die maar hebben aangezwengeld dat het een nek aan nekrace was om het premierschap. De rol van de media is (weer) niet schoon. Ooit zal de televisiegeneratie uitdunnen.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:20 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Misschien toch een andere lijsttrekker
Ik dacht al, waar blijft ie. Nu kunnen jullie gezellig bij de libertariers en SOPN aanschuiven.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin, Dirk is sterk genoeg. Het ligt in deze enorm aan de media die maar hebben aangezwengeld dat het een nek aan nekrace was om het premierschap. De rol van de media is (weer) niet schoon. Ooit zal de televisiegeneratie uitdunnen.
Stemmen werktquote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe mooi zou het zijn als we op 1 stem een zetel halendat iedereen echt merkt dat z'n stem invloed heeft gehad
Mwah zo goed deden ze het dit keer ook niet. Die duitse piraat die paar maanden terug bij buitenhof was deed het veel beter.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
In 2010 hadden ze een ander team en dat faalde compleet, ze konden gewoon echt niet omgaan met de media; niet uit de woorden komen, stilvallen, en totaal niet media-geniek.
Dat is nu stukken beter, maar misschien achtervolgt hun dat nog.
ja geef de media maar de schuld dat je zelf gefaald hebt.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin, Dirk is sterk genoeg. Het ligt in deze enorm aan de media die maar hebben aangezwengeld dat het een nek aan nekrace was om het premierschap. De rol van de media is (weer) niet schoon. Ooit zal de televisiegeneratie uitdunnen.
Dan hebben we een lange adem nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 23:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ooit zal de televisiegeneratie uitdunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |