quote:Op woensdag 12 september 2012 22:10 schreef Trollscience het volgende:
maakt niet uit welk geslacht ik hou van je ov dat weet je (a)' :hearteyes:
twitter:Roomboterboy69 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:11:48WILDERS HUILEND VOOR DE POOLSE VLAG
reageer retweet
wat een baas toch die owenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Roomboterboy69 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:11:48WILDERS HUILEND VOOR DE POOLSE VLAG [ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef Trollscience het volgende:
twitter:Roomboterboy69 twitterde op woensdag 12-09-2012 om 22:11:48WILDERS HUILEND VOOR DE POOLSE VLAG [ afbeelding ] reageer retweet
Gaat dit over Wilders?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef FL_Freak het volgende:
Buiten wat rare opmerkingen die hij maakt blijft een goede man.
Nee?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:12 schreef leeell het volgende:
sowieso een politicus haten, wat een randdebiel ben je dan
Foto 1 zie je dat ze zo'n uber ding in der oor heeft, als je dat er uit hangt is haar oorlel zo'n losse flodder.quote:
ja die tunnel dingenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Foto 1 zie je dat ze zo'n uber ding in der oor heeft, als je dat er uit hangt is haar oorlel zo'n losse flodder.![]()
hoe kan je nu iemand "haten" voor het democratisch uiten van zijn mening ???quote:
Ik haat jequote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe kan je nu iemand "haten" voor het democratisch uiten van zijn mening ???
dan ben je wel erg gefrustreerd.
Eensch. Dat is het zelfde als een acteur haten omdat hij altijd de badguy speelt.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef leeell het volgende:
[..]
insgelijks kalequote:
nope, gehuil over de formatie is incomingquote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Dientje12 het volgende:
hoop dat over 1 week die politieke praat voorbij is
Mensenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef leeell het volgende:
[..]
nope, gehuil over de formatie is incoming
Pics van Oostblokker.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Oostblokker is mooi en zij niet.
Je kunt het best oneens zijn met iemand en als iemand zulke (in jouw ogen) exorbitant idiote dingen zegt waar hij daadwerkelijk in geloofd vind ik best dat je deze persoon niet aardig kan vinden en eventueel zelfs kan haten.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:16 schreef leeell het volgende:
[..]
Snufquote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kunt het best oneens zijn met iemand en als iemand zulke (in jouw ogen) exorbitant idiote dingen zegt waar hij daadwerkelijk in geloofd vind ik best dat je deze persoon niet aardig kan vinden en eventueel zelfs kan haten.
Ik haat Wilders niet als persoon, want zover ik kan hem niet persoonlijk. Toch vind ik dat hij werkelijkwaar zulke idiote, domme, kortzichtige idealen, ideeen en uitspraken heeft dat ik hem, ondanks dat ik hem niet kan, een hoogst vervelende man vind.
maar "haat" is echt een groot woord, ik ben het ook niet met hem eens, maar op de èèn of andere manier vind ik hem oprechter dan Pechtold die zijn ziel meermaals verkocht heeft met stemmingen die 180 graden van zijn gepretendeerde visie was.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je kunt het best oneens zijn met iemand en als iemand zulke (in jouw ogen) exorbitant idiote dingen zegt waar hij daadwerkelijk in geloofd vind ik best dat je deze persoon niet aardig kan vinden en eventueel zelfs kan haten.
Ik haat Wilders niet als persoon, want zover ik kan hem niet persoonlijk. Toch vind ik dat hij werkelijkwaar zulke idiote, domme, kortzichtige idealen, ideeen en uitspraken heeft dat ik hem, ondanks dat ik hem niet kan, een hoogst vervelende man vind.
hou lekker je vette bekquote:
Is goedquote:
Ja, want Wilders heeft echt nooit concessies gedaan op zijn, en dat zijn zijn eigen woorden, "breekpunten". Binnen enkele weken na de verkiezingen al.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
[..]
maar "haat" is echt een groot woord, ik ben het ook niet met hem eens, maar op de èèn of andere manier vind ik hem oprechter dan Pechtold die zijn ziel meermaals verkocht heeft met stemmingen die 180 graden van zijn gepretendeerde visie was.
Zo mag ik het horen Stevenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snuf![]()
En Wilders is gewoon een achterlijke tyfus idioot
quote:
quote:
perongeluk verkeerd geklikt moest 1 erboven hebben kusquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
ocaanzicht vieze kijkert hommo op mijn fobo
absoluut, maar dat van Pechtold hoor je niks vanquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want Wilders heeft echt nooit concessies gedaan op zijn, en dat zijn zijn eigen woorden, "breekpunten". Binnen enkele weken na de verkiezingen al.
[..]
Zo mag ik het horen Steven
ok geeft niet wats je ping?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
perongeluk verkeerd geklikt moest 1 erboven hebben kus
Pechtold heeft geen punten in zijn partijprogramma "breekpunten" genoemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, maar dat van Pechtold hoor je niks van
slim ja, zo komt ie er goed mee wegquote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pechtold heeft geen punten in zijn partijprogramma "breekpunten" genoemd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Wilders ook met zijn idiote idee om de Gulden terug te halen. Ik heb geen woorden voor de domheid van dat idee.
is dat amsterdams voor oke?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tazzzz bezem waz met jouu boeler flikker wag mar
lol de gulden terug brengen..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Wilders ook met zijn idiote idee om de Gulden terug te halen. Ik heb geen woorden voor de domheid van dat idee.
Klopt en dat is ook nooit haalbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Dan wordt alles duurder dan men denkt aangezien je niet dezelfde wisselkoers kan gebruikenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lol de gulden terug brengen..
Als alles dan net zo duur blijft dan schrikken we ons dood
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Wilders zijn ideeen voor de zorg waren best okee.
Ja, en vooral de verschillen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt alles duurder dan men denkt aangezien je niet dezelfde wisselkoers kan gebruiken
D66 werd niet als gedoogpartij bij de coalitie betrokken. PVV wel. Wilders geeft breekpunten aan, maar daags na het akkoord zet hij die punten aan de kant en breekt niet. Dat is gewoon kiezersbedrog.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
slim ja, zo komt ie er goed mee weg
Nee.quote:
Daar heb je gelijk in, in sommige kwesties over Europa snap ik best dat er tegengas nodig is.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]En ook zijn tegenwicht tegen Europa waardeer ik wel, iets te extreem maar goed. Altijd maar ja knikken vind ik ook niks.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef Dimens het volgende:
Niet de spytool in je bookmarks op je telefoon hebben staan.
casuals iddquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
GODVERDOMME JE ZOU MAAR VVD GESTEMD HEBBEN
aw shite mijn postquote:
inb4 bloederig plaatje van een doodgeknuppeld zeehondjequote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
GOdsamme die beestjes zijn zo cuuuute omg
En terecht.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
inb4 bloederig plaatje van een doodgeknuppeld zeehondje
Deze man weetquote:Op woensdag 12 september 2012 22:42 schreef Typisch het volgende:
Zeehondjes.Pinguins > alle dieren.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
inb4 bloederig plaatje van een doodgeknuppeld zeehondje
quote:
Ging jij vroeger ook altijd naar de dierentuin om dan minstens een uur bij die pinguïns te zitten?quote:
serieus?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn real life naam betekent zeehond.
quote:
Jaaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ging jij vroeger ook altijd naar de dierentuin om dan minstens een uur bij die pinguïns te zitten?![]()
Sommige fokkersquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dat kreeg ik dus van zo'n user.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
Mijn real life naam betekent zeehond.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jaaen dan die baby pinguïns zo lief
Chocolade kruidnoten zijn echt inferieur aan gewone kruidnotenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Ondertussen eet ik alle witte pepernoten uit de zak chocolade pepernoten
pvv stemmerquote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Ondertussen eet ik alle witte pepernoten uit de zak chocolade pepernoten
Ik zag ze op 1 september al bij de kruidvat liggenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Oceanview het volgende:
Pepernoten die moet ik nog inslaan.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat nerveuze gevoel gaat na een paar keer wel weg. De laatste meet die ik had vond ik echt niet eng meer want ik kende ze beide al en heb zo vaak met ze op Skype gezeten.
Was met Oceanview en Dromenvangertje.
Truequote:Op woensdag 12 september 2012 22:47 schreef Dimens het volgende:
Mensen die pepernoten zeggen terwijl ze kruidnoten bedoelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Smoofie, heb je Oceanview (zo heette ze toch) gemeet?
ga jij ook voor het eerst zoveel fokkertjes tegelijk zien als je gaat?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Snowbells het volgende:
Ik denk dat ik voor de meet helemaal flip en panisch ga worden
Flink masturberen, dan is het zo over.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Snowbells het volgende:
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 september 2012 22:48 schreef Snowbells het volgende:
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga jij ook voor het eerst zoveel fokkertjes tegelijk zien als je gaat?
Heb ik net ook gedaan. Voel me erg rustig nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Flink masturberen, dan is het zo over.
Oneensquote:Op woensdag 12 september 2012 22:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Chocolade kruidnoten zijn echt inferieur aan gewone kruidnoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
Negers met blauwe ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Negers met blauwe ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Negers met blauwe ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Negers met blauwe ogen.Ik moest hardop lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en bachtnagger is weer open.
Doe ik ook altijd als ik me zenuwachtig voel. Beetje irritant dat ik bang ben voor liften.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan. Voel me erg rustig nu.
Negers met blauwe ogen.Hij heeft maar 1 blauwe oog en hij heeft al zijn tanden nog. Wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Ik ken dat probleem.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd als ik me zenuwachtig voel. Beetje irritant dat ik bang ben voor liften.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
kruidnoot gevecht
met chocolade vs zonder
Of we houden een eetwedstrijd. Jij met chocoladekruidnoten, ik met gewone. Wie als eerst doodgaat verliest.quote:
Ik zag het jaquote:Op donderdag 13 september 2012 09:09 schreef LittleBrownie het volgende:
VVD verkiezing gewonnen? Jammer
1e 2 uur vrijquote:
Kan je zien of frans uitvalt?quote:
Of het erbij is geschreven?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan je zien of frans uitvalt?
Oui ouiquote:
H5Cquote:
Valt het uit?quote:
Engels lokaalwijziging; 306>309quote:Op donderdag 13 september 2012 09:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Valt het uit?en nog iets?
Dankjequote:Op donderdag 13 september 2012 09:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Engels lokaalwijziging; 306>309
Verder niets. De Jonge en Groenenboom zijn weg.
Hoezo?quote:Op donderdag 13 september 2012 09:36 schreef Dientje12 het volgende:
Wat een leven hebben jullie toch
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Al die tussenuren lekker chillen (h)
"Rekenen aan reacties"quote:Op donderdag 13 september 2012 10:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Met gasbranders en natrium spelen
quote:
Net als Pauly D.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:04 schreef Dimens het volgende:
Snooki en Jwoww met hun eigen TV show.
Pauly D > die wijven.quote:
Dat is waar. En Pauly D was wel grappig tijdens Jersey Shorequote:Op donderdag 13 september 2012 11:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pauly D > die wijven.
Pauly D kan tenminste nog leuk plaatjes draaien. Die andere twee hebben totaal geen kwaliteiten.
Hij helpt wel het IQ van heel Jersey Shore omhoog en maakt wel leuke grappen.quote:Op donderdag 13 september 2012 11:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is waar. En Pauly D was wel grappig tijdens Jersey Shore
quote:Op donderdag 13 september 2012 11:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij helpt wel het IQ van heel Jersey Shore omhoog en maakt wel leuke grappen.
oh jij ook hoor xxquote:
Inderdaad stop direct met postenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt nog kans er uit te komen.
ttquote:Op donderdag 13 september 2012 12:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waar zie jij noenoe dan
Ja dan moet ik een maand stoppen met posten ofzoquote:Op donderdag 13 september 2012 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt nog kans er uit te komen.
leven is officieel wegquote:
Maar het kan.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dan moet ik een maand stoppen met posten ofzo
We zullen je missenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja dan moet ik een maand stoppen met posten ofzo
Vervelend voor je, ik geef geen neukquote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb copyright op dimmie
brb even huilenquote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vervelend voor je, ik geef geen neuk
Denk je toch verkeerd.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom ONZ+ ?
krijg je toch een groot kliekje van
Ik vraag alleen watquote:Op donderdag 13 september 2012 12:45 schreef Lonaa het volgende:
gaat het hier nu ook al over die ultragaye onz+?
Zoals ik heb gelezen heb je er een paar paint topics en een SC, en maar 25 mensen maxquote:
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2012 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb copyright op dimmie
Ik ben dingen aan het doen, geen tijd.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon teruglezen luilak
Het is 10 posts omhoogquote:Op donderdag 13 september 2012 12:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben dingen aan het doen, geen tijd.
jaquote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom ONZ+ ?
Ja.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom ONZ+ ?
Het is meer dan alleen een paar paint topics en een SC.quote:Op donderdag 13 september 2012 12:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zoals ik heb gelezen heb je er een paar paint topics en een SC, en maar 25 mensen max
Waarom kan dat niet in ONZ?
Dus het is eigenlijk gewoon de reinste discriminatiequote:Op donderdag 13 september 2012 13:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is meer dan alleen een paar paint topics en een SC.
En waarom? Hierom
Recensies lezen en daarna aan het raam gaan kijken hoe ze eruit ziet!
Wat doe jij als je 5.000.000 wint?
Inspiratie.
En hierom
Harige tetten
Vier hier feest
Acer
Mag jij bedenken wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |