quote:
quote:
perongeluk verkeerd geklikt moest 1 erboven hebben kusquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
ocaanzicht vieze kijkert hommo op mijn fobo
absoluut, maar dat van Pechtold hoor je niks vanquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want Wilders heeft echt nooit concessies gedaan op zijn, en dat zijn zijn eigen woorden, "breekpunten". Binnen enkele weken na de verkiezingen al.
[..]
Zo mag ik het horen Steven
ok geeft niet wats je ping?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
perongeluk verkeerd geklikt moest 1 erboven hebben kus
Pechtold heeft geen punten in zijn partijprogramma "breekpunten" genoemd.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef leeell het volgende:
[..]
absoluut, maar dat van Pechtold hoor je niks van
slim ja, zo komt ie er goed mee wegquote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Pechtold heeft geen punten in zijn partijprogramma "breekpunten" genoemd.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Wilders ook met zijn idiote idee om de Gulden terug te halen. Ik heb geen woorden voor de domheid van dat idee.
is dat amsterdams voor oke?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
tazzzz bezem waz met jouu boeler flikker wag mar
lol de gulden terug brengen..quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Wilders ook met zijn idiote idee om de Gulden terug te halen. Ik heb geen woorden voor de domheid van dat idee.
Klopt en dat is ook nooit haalbaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Snuf. het volgende:
Dan wordt alles duurder dan men denkt aangezien je niet dezelfde wisselkoers kan gebruikenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
lol de gulden terug brengen..
Als alles dan net zo duur blijft dan schrikken we ons dood
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef Flippiee het volgende:
Wilders zijn ideeen voor de zorg waren best okee.
Ja, en vooral de verschillen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan wordt alles duurder dan men denkt aangezien je niet dezelfde wisselkoers kan gebruiken
D66 werd niet als gedoogpartij bij de coalitie betrokken. PVV wel. Wilders geeft breekpunten aan, maar daags na het akkoord zet hij die punten aan de kant en breekt niet. Dat is gewoon kiezersbedrog.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:28 schreef leeell het volgende:
[..]
slim ja, zo komt ie er goed mee weg
Nee.quote:
Daar heb je gelijk in, in sommige kwesties over Europa snap ik best dat er tegengas nodig is.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:29 schreef Typisch het volgende:
[..]En ook zijn tegenwicht tegen Europa waardeer ik wel, iets te extreem maar goed. Altijd maar ja knikken vind ik ook niks.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:34 schreef Dimens het volgende:
Niet de spytool in je bookmarks op je telefoon hebben staan.
casuals iddquote:Op woensdag 12 september 2012 22:37 schreef leeell het volgende:
GODVERDOMME JE ZOU MAAR VVD GESTEMD HEBBEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |