hou lekker je vette bekquote:
Is goedquote:
Ja, want Wilders heeft echt nooit concessies gedaan op zijn, en dat zijn zijn eigen woorden, "breekpunten". Binnen enkele weken na de verkiezingen al.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef leeell het volgende:
[..]
maar "haat" is echt een groot woord, ik ben het ook niet met hem eens, maar op de èèn of andere manier vind ik hem oprechter dan Pechtold die zijn ziel meermaals verkocht heeft met stemmingen die 180 graden van zijn gepretendeerde visie was.
Zo mag ik het horen Stevenquote:Op woensdag 12 september 2012 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Snuf![]()
En Wilders is gewoon een achterlijke tyfus idioot
quote:
quote:
perongeluk verkeerd geklikt moest 1 erboven hebben kusquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef Typisch het volgende:
ocaanzicht vieze kijkert hommo op mijn fobo
absoluut, maar dat van Pechtold hoor je niks vanquote:Op woensdag 12 september 2012 22:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja, want Wilders heeft echt nooit concessies gedaan op zijn, en dat zijn zijn eigen woorden, "breekpunten". Binnen enkele weken na de verkiezingen al.
[..]
Zo mag ik het horen Steven
ok geeft niet wats je ping?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
perongeluk verkeerd geklikt moest 1 erboven hebben kus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |