Die klopte toen zeiden ze dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Pietepietje het volgende:
Mag ik mijn vraag nog eens herhalen?
[..]
Niet zo heel raar, is een soort Wassenaar-Oost.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, dan hadden ze niet op een achterlijke partij gestemd. Dus automatisch minder lomp geweest.
Ja, maar Sap had ook gebrek aan leiderschap.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Markeerstift het volgende:
Dibi heeft het gewoon verneukt voor GL
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poll: Ik kijk naar de NOS deze avond
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Sinds wanneer is dat ook via Google te volgen? Aantallen erbij is handig.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
http://www.google.nl/elections/ed/nl/results
Daar kan je aantallen zien!
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef waxmask het volgende:
Ik hoop toch zo dat Sap blijft opgescheept met Dibi door voorkeursstemmen....![]()
![]()
Schrijf eerst de plaatsnaam eens goed voor je commentaar levert.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef dieselnoi het volgende:
lol@roosendaal
Totaal wereldvreemd zijn ze daar. Eigenlijk zouden ze niet mogen stemmen.
roosendaal is om het even denk ik. rozendaal = rijk = vvdquote:
't Goostquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet zo heel raar, is een soort Wassenaar-Oost.
Zelfs Johan Vlemmix doet het beter.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Zhero het volgende:
Hero heeft tot nu toe al 0 stemmen in de voorlopige uitslag
GroenLinks is een vrouwen partij. Vrouwen die stemmen op vrouwen. Dibi komt er niet in.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef waxmask het volgende:
Ik hoop toch zo dat Sap blijft opgescheept met Dibi door voorkeursstemmen....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |