Ze moeten nieuwe wetgeving controleren op haalbaarheid en juistheid, niet op inhoud.quote:
Welke zender kijk jij?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alle beetje knappe vrouwen uit de politiek komen in beeld vanavond heb ik de indruk
BOEHEHEHEHEquote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
De SP is anti-Europa en iedereen snapt dat de enige reden dat de SP verloren heeft is door "strategische stemmers" (in andere woorden, kneuzen).
Ik dacht dat er mensen hier ook wel een topic wouden openenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef KingRoland het volgende:
zelfs ajacied heeft het moeilijk tijdens de verkiezingen om topics te openen!zoo lang zeg! hoe komt dat
Kakker gemeentequote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef pullup het volgende:
Wat een mafkezen in Rozendaal47 % voor de VVD
Dank.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ze moeten nieuwe wetgeving controleren op haalbaarheid en juistheid, niet op inhoud.
Hele mooie huisjes daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef pullup het volgende:
Nos natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
kijken jullie op RTL of de NOS?
NOS hier
quote:
Ergens vanaf 2050 pasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Marcoss het volgende:
Ach, die 50+ partij wordt door natuurlijke selectie vanzelf kleiner
Nee hoor, ik ben heel blij dat de SP zo min mogelijk zetels heeft gekregen.quote:
Eenschquote:
NOSquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
NOS hier
Maar als het PvdA was geweest dan was het een top stad he?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef pullup het volgende:
Volgens mij komt dat omdat ze het artikel steeds aanpassen, heb er ook last van.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
RTL kwam ook klaar:
[ afbeelding ]
ja, bijna allemaal!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dit nog nooit zo goed gevolgd, gaan ze nu elke gemeente af? Nee toch...
quote:
..Is hij dat dan niet?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik denk bij Tofik altijd dat hij 14 is.
Ja. Kan zijn dat ze als het echt druk wordt wat overslaan maar normaliter gaan ze alles af.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:39 schreef Pietepietje het volgende:
Hoe was de prognose rond deze tijd in 2010 eigenlijk? Klopte die wat?
Procentpunten, is lastig voor journalistenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef Panthera. het volgende:
Hij zegt, "ze verliezen 3%". Strict genomen klopt dat niet, omdat je altijd het oude totaal van de partij zelf als basis neemt toch? Ik snap dat hij het over het totaal aantal stemmen heeft, maar helemaal kloppen doet het niet.
Ja, dan hadden ze niet op een achterlijke partij gestemd. Dus automatisch minder lomp geweest.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar als het PvdA was geweest dan was het een top stad he?
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef waxmask het volgende:
Ik hoop toch zo dat Sap blijft opgescheept met Dibi door voorkeursstemmen....![]()
![]()
Mensen die gewerkt hebben, bedrijven hebben opgebouwd en dergelijke en die kans ook aan anderen gunnenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef pullup het volgende:
Zo ongeveerquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Aan begin wel, maar na een tijdje komen al die gemeenten tegelijk.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef kwiwi het volgende:
Poll: Ik kijk naar de NOS deze avondquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
NOS hier
Redelijkquote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef Pietepietje het volgende:
Mag ik mijn vraag nog eens herhalen?
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Procentpunten, is lastig voor journalisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |