Ze moeten nieuwe wetgeving controleren op haalbaarheid en juistheid, niet op inhoud.quote:
Welke zender kijk jij?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alle beetje knappe vrouwen uit de politiek komen in beeld vanavond heb ik de indruk
BOEHEHEHEHEquote:Op woensdag 12 september 2012 21:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg
De SP is anti-Europa en iedereen snapt dat de enige reden dat de SP verloren heeft is door "strategische stemmers" (in andere woorden, kneuzen).
Ik dacht dat er mensen hier ook wel een topic wouden openenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef KingRoland het volgende:
zelfs ajacied heeft het moeilijk tijdens de verkiezingen om topics te openen!zoo lang zeg! hoe komt dat
Kakker gemeentequote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef pullup het volgende:
Wat een mafkezen in Rozendaal47 % voor de VVD
Dank.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ze moeten nieuwe wetgeving controleren op haalbaarheid en juistheid, niet op inhoud.
Hele mooie huisjes daar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef pullup het volgende:
Wat een mafkezen in Rozendaal47 % voor de VVD
Nos natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
kijken jullie op RTL of de NOS?
NOS hier
quote:
Ergens vanaf 2050 pasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Marcoss het volgende:
Ach, die 50+ partij wordt door natuurlijke selectie vanzelf kleiner
Nee hoor, ik ben heel blij dat de SP zo min mogelijk zetels heeft gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |