quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Haha, TS zijn Wajong wordt gekort!
iddquote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
ja geef ze ook nog een schip jaquote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef blek het volgende:
Omdat luie uitvreters een schip onder hun reet verdienen misschien ???
Mijn koffie, lul.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Mijn soep, lul.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:37 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Ik typte een beetje te snelquote:Op woensdag 12 september 2012 21:38 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja geef ze ook nog een schip ja
Dat zijn de meest slechte van het hele zooitje .quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
Alle partijen zijn ruk. Doe dan maar D66 of SP.
Nee de slechtste is de SGP.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:45 schreef blek het volgende:
[..]
Dat zijn de meest slechte van het hele zooitje .
Wees maar blij dat de SP die virtuele winst niet heeft kunnen verzilveren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:44 schreef JRRY het volgende:
Alle partijen zijn ruk. Doe dan maar D66 of SP.
Je vond de maandelijkse zorgpremie nog niet hoog genoeg...!?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:49 schreef Meloewa het volgende:
5 stemmen naar vvd hier.
Heb ik niet besloten, ik heb alleen maar mijn stem afgegeven.
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
De rijken worden rijker. En de armen, hebben straks geen armen meer.
Als die armen eens zouden gaan werken, worden ze ook rijk!quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef 7nightwing7 het volgende:
De rijken worden rijker. En de armen, hebben straks geen armen meer.
sommige mensen willen wel werken maar kunnen niet idiootquote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als die armen eens zouden gaan werken, worden ze ook rijk!
ik heb mijn stem afgegeven en gezegd doe er maar wat mee.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je vond de maandelijkse zorgpremie nog niet hoog genoeg...!?
Je vindt dat er maar minder mensen goed onderwijs moeten volgen...!?
De woningprijzen en huren mogen ook nog best wat hoger....!?
Je denkt dat het verstandig is om nog wat extra lucht in die HRA-bubbel te blazen...!?
Goed gedaan meid, je kunt weer trots zijn.
De armen komen het geld straks gewoon terughalen bij de rijken...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als die armen eens zouden gaan werken, worden ze ook rijk!
Alleen hierom al een terechte klacht.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb mijn stem afgegeven en gezegd doe er maar wat mee.
Kwam voornamelijk door zus dat we hier op VVD hebben gestemd, haar vriend vertelde dat ze daar op moest stemmen. Zij zei weer tegen ouders dat ze daar ook op moesten stemmen.
en ik gaf mijn stem af. Dus 5 stemmenKijk eens aan wat dat gemakkelijk kan zijn.
zo zeg voor lekkere mannen moet je dus niet bij de VVD zijn, die hoef ik niet te zien in een super mooie auto.quote:
Deze adonis dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 21:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zo zeg voor lekkere mannen moet je dus niet bij de VVD zijn, die hoef ik niet te zien in een super mooie auto.
Gadverdamme wat een ongezonde frietkop.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:59 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Deze adonis dan?
[ afbeelding ]
Dat heeft de PVV zelf gedaan.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef wunderbaum het volgende:
Rutte decimeert (nou ja, bijna) toevallig wel de PVV zoals beloofd aan Greet tijdens het catshuisoverleg.
VVD
Dat komt door alle ganzenlever en kaviaar die ze op jouw kosten in hun plofkop stoppen.quote:Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een ongezonde frietkop.
quote:Op woensdag 12 september 2012 22:01 schreef Saucerian het volgende:
[..]
Dat komt door alle ganzenlever en kaviaar die ze op jouw kosten in hun plofkop stoppen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |