quote:
ik was vandaag wel bij jou in de buurtquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
ik zag hem, en MOEST een foto maken
doe voor mij ook maarquote:
fixedquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jij denkt aan GF tijdens werktijd
alweer! waar was je danquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was vandaag wel bij jou in de buurt![]()
maarik rij niet met een duitse vrachtwagen
Gelukkig doen ze dat niet bij mij, elke touringcar die voorbij komt op de foto zetten en dan "ben jij dit?"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jij denkt aan FOK!ers tijdens werktijd
dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
ik zag hem, en MOEST een foto maken
hoeveel touringcars hebben de naam jofunu kun?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet bij mij, elke touringcar die voorbij komt op de foto zetten en dan "ben jij dit?"
Hakwood.quote:
Er is een maatschappij die JK heeftquote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel touringcars hebben de naam jofunu kun?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dag 3 zonder roken.. ik is trots op mij
knetter :wquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee das een schrijfster.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is een maatschappij die JK heeftmaar weet niet of die nog wel rondrijden zo..
quote:
Als jippie voor mezelf mocht ik shoppenquote:
Goed bezig, neem je wel genoeg pauze?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oefquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als jippie voor mezelf mocht ik shoppenwhihi nu kan ik een sexy zuster zijn die verteld over longziektes
uhm ja dat gaat wel eens fout op t werk jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed bezig, neem je wel genoeg pauze?
quote:
Niet eens aan mij?quote:
Whehequote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet bij mij, elke touringcar die voorbij komt op de foto zetten en dan "ben jij dit?"
Supahquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Altijd vrij op wo?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm ja dat gaat wel eens fout op t werk ja
maar vandaag had ik een vrij dag dus de hele dag pauze zonder roken
Graag gedaanquote:
dat is nog beterquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm ja dat gaat wel eens fout op t werk ja
maar vandaag had ik een vrij dag dus de hele dag pauze zonder roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |