quote:
ik was vandaag wel bij jou in de buurtquote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
ik zag hem, en MOEST een foto maken
doe voor mij ook maarquote:
fixedquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jij denkt aan GF tijdens werktijd
alweer! waar was je danquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik was vandaag wel bij jou in de buurt![]()
maarik rij niet met een duitse vrachtwagen
Gelukkig doen ze dat niet bij mij, elke touringcar die voorbij komt op de foto zetten en dan "ben jij dit?"quote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Jij denkt aan FOK!ers tijdens werktijd
dat geloof ik meteenquote:Op woensdag 12 september 2012 20:06 schreef Moeraskat het volgende:
ik zag hem, en MOEST een foto maken
hoeveel touringcars hebben de naam jofunu kun?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet bij mij, elke touringcar die voorbij komt op de foto zetten en dan "ben jij dit?"
Hakwood.quote:
Er is een maatschappij die JK heeftquote:Op woensdag 12 september 2012 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel touringcars hebben de naam jofunu kun?
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dag 3 zonder roken.. ik is trots op mij
knetter :wquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee das een schrijfster.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er is een maatschappij die JK heeftmaar weet niet of die nog wel rondrijden zo..
quote:
Als jippie voor mezelf mocht ik shoppenquote:
Goed bezig, neem je wel genoeg pauze?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oefquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als jippie voor mezelf mocht ik shoppenwhihi nu kan ik een sexy zuster zijn die verteld over longziektes
uhm ja dat gaat wel eens fout op t werk jaquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed bezig, neem je wel genoeg pauze?
quote:
Niet eens aan mij?quote:
Whehequote:Op woensdag 12 september 2012 20:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig doen ze dat niet bij mij, elke touringcar die voorbij komt op de foto zetten en dan "ben jij dit?"
Supahquote:Op woensdag 12 september 2012 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Altijd vrij op wo?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm ja dat gaat wel eens fout op t werk ja
maar vandaag had ik een vrij dag dus de hele dag pauze zonder roken
Graag gedaanquote:
dat is nog beterquote:Op woensdag 12 september 2012 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm ja dat gaat wel eens fout op t werk ja
maar vandaag had ik een vrij dag dus de hele dag pauze zonder roken
Is goed hoor. Kom je het ophalen dan?quote:
Tamash, tamash!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed hoor. Kom je het ophalen dan?
Heul niet.quote:
OMG DE WERELD ZAL NOOIT MEER HETZELFDE ZIJN.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tamash, tamash!
Ik heb toffe meisjes op de studie denk ik
En tevens gewoon een keer uit interesse aangesproken door een meisje wat ik nog nooit gesproken had
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG DE WERELD ZAL NOOIT MEER HETZELFDE ZIJN.
Niet juichen om mijn sarcasme.quote:
ik moest heel erg lachen en toen deed ikquote:Op woensdag 12 september 2012 20:14 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG DE WERELD ZAL NOOIT MEER HETZELFDE ZIJN.
geef het adres maarquote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is goed hoor. Kom je het ophalen dan?
First I was like:quote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik moest heel erg lachen en toen deed ik
quote:
nee had vrij gevraagd omdat JJH en ik vandaag 1 jaar samen zijn.,.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Knetter!!Ik is ook trots op jou!!
Hij dacht: kan ze mooi wat lekkers voor me koken.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee had vrij gevraagd omdat JJH en ik vandaag 1 jaar samen zijn.,.
beetje jammer dat hij dat zelf niet had gedaan en wel aan mij had gevraagd
Dat is wel een failquote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Planning was andersom.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij dacht: kan ze mooi wat lekkers voor me koken.
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hij had avondeten bedacht..quote:Op woensdag 12 september 2012 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij dacht: kan ze mooi wat lekkers voor me koken.
waarom heb je dan geen vrij gevraagdquote:
ditquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maarre KT wat ik niet begrijp, Is dat als het gesprek zoveel indruk op je maakt, en zo'n wereldverschuivende gebeurtenis is, Dat je dan niet weet wat ze gezegd heeft....
Ikkuh niet begrijp
datquote:Op woensdag 12 september 2012 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
First I was like:
And then I was like:
Hield je 'm op z'n kop?quote:
quote:
Ik vind sushi echt het geilste (eten) wat er is.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhoh, daar komt de eerste woordenwisseling al..
We hebben het over vanalles gehad, ook moeilijke materie enzoquote:Op woensdag 12 september 2012 20:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maarre KT wat ik niet begrijp, Is dat als het gesprek zoveel indruk op je maakt, en zo'n wereldverschuivende gebeurtenis is, Dat je dan niet weet wat ze gezegd heeft....
Ikkuh niet begrijp
nee hoor alleen een beetje boel blontquote:
Omdat ik TOT voor mijn vakantie vrij had op woensdagen om de week. Deze week dus ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom heb je dan geen vrij gevraagd![]()
Dus je wordt er wel blij van als iemand het je geeft? Maar dan hoeft ie t toch zelf niet te eten?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind sushi echt het geilste (eten) wat er is.
Nee, hoeft niet. Maar samen eten is altijd leuker.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus je wordt er wel blij van als iemand het je geeft? Maar dan hoeft ie t toch zelf niet te eten?
hoiquote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind sushi echt het geilste (eten) wat er is.
Sushi?quote:
Dus was het misschien niet zo aardverschuivend als jij jezelf wilt doen geloven?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
We hebben het over vanalles gehad, ook moeilijke materie enzo![]()
Ik onthou niet alles
Tjah.. Ik wil het je best geven, maar ik vind het zelf gewoon echt niet lekkerquote:Op woensdag 12 september 2012 20:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet. Maar samen eten is altijd leuker.
Ik vond je reactie ook wel wat overdreven ...quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond je reactie ook wel wat overdreven ...
toch klink dit verkeerdquote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Ik wil het je best geven, maar ik vind het zelf gewoon echt niet lekker
Maakt niet uit hoor. Hoewel er veel meer is als zeewier, rijst en rauwe vis. Je hebt ook gebakken stukjes vlees met een lekker sausje, aardappelhapjes, warme sesamballetjes, enz.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. Ik wil het je best geven, maar ik vind het zelf gewoon echt niet lekker
Tuurlijk wel, er was een meisje dat mij aansprak uit interesse, om een praatje met mij te maken enzo.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dus was het misschien niet zo aardverschuivend als jij jezelf wilt doen geloven?
je dag is weer goed? Haha. Mooi toch!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tamash, tamash!
Ik heb toffe meisjes op de studie denk ik
En tevens gewoon een keer uit interesse aangesproken door een meisje wat ik nog nooit gesproken had
Istie niequote:Op woensdag 12 september 2012 20:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond je reactie ook wel wat overdreven ...
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
je dag is weer goed? Haha. Mooi toch!
Wellusquote:
in een restaurantquote:
quote:
quote:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap t niet! Ik lul de hele dag door tegen mensen!quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, er was een meisje dat mij aansprak uit interesse, om een praatje met mij te maken enzo.
Ja, ik ook. Ook jongens. Jongens hebben echt geen ziektes of zo.quote:Op woensdag 12 september 2012 20:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap t niet! Ik lul de hele dag door tegen mensen!
kan wel :$quote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ook jongens. Jongens hebben echt geen ziektes of zo.
Ja, oké. Maar niet per definitie.quote:
Is dat zo? Ja, in de sushibar misschien, maar niet in die pakkatjes toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Hoewel er veel meer is als zeewier, rijst en rauwe vis. Je hebt ook gebakken stukjes vlees met een lekker sausje, aardappelhapjes, warme sesamballetjes, enz.
Nou ik zag vanmiddag iemand in de trein, daarvan weet ikt niet zo zeker hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 20:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ook jongens. Jongens hebben echt geen ziektes of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |