Jack jij boelerquote:
Zaterdag wordt het goedquote:Op woensdag 12 september 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb bijna iedere middag vrij
Omdat je dat gewend bent?quote:
snel iets anders gaan doenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
vandaag op school moesten we bij reflectie in een cirkel gaan zitten en op een sticky note schrijven wat diegene naast je goed heeft gedaan en dan op de rug plakken.
mijn opleiding, wtf
Dat soort taferelen zou je eerder op de PABO verwachten.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
vandaag op school moesten we bij reflectie in een cirkel gaan zitten en op een sticky note schrijven wat diegene naast je goed heeft gedaan en dan op de rug plakken.
mijn opleiding, wtf
Wij kregen softboards makkelijker golven pakken minder hard peddelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zaterdag wordt het goed
[..]
Omdat je dat gewend bent?
wss ga ik dat wel na een jaar doen jaquote:
Kunstschool hequote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat soort taferelen zou je eerder op de PABO verwachten.
Wie is er niet op begonnen..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij kregen softboards makkelijker golven pakken minder hard peddelen.
Erg kunstzinnig inderdaadquote:
Dat doet me denken aan de introductie van een project van mijn klas van vorig schooljaar. Toen moesten we ook in een kring gaan zitten en een test gaan maken wat voor persoon je bent. Er waren vier uitkomsten en iedereen moest een sticker met een kleur op zijn kleding plakken. En je moest vier verschillende kleuren in je groepje hebbenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn opleiding, wtf
Vroeger had je niks of een gele ster..quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de introductie van een project van mijn klas van vorig schooljaar. Toen moesten we ook in een kring gaan zitten en een test gaan maken wat voor persoon je bent. Er waren vier uitkomsten en iedereen moest een sticker met een kleur op zijn kleding plakken. En je moest vier verschillende kleuren in je groepje hebben
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de introductie van een project van mijn klas van vorig schooljaar. Toen moesten we ook in een kring gaan zitten en een test gaan maken wat voor persoon je bent. Er waren vier uitkomsten en iedereen moest een sticker met een kleur op zijn kleding plakken. En je moest vier verschillende kleuren in je groepje hebben
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger had je niks of een gele ster..tegenwoordig is het dus wat gevarieerder, goed om te zien.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger had je niks of een gele ster..tegenwoordig is het dus wat gevarieerder, goed om te zien.
Je bedoelt iets meer naar het middenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gewoon op dat vakje helemaal linksboven krassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |