Vanwaar moet ik een wetsuit regelen dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nemen we Flipsje ook meeFlipsje in een wetsuit
ik moet eerst vetjes kwijt want ik was wat aangekomen op vakantie. En de kilo's gaan sneller weg dan de vetjesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nemen we Flipsje ook meeFlipsje in een wetsuit
wetsuit zit toch behoorlijk strak zie je niks van.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet eerst vetjes kwijt want ik was wat aangekomen op vakantie. En de kilo's gaan harder dan de vetjesEn anders durf ik niet
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wetsuit zit toch behoorlijk strak zie je niks van.
Gewoon huren toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vanwaar moet ik een wetsuit regelen dan?.
Zo'n wetsuit drukt alles wel bij elkaar hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet eerst vetjes kwijt want ik was wat aangekomen op vakantie. En de kilo's gaan harder dan de vetjesEn anders durf ik niet
Zelfs bobjen zegt het.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh okee, dus wanneer gaan we?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon huren toch.
[..]
Zo'n wetsuit drukt alles wel bij elkaar hoorEn dan kan je gelijk wat kilo's eraf sporten.
Moet ik ook nog een surfboard huren, dure grap.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon huren toch.
[..]
Zo'n wetsuit drukt alles wel bij elkaar hoorEn dan kan je gelijk wat kilo's eraf sporten.
Moeten wel snel zijn, want vanaf nu wordt het water steeds kouderquote:
Ik heb 2 surfboardsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een surfboard huren, dure grap.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik ben het niet. Sorry.
Ik heb bijna iedere middag vrijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moeten wel snel zijn, want vanaf nu wordt het water steeds kouder
[..]
Ik heb 2 surfboards
Mag ik de lange?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moeten wel snel zijn, want vanaf nu wordt het water steeds kouder
[..]
Ik heb 2 surfboards
Waarom geloof je mij niet op het eerste woord.quote:
epische baasquote:
Hoi Uftquote:
Dag Plastic_zakjequote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Lief Spaghettivretertje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |