Dat vind ik zo mehquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik pak gewoon de schaar 1x in de 4 maanden.. beetje boven de pot hangen zo alles knippen, plee door spoelen en klaar.
Beetje haar is niet vies, al scheer ik wel af en toe me oksels kaal
perongeluk je pielemans afscherenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik pak gewoon de schaar 1x in de 4 maanden.. beetje boven de pot hangen zo alles knippen, plee door spoelen en klaar.
Beetje haar is niet vies, al scheer ik wel af en toe me oksels kaal
Gladde oksels?quote:
echt wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb ik even geluk dat ik Engels kan
Ja gladde oksels bij een man zijn mehquote:Op woensdag 12 september 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gladde oksels?
Naja ik scheer ze meestal kaal en dan een tijd niet want ik vind dat een man best haar mag hebben daar.. ik ga dat niet elke 3 dagen scheren. Maar als ik het doe is het wel fijner om het te doen met een mesje van moeilijk gaan liggen doen met een tondeuse waardoor je misschien nog in je vel komt en het begint te bloeden
Die is inmiddels uitgewerkt dus een nieuwe kan geen kwaad.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik houd bij een biertje vandaag en die was vanmiddag opgegaan.
Ik kan niet meer surfen.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef HappyBob het volgende:
OV, wanneer gaan we nou surfen dan?
Hahaha nee vrijdagavond pas weerquote:Op woensdag 12 september 2012 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die is inmiddels uitgewerkt dus een nieuwe kan geen kwaad.
Jaquote:Op woensdag 12 september 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Weet iemand hoe laat vorige keer de stemmen geteld waren?
Basis blijft wel hangenquote:Op woensdag 12 september 2012 19:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet niet ik denk dat ik weer bij 0 begin.
Vanwaar moet ik een wetsuit regelen dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nemen we Flipsje ook meeFlipsje in een wetsuit
ik moet eerst vetjes kwijt want ik was wat aangekomen op vakantie. En de kilo's gaan sneller weg dan de vetjesquote:Op woensdag 12 september 2012 19:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nemen we Flipsje ook meeFlipsje in een wetsuit
wetsuit zit toch behoorlijk strak zie je niks van.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet eerst vetjes kwijt want ik was wat aangekomen op vakantie. En de kilo's gaan harder dan de vetjesEn anders durf ik niet
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wetsuit zit toch behoorlijk strak zie je niks van.
Gewoon huren toch.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vanwaar moet ik een wetsuit regelen dan?.
Zo'n wetsuit drukt alles wel bij elkaar hoorquote:Op woensdag 12 september 2012 19:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik moet eerst vetjes kwijt want ik was wat aangekomen op vakantie. En de kilo's gaan harder dan de vetjesEn anders durf ik niet
Zelfs bobjen zegt het.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh okee, dus wanneer gaan we?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon huren toch.
[..]
Zo'n wetsuit drukt alles wel bij elkaar hoorEn dan kan je gelijk wat kilo's eraf sporten.
Moet ik ook nog een surfboard huren, dure grap.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon huren toch.
[..]
Zo'n wetsuit drukt alles wel bij elkaar hoorEn dan kan je gelijk wat kilo's eraf sporten.
Moeten wel snel zijn, want vanaf nu wordt het water steeds kouderquote:
Ik heb 2 surfboardsquote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een surfboard huren, dure grap.
quote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik ben het niet. Sorry.
Ik heb bijna iedere middag vrijquote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moeten wel snel zijn, want vanaf nu wordt het water steeds kouder
[..]
Ik heb 2 surfboards
Mag ik de lange?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moeten wel snel zijn, want vanaf nu wordt het water steeds kouder
[..]
Ik heb 2 surfboards
Waarom geloof je mij niet op het eerste woord.quote:
epische baasquote:
Hoi Uftquote:
Dag Plastic_zakjequote:Op woensdag 12 september 2012 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
Lief Spaghettivretertje van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |