like this?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:13 schreef Cremetje het volgende:
Ff voor de duidelijkheid : ik heb wel wat meer dan van die pubertetjes
Je hebt gelijk dat wij mannen niet goed kijk hebben op hoe het voelt voor het meisje, maar dat neemt niet weg dat we wel een beetje inzicht in de situatie kunnen hebben en een mening kunnen vormen.quote:Op donderdag 13 september 2012 20:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het heeft niets met efebofiel (wat mijn spellingchecker wil corrigeren naar eurofiel) zijn te maken. Op je 16e ben seksueel volledig ontwikkeld en bepaald je dus zelf wie je borsten mag zien en niemand anders. Het is derhalve simpelweg een schending van de lichamelijke integriteit om ze op deze manier de keuze te ontnemen hun secundaire geslachtskenmerken te bedekken.
Je verbuigt mijn woorden.quote:Op donderdag 13 september 2012 22:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen hebben inderdaad geen inlevingsvermogen en zouden daarom alleen mogen oordelen over situaties die ze zelf mee zouden kunnen maken.
Ligt eraan waarover. Wanneer de klacht bijvoorbeeld gaat over dat het irritant is wanneer je penis zo en zo in je broek komt te liggen ga ik inderdaad niet roepen dat diegene zicht aanstelt danwel hysterisch doet. Ik kan simpelweg niet weten hoe dat voelt en wie ben ik dan om een oordeel te vellen. En dan gaat het in dat geval nog over lichamelijk gevoel, waar je je zelfs als vrouw wat bij voor kunt stellen.quote:Houd jij dan ook je mond als een man iets te klagen heeft?
Klopt, maar dat is irrelevant. Ik heb TS nergens zien roepen dat die vent ze vast en zeker eens lekker wilde bekijken of iets dergelijks.quote:Ik zeg trouwens gewoon dat ik het niet slim vindt van die leraar. Hij heeft er wat te licht over gedacht onder het mom van "jullie hebben niks dat ik niet eerder heb gezien", maar daarnaast zijn tienermeiden vaak genoeg hysterisch. Hoe vaak ik wel niet heb gehoord dat een leraar zogenaamd op ze geilde.
En dat van iemand met zo'n usernaam.quote:
wat is toch ziek gekquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dat van iemand met zo'n usernaam.
Zover zou ik dus ook niet willen gaan. Ik denk dat die man er gewoon niet bij nagedacht heeft. Daarom vind ik het dan ook veelzeggend dat ik nog geen enkele man in dit topic TS en het meisje in kwestie heb zien begrijpen. Het is dan ook mooi dat er een gesprek komt zodat hem duidelijk gemaakt kan woorden dat dit simpelweg ongepast is.quote:
je loopt tog niet zomaar de kleedruimte binne per ongelukquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:23 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Als ik jouw reacties zo zie kan ik ineens de opmerkingen over hysterische tienermeisjes die gelijk denken dat hun leraar op hen geilt maar al te goed begrijpen...
Misschien was hij wel blindquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:24 schreef xxLolita94 het volgende:
[..]
je loopt tog niet zomaar de kleedruimte binne per ongeluk
Van die meisjes met naveltruitje en navelpiercing die verstopt zit tussen twee buikplaggen. En waarvan aan de achterkant het marktstringetje gedraait boven haar J&M broekje steekt. Met het labeltje naar buiten hangend.quote:
ik koop geen strings is ranzigquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die meisjes met naveltruitje en navelpiercing die verstopt zit tussen twee buikplaggen. En waarvan aan de achterkant het marktstringetje gedraait boven haar J&M broekje steekt. Met het labeltje naar buiten hangend.
Maar dan nog erger.
Jouw oeuvre bestaat uit jouw reacties in topic, deze reactie:quote:
en dit pareltjes van een gelijk gesloten topic:quote:
Jij dus.quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:12 schreef xxLolita94 het volgende:
ik moes een proefwerk inlevere maar ik was 1! dag te laat nu gaan ze mn nie beoordelen
slaat tog negerns op
En anders wij hebben groot hoop medelijden!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jouw oeuvre bestaat uit jouw reacties in topic, deze reactie:
[..]
en dit pareltjes van een gelijk gesloten topic:
[..]
Jij dus.
Jij pikt ze in de meisjeskleedkamer?quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef xxLolita94 het volgende:
[..]
ik koop geen strings is ranzig
wrmquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
En anders wij hebben groot hoop medelijden!
flikker op da ben ik nieeetquote:Op vrijdag 14 september 2012 11:31 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Omdat de andere optie is dat je zo dom bent als het achtereind van een varken.
quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Van die meisjes met naveltruitje en navelpiercing die verstopt zit tussen twee buikplaggen. En waarvan aan de achterkant het marktstringetje gedraait boven haar J&M broekje steekt. Met het labeltje naar buiten hangend.
Maar dan nog erger.
En hakken waar ze niet op lopen kan!quote:Op vrijdag 14 september 2012 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
[..]En een goud oranje zonnebankhuidje en hoepels door de oren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |