Alle stemmen moeten geteld worden, ik kan dit nog niet geloven.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ach, nu heb ik tenminste niet op een partij gestemd waar ik het voor 40-60% mee oneens ben.. Dat zou zowel gebeuren bij links als rechts..
PP twitterde ziek veel waardoor ze ook veel RT en tweets terug kregen, hoeft ook niet alles te betekenen dus...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef IPA het volgende:
Via GeenStijl:
Via twitter exitpoll: 5 zetels PP.
http://www.boeschoten.eu/(...)/twitterexitpoll.png
Misschien net de reddende stemquote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Op de valreep (3 minuten voor sluiting) nog even op de piratenpartij gestemd
Op alle prognoses/polls via internet komt PP natuurlijk hoger dan bijvoorbeeld 50plusquote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Dat van Twitter zegt helemaal niks natuurlijk.
Nee weet ik, en veel 50 plussers zullen ook niet twitteren. Maar ik wilde ff een positieve vibe creëren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Doodloper het volgende:
[..]
PP twitterde ziek veel waardoor ze ook veel RT en tweets terug kregen, hoeft ook niet alles te betekenen dus...
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Prutzenberg het volgende:
Niet getreurd, het is een voorlopige prognose.
Alles komt goed!
hehequote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef IPA het volgende:
[..]
Nee weet ik, en veel 50 plussers zullen ook niet twitteren. Maar ik wilde ff een positieve vibe creëren.
2 zetels is niet realistisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Doodloper het volgende:
Piraten: "One, even two seats are within the error margin of this first exit poll. We may well be within that error margin."
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef MouzurX het volgende:
Ik hoop dat we nog een zetel pakken..
Klopt, maar geeft wel de foutmarge aan.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
2 zetels is niet realistisch.
Daarom wilde ik ook per se nog stemmenquote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Misschien net de reddende stem
PP komt niet op die lijst voor, net als andere nieuwe partijen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:14 schreef Doodloper het volgende:
Om 21:30 een 'definitieve prognose', dus wie weet...
50plus wel.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
PP komt niet op die lijst voor, net als andere nieuwe partijen.
Stemwijzer of Kieswijzer, 1 van die 2 kwam snel op 50plus uit..quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
1 zetel zou prima zijn. In ieder geval een teen tussen de deur.
Als je ziet hoeveel support de PP heeft vraag je je wel af waar 50plus in vredesnaam die zetels vandaan haalt...
Komt omdat die al in de Eerste Kamer zittenquote:
Maar het aantal zetels kwam op 150 uit zei iemand hier, ik ging het zelf ook narekenen maar ben gestopt.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Komt omdat die al in de Eerste Kamer zitten
Vergrijzing he? Een groepje jongeren die PP stemt maar er zijn dan 3x zoveel ouderen die 50plus stemmen.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
1 zetel zou prima zijn. In ieder geval een teen tussen de deur.
Als je ziet hoeveel support de PP heeft vraag je je wel af waar 50plus in vredesnaam die zetels vandaan haalt...
ja maar ik wil ze iig op het scherm zien :/quote:Op woensdag 12 september 2012 21:20 schreef Anno2012 het volgende:
Hoop houden mensen,ik heb er nog alle vertrouwen in!
of allemaal 20:58 hebben gestemd toen het een beetje schemerig begon te worden en er niemand meer buiten wasquote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Het kan ook zijn dat PP stemmers bij de vraag op wie ze stemden bij het stembureau gewoon zonder reageren richting huis liepen
Klopt, alle zetels op NOS was 150 bij elkaar.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Maar het aantal zetels kwam op 150 uit zei iemand hier, ik ging het zelf ook narekenen maar ben gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |