Alle stemmen moeten geteld worden, ik kan dit nog niet geloven.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ach, nu heb ik tenminste niet op een partij gestemd waar ik het voor 40-60% mee oneens ben.. Dat zou zowel gebeuren bij links als rechts..
PP twitterde ziek veel waardoor ze ook veel RT en tweets terug kregen, hoeft ook niet alles te betekenen dus...quote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef IPA het volgende:
Via GeenStijl:
Via twitter exitpoll: 5 zetels PP.
http://www.boeschoten.eu/(...)/twitterexitpoll.png
Misschien net de reddende stemquote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Op de valreep (3 minuten voor sluiting) nog even op de piratenpartij gestemd
Op alle prognoses/polls via internet komt PP natuurlijk hoger dan bijvoorbeeld 50plusquote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef GGMM het volgende:
Dat van Twitter zegt helemaal niks natuurlijk.
Nee weet ik, en veel 50 plussers zullen ook niet twitteren. Maar ik wilde ff een positieve vibe creëren.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef Doodloper het volgende:
[..]
PP twitterde ziek veel waardoor ze ook veel RT en tweets terug kregen, hoeft ook niet alles te betekenen dus...
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 september 2012 21:04 schreef Prutzenberg het volgende:
Niet getreurd, het is een voorlopige prognose.
Alles komt goed!
hehequote:Op woensdag 12 september 2012 21:05 schreef IPA het volgende:
[..]
Nee weet ik, en veel 50 plussers zullen ook niet twitteren. Maar ik wilde ff een positieve vibe creëren.
2 zetels is niet realistisch.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:11 schreef Doodloper het volgende:
Piraten: "One, even two seats are within the error margin of this first exit poll. We may well be within that error margin."
quote:Op woensdag 12 september 2012 21:10 schreef MouzurX het volgende:
Ik hoop dat we nog een zetel pakken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |