Hoezo die ?quote:
Ben eigenlijk nog geen les zenuwachtig geweest, ook de eerste niet. Vind rijden leuk en ontspannend juist, dus zolang de CBR-man/vrouw geen lul/kut is zit het wel goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef Gezicht het volgende:
Dat hele afrijden is trouwens ook een grote overdreven zooi. Zolang je het gebied rond CBR een beetje kent en je niet al te zenuwachtig bent stelt het echt totaal niets voor. Vooral niet zenuwachtig worden dus.
Spannend hoeft het niet te zijn, autorijden is hartstikke leuk En als je een beetje instructeur hebt die je eerst laat gassen, dan rem er bij, en dan koppel er bij dan zit het helemaal goed.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:00 schreef Hartm het volgende:
Morgen eerste rijles, helemaal niet meer bij stilgestaan.
Zal het maar op me af laten komen, zoo spannend!!
Dat dat jouw ervaring is zegt niet alles hé Ik had met mijn eerste examinator niet bepaald een klik, kreeg een lastige en nieuwe route en echt de kriebels van die man, ben toen op bijna niets gezakt (tuttig rijgedrag). Daardoor reed ik tijdens m'n 2e examen echt absoluut niet tuttig, waardoor ik zakte op te vlot doorrijden. Zelf niet heel zenuwachtig, vrij weinig fout gedaan ook, goed gereageerd op situaties, maar je bent nogal afhankelijk van de examinatorquote:Op woensdag 12 september 2012 18:18 schreef Gezicht het volgende:
Dat hele afrijden is trouwens ook een grote overdreven zooi. Zolang je het gebied rond CBR een beetje kent en je niet al te zenuwachtig bent stelt het echt totaal niets voor. Vooral niet zenuwachtig worden dus.
Ik heb vorige maand mijn theorie gehaald. Ook met Vekabest boek geleerd en vervolgens de Vekabest oefenexamens gemaakt. Verkeersregels en -inzicht ging wel goed altijd maar maakte bij gevaarherkenning steeds rond de 15-16 fouten dus ik was ook erg in paniek dat ik zou zakken, was ook nog mijn eerste keer. Ben uiteindelijk geslaagd met maar 3 fout in gevaarherkenning (en 2 in de rest)quote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef Fiorellino het volgende:
Ik heb morgen m'n theorie-examen maar ben erg zenuwachtig. Wordt de 4e keer, ik hoop zo dat ik slaag. Heb van Vekabest het hele boek doorgelezen, feitjes gestampt etc. En dan maak ik de oefenexamens en dan zak ik voor alles als ik ze voor het eerst maak, en de 2e of 3e keer slaag ik. Vooral bij gevaarherkenning gaat het de mist in, terwijl ik drie keer juist met gevaarherkenning onder het max. toegestane fouten zat (bij het echte theorie-examen). Ik ben nu dus heel erg zenuwachtig juist omdat ik met die oefenexamens blijf zakken.. iemand die dit ook had en waarbij het toch goed is gekomen?
Hoe is het afgelopen?quote:Op donderdag 13 september 2012 12:28 schreef Hartm het volgende:
Op dit moment zou ik mijn eerste rijles hebben, na 20 minuten wachten maar gebeld en niemand neemt op..
Heb het idee dat mijn agenda op mijn telefoon in de war is geraakt toen ik op vakantie was (tijdverschil) en dus om 1 uur rijles heb.
Half 2 werken dus dat wordt hem al niet meer, heerlijk begin!
Niet meer over nadenken, gewoon gaan met die banaanquote:Op donderdag 13 september 2012 23:01 schreef Fiorellino het volgende:
Oké ik probeer een beetje te ontspannen nu.. Zit steeds te denken ''ken ik het goed genoeg? Wat moet ik nog stampen?'' etc. .
quote:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik ook geslaagd
3 fout bij gevaarherkenning
4 fout bij de rest
ZO blij!
Told ya, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:47 schreef Fiorellino het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik ook geslaagd
3 fout bij gevaarherkenning
4 fout bij de rest
ZO blij!
Uiteindelijk had hij me teruggebeld, bleek ik dus om 1 uur rijles te hebben.quote:
Hoeveelste inmiddels?quote:
18e geloof ik.quote:
Dat moet iedere scootersjonnie, de grootste aso's zitten op zo'n ding.quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:58 schreef Hartm het volgende:
merk nu al dat ik mijn rijstijl van mijn scooter moet afleren in de auto.
Voor mij is het meer het sturen en eerder afremmen, ik rij niet zo aso op de scooter haha heb der zelf zo'n hekel aanquote:Op zaterdag 15 september 2012 12:58 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dat moet iedere scootersjonnie, de grootste aso's zitten op zo'n ding.
Hoe gaat het met jouw en schakelen.. ik heb er nog best wel moeite mee..quote:Op maandag 17 september 2012 13:49 schreef no1uknow het volgende:
Zometeen m'n 5e les, heb er eigenlijk wel zin in!
Dat is normaal, vooral niet denken dat je moet opschieten met dat onder de knie krijgen, het komt vanzelf wel. Mijn probleem was dat ik er te veel over nadacht, op een gegeven moment ging het gewoon vanzelf.quote:Op maandag 17 september 2012 14:04 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw en schakelen.. ik heb er nog best wel moeite mee..
Uit laten rijden, schakelen, voelen en horen wanneer je terug moet schakelen en weer op moet schakelen zijn allemaal wen-dingen! Ga gewoon lekker rijden en je went er vanzelf aan. Ik heb nu m'n 5e les, anderhalf uur per les en het gaat nu aardig soepel.quote:Op maandag 17 september 2012 16:42 schreef xzaz het volgende:
Ik moet meer laten uitrijden en vooral vooruit kijken, ansich gaat bij het het schakelen ook wel aardig totdat ik in een situatie kom waar ik terug moet schakelen naar de 2 en dan gelijk weer door moet naar de 3; dus van 3 - 2 - 3 - 4. Maar ja ook nog maar 3 uur les gehad...
Jammer dat het heel vaak niet kan omdat er iemand voor je zit die denkt met 60 ook de snelweg wel op te kunnenquote:Op maandag 17 september 2012 17:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uit laten rijden, schakelen, voelen en horen wanneer je terug moet schakelen en weer op moet schakelen zijn allemaal wen-dingen! Ga gewoon lekker rijden en je went er vanzelf aan. Ik heb nu m'n 5e les, anderhalf uur per les en het gaat nu aardig soepel.
Ik heb wel gemerkt dat het voor mij het belangrijkste is dat ik er plezier in heb, groot deel van m'n les zit ik met een grijns achter het stuur, omdat ik het gewoon leuk vind. Vooral dingen zoals het moment dat je de oprit van de snelweg oprijdt, plankgas hup naar de 100, dat is zo lekker
Ik heb nog geen snelweg gehad, heb nu 4 x 1 uur gehad, het schakelen gaat in principe al wel wat beter; vlugger maar blijf moeite hebben om het punt te vinden. Ik laat ook me koppeling te snel opkomen.quote:Op maandag 17 september 2012 17:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Uit laten rijden, schakelen, voelen en horen wanneer je terug moet schakelen en weer op moet schakelen zijn allemaal wen-dingen! Ga gewoon lekker rijden en je went er vanzelf aan. Ik heb nu m'n 5e les, anderhalf uur per les en het gaat nu aardig soepel.
Ik heb wel gemerkt dat het voor mij het belangrijkste is dat ik er plezier in heb, groot deel van m'n les zit ik met een grijns achter het stuur, omdat ik het gewoon leuk vind. Vooral dingen zoals het moment dat je de oprit van de snelweg oprijdt, plankgas hup naar de 100, dat is zo lekker
Opschakelen gewoon bij 2000 toeren?!quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen snelweg gehad, heb nu 4 x 1 uur gehad, het schakelen gaat in principe al wel wat beter; vlugger maar blijf moeite hebben om het punt te vinden. Ik laat ook me koppeling te snel opkomen.
Goed, misschien maak ik me er te druk om. De instructrice vond het wel aardig gaan. Maar dat zegt ze bij iedereen heb ik het idee. Morgen weer, probeer 2 x per week te doen.
Of gewoon op gevoel (afgaand op het geluid)? :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Opschakelen gewoon bij 2000 toeren?!
Ja dat komt als je gewend bent aan de auto, maar als je net begint met lessen is de toerenteller een mooi instrument om te kijken wanneer je op moet schakelen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef Nafi het volgende:
[..]
Of gewoon op gevoel (afgaand op het geluid)? :p
Ja da's waar, ik gebruik de toerenteller ook vaak om te kijken of ik terug moet schakelen. Heb sinds mijn laatste les ook geleerd om bij het optrekken naar de toerenteller te kijken: klein beetje gas geven tot rond de 1500 toeren en ervoor zorgen dat hij bij het op laten komen van de koppeling niet onder de 1000 toeren komt. Doe je dit wel, dan slaat de motor dus af. Ging opeens veel beter bij mij door dit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat komt als je gewend bent aan de auto, maar als je net begint met lessen is de toerenteller een mooi instrument om te kijken wanneer je op moet schakelen.
Of de snelheidsmeter, die gebruikte ik altijdquote:Op dinsdag 18 september 2012 21:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat komt als je gewend bent aan de auto, maar als je net begint met lessen is de toerenteller een mooi instrument om te kijken wanneer je op moet schakelen.
Wacht maar af totdat je eens met grootlicht niks zietquote:Op vrijdag 14 september 2012 22:21 schreef Gezicht het volgende:
Voor het eerst rijden in het donker is wel even wennen trouwens hey.
Dat hangt bij mij af, wil ik snel optrekken dan trek ik hem wat door tot 3000/3500 en als ik alle tijd heb schakel ik al bij 2000/2500.quote:
Mistquote:Op woensdag 19 september 2012 10:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wacht maar af totdat je eens met grootlicht niks ziet
Een niet verlichte weg met scherpe S bochten.quote:
Ik heb zelf ervaring op kronkelweggetjes waar je de kleine berm in moet voor trekkers, sloot aan beide kanten en dan 's avonds rijden. Die sloten dampen als de pest, lekker mistig. Maar inderdaad, dat soort onverlichte wegen zijn ook feest.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een niet verlichte weg met scherpe S bochten.
Voor mij was het puur reflectors volgen want ik zag echt niks.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:40 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb zelf ervaring op kronkelweggetjes waar je de kleine berm in moet voor trekkers, sloot aan beide kanten en dan 's avonds rijden. Die sloten dampen als de pest, lekker mistig. Maar inderdaad, dat soort onverlichte wegen zijn ook feest.
Een VW Slowmotion zal dan wel afslaan denk ik.quote:Op woensdag 19 september 2012 10:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat hangt bij mij af, wil ik snel optrekken dan trek ik hem wat door tot 3000/3500 en als ik alle tijd heb schakel ik al bij 2000/2500.
Ik heb eens perongeluk 35kmh in zijn 5 gereden ik dacht dat ie in zijn 3 zat totdat ie ineens heel moeilijk optrok.
Oftewel: Langzaamaan rijden en je sjonnieverlichting (oftewel, mistlicht voor zonder mist, want het schijnt breder) bij...quote:Op woensdag 19 september 2012 13:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Voor mij was het puur reflectors volgen want ik zag echt niks.
Dat is tijdens versnellen dat heb ik ook, maar ik kwam van de snelweg af en dacht dat ik al teruggeschakeld had en remde tot 50 en liet hem voor de rest uitrollen en toen de rotonde op en pas als je eraf bent en versnellen wilt merk je dat ie nauwelijks vooruit komt.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een VW Slowmotion zal dan wel afslaan denk ik.
Ik rij 30 in z'n 2. In z'n 3 is een ramp.
Was een snelweg, mist is op de grond gericht terwijl grootlicht juist vooruit kijkt.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:46 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oftewel: Langzaamaan rijden en je sjonnieverlichting (oftewel, mistlicht voor zonder mist, want het schijnt breder) bij...
Mist schijnt breder, dicht voor de auto. Althans, de mijne.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was een snelweg, mist is op de grond gericht terwijl grootlicht juist vooruit kijkt.
Ja dat is zo maar is op de grond gericht, ik moet vooruit kijken wat daar speelt.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Mist schijnt breder, dicht voor de auto. Althans, de mijne.
Kan je ze niet stellen? En ja, op een snelweg is natuurlijk anders dan op een 60 weggetje.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat is zo maar is op de grond gericht, ik moet vooruit kijken wat daar speelt.
dimlicht kun je verstellen, mistlicht kun je niet verstellen.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Kan je ze niet stellen? En ja, op een snelweg is natuurlijk anders dan op een 60 weggetje.
Ik welquote:Op woensdag 19 september 2012 13:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dimlicht kun je verstellen, mistlicht kun je niet verstellen.
Oh in de auto's waar ik in heb gereden heb ik geen knopje gezien voor mistlicht.quote:
Ik stel ze met een schroevendraaier van buitenaf. Maar ik rijd bepaalde weggetjes, zeker in de winter, dagelijks in het donker. Snappez vous?quote:Op woensdag 19 september 2012 13:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh in de auto's waar ik in heb gereden heb ik geen knopje gezien voor mistlicht.
Ik dacht al dat je het handmatig deed inderdaad, ja oke dan snap ik het in het donker rijden moet je sowieso zoveel mogelijk vermijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 13:59 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik stel ze met een schroevendraaier van buitenaf. Maar ik rijd bepaalde weggetjes, zeker in de winter, dagelijks in het donker. Snappez vous?
Geen ongelukken veroorzaken.quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Morgen eerste keer afrijden! Iemand nog de gouden tip?
Uhhh! Success!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Morgen eerste keer afrijden! Iemand nog de gouden tip?
Wat waren de opmerkingen?quote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef -Dries- het volgende:
Kut! Gezakt! Ging ook echt niet goed het lesje daarvoor ging alles prima, ga ik examen rijden.. maak ik allemaal fouten Combinatie van zenuwen en nieuw gebied denk ik (heb nog nooit gereden waar mijn examen plaatsvond).
Is ook een lekkere kuttijd, tegen schooltijd. Al die kutfietsers met capuchons op die niet kijken maar gewoon rijden, in een echte hoosbui weinig zicht en allemaal in donkere kleding.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:55 schreef no1uknow het volgende:
Vanmorgen vroeg van half 8 tot 9 rijles gehad in de hoosbuien, door woonwijk van Delft enzo, irritant en kut rijden is dat zeg, je ziet geen fuck door de regen en allemaal fietsers, oooveral.
Balen man! Mja gewoon paar lesjes om iets meer voertuigbeheersing te hebben en dan gewoon slagenquote:Op donderdag 20 september 2012 12:58 schreef -Dries- het volgende:
Kut! Gezakt! Ging ook echt niet goed het lesje daarvoor ging alles prima, ga ik examen rijden.. maak ik allemaal fouten Combinatie van zenuwen en nieuw gebied denk ik (heb nog nooit gereden waar mijn examen plaatsvond).
Het was niet de volle anderhalf uur een hoosbui natuurlijk maar wel flink regen. En inderdaad fietsers en voetgangers die niet kijken etc. Ik zag nog wel wat maar veel was het niet, plus het was de eerste keer met echte regen rijden, hiervoor 1 keer in wat gemiezer, dat was niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is ook een lekkere kuttijd, tegen schooltijd. Al die kutfietsers met capuchons op die niet kijken maar gewoon rijden, in een echte hoosbui weinig zicht en allemaal in donkere kleding.
Kon je nog wel wat zien? Zat een tijdje terug in zo'n hoosbui, zelfs op de snelste hield mijn ruitenwisser het voorraam niet schoon en door de regen zag ik ook vrij weinig van de weg verder. En binnen no time stond het blank. Niet prettig als je 130 rijdt.
Waarom ga je dan ook 130 rijdenquote:Op donderdag 20 september 2012 19:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is ook een lekkere kuttijd, tegen schooltijd. Al die kutfietsers met capuchons op die niet kijken maar gewoon rijden, in een echte hoosbui weinig zicht en allemaal in donkere kleding.
Kon je nog wel wat zien? Zat een tijdje terug in zo'n hoosbui, zelfs op de snelste hield mijn ruitenwisser het voorraam niet schoon en door de regen zag ik ook vrij weinig van de weg verder. En binnen no time stond het blank. Niet prettig als je 130 rijdt.
Wel leerzaam vooral aangezien wij in een land wonen waar het nogal eens vaak regent en juist dan ga je sowieso met de auto ergens heen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het was niet de volle anderhalf uur een hoosbui natuurlijk maar wel flink regen. En inderdaad fietsers en voetgangers die niet kijken etc. Ik zag nog wel wat maar veel was het niet, plus het was de eerste keer met echte regen rijden, hiervoor 1 keer in wat gemiezer, dat was niet zo bijzonder.
Al met al wel een ervaring hoor, je vermogen tot anticipatie en je concentratie worden flink op de proef gesteld zeg.
Omdat ik dat al reed toen het in ene losbarstte. Dat was in een tijd van 20 seconde van droog maar donker naar hoosbui en pikkedonker.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:20 schreef JochemP het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook 130 rijden
Toen ik net een maand mijn rijbewijs had moest ik met 3 slapende mensen in de auto om 7 uur zondagochtend op de snelweg rijden. Toen hoosde het ook zo verschrikkelijk, dat de ruitenwissers het niet meer bijhielden. Ik merkte ook dat ik als ik harder dan 100 reed ik af en toe steeds een klein beetje de controle over de auto kwijtraakte (ineens klein stukje naar links, alsof je slipt). Doodeng vond ik het, ik ben 70/80 gaan rijden waar 120 mocht
Ja precies en mijn rij-instructeur stuurt me express langs Delft station waar natuurlijk alles omgelegd is vanwege alle bouwwerkzaamheden om me zo extra goed uit te testen. Woon zelf in Zoetermeer en hier is alles qua wegen heel goed aangelegd en overzichtelijk enz. Daar rijd ik dus vrijwel nietquote:Op donderdag 20 september 2012 20:21 schreef H-D het volgende:
[..]
Wel leerzaam vooral aangezien wij in een land wonen waar het nogal eens vaak regent en juist dan ga je sowieso met de auto ergens heen natuurlijk.
Lijkt me niet, als je het maar niet gaat vergelijken met elkaar.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Serieuze vraag, denken jullie dat het mijn rijvaardigheid (negatief) zou kunnen beïnvloeden als ik tussen het lessen Gran Turismo 5 speel (met een stuurtje/ pedalen)?
Je komt alleen op &^6%plekken?quote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies en mijn rij-instructeur stuurt me express langs Delft station waar natuurlijk alles omgelegd is vanwege alle bouwwerkzaamheden om me zo extra goed uit te testen. Woon zelf in Zoetermeer en hier is alles qua wegen heel goed aangelegd en overzichtelijk enz. Daar rijd ik dus vrijwel niet
Mijn instructeur vond het leuk om me door de TU-wijk te laten rijden in de ochtend, al die studenten met fietsen op de meest debiele plaatsen . Die wegwerkzaamheden (rond het station neem ik aan?) vond ik ook heel irritant met de lessen.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies en mijn rij-instructeur stuurt me express langs Delft station waar natuurlijk alles omgelegd is vanwege alle bouwwerkzaamheden om me zo extra goed uit te testen. Woon zelf in Zoetermeer en hier is alles qua wegen heel goed aangelegd en overzichtelijk enz. Daar rijd ik dus vrijwel niet
Ja precies, ik ben ook al 3 van de 6 lessen de parkeerplaats bij het CBR opgereden om vertrouwd te worden met de omgeving. Ik snap het ook wel maar soms denk ik wel #$@#% kut infrastructuur in Voorburg en Delft enz.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn instructeur vond het leuk om me door de TU-wijk te laten rijden in de ochtend, al die studenten met fietsen op de meest debiele plaatsen . Die wegwerkzaamheden (rond het station neem ik aan?) vond ik ook heel irritant met de lessen.
Ik vind Zoetermeer trouwens ook irritant rijden, omdat je vaak wegen hebt waar je 50 mag, maar dan ligt er vlak na een bocht ineens een gigantische verkeersdrempel met een zebra waar je met pakweg 20 overheen moet om niet de lucht in te gaan.
Ik neem aan dat je examen doet bij het CBR in Rijswijk? Dan is het wel veel handiger om in Delft en Den Haag te rijden, omdat die wegen ook worden gebruikt voor de examens.
Zal wel leerzamer zijn Nee gekheid, is natuurlijk leerzamer, je bent veel meer bezig met koppeling, schakelen, kijken, anticiperen enz.quote:
Ja klopt..als het dan lukt, lukt het altijd!quote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben ook al 3 van de 6 lessen de parkeerplaats bij het CBR opgereden om vertrouwd te worden met de omgeving. Ik snap het ook wel maar soms denk ik wel #$@#% kut infrastructuur in Voorburg en Delft enz.
[..]
Zal wel leerzamer zijn Nee gekheid, is natuurlijk leerzamer, je bent veel meer bezig met koppeling, schakelen, kijken, anticiperen enz.
Het is maar net wat je gewend bent denk ik. En waar je ervaring in hebt.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:55 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja precies, ik ben ook al 3 van de 6 lessen de parkeerplaats bij het CBR opgereden om vertrouwd te worden met de omgeving. Ik snap het ook wel maar soms denk ik wel #$@#% kut infrastructuur in Voorburg en Delft enz.
[..]
Zal wel leerzamer zijn Nee gekheid, is natuurlijk leerzamer, je bent veel meer bezig met koppeling, schakelen, kijken, anticiperen enz.
Kleine pedalen?quote:Op donderdag 20 september 2012 22:35 schreef tomaat52 het volgende:
Ik loop regelmatig te kloten met mijn voeten. Het past niet zo geweldig op de pedalen.
Vraag ik me dus ook af, er zijn er die daadwerkelijk nu dankzij GT5 een carriere hebben maar of dat komt door de pedalen en het stuur weet ik niet.quote:Op donderdag 20 september 2012 20:27 schreef delano.888 het volgende:
Serieuze vraag, denken jullie dat het mijn rijvaardigheid (negatief) zou kunnen beïnvloeden als ik tussen het lessen Gran Turismo 5 speel (met een stuurtje/ pedalen)?
Te weinig ruimte tussen de pedalen en rechts van het gaspedaal.quote:
Dat is ook niet fijn iddquote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Te weinig ruimte tussen de pedalen en rechts van het gaspedaal.
Niet opgeven als je een ingreep hebt, maar dat juist als motivatie zien om die examinator te laten zien dat je het echt wel kan!quote:Op woensdag 19 september 2012 16:23 schreef -Dries- het volgende:
Morgen eerste keer afrijden! Iemand nog de gouden tip?
Hoe kan je rechts van het gaspedaal te weinig ruimte hebben? Dat is juist lekker, poot op standje cruisecontrol en leunen tegen het middenconsole, krijg je minder lamme poten van.quote:Op donderdag 20 september 2012 22:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Te weinig ruimte tussen de pedalen en rechts van het gaspedaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |