Grappig want hardlopers hebben zwakke buikspiertjesquote:Op woensdag 12 september 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
Kwam ik tegen in het hardlooptopic:
[ afbeelding ]
Denk je? Je "core" moet bij hardlopen best goed ontwikkeld zijn. Ik merktte in het begin vooral de vermoeiheid in de buikspierenregio. Inmiddels niet meer, nu voelt het gewoon alsof ik compleet op ben.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:02 schreef Physics het volgende:
[..]
Grappig want hardlopers hebben zwakke buikspiertjes
quote:Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb tactisch gestemd op de vvd...
meeste overeenkomsten met de PVV... maar ik ging voor de VVD omdat die in elk geval de grootste moet worden, dan is pvda al buitenspel.
Er is nog niks zeker heur.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
PP zero zetels, daar ging jullie stem
Yuri
Ze kunnen nu niks zonder de PvdA. Dat wordt paars.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Mark 4 President
Ik hoop dat ze iig boven de 75% kiesdeler zitten met het aantal stemmen, dan krijgen ze hun borg iig terug (die borg is meer dan 11.000 euro).quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri
Dat voel je toch binnen 2-3 workouts aan, op welk gewicht je op goede form je workout kunt doen?quote:Op woensdag 12 september 2012 22:51 schreef Warsaw het volgende:
Na een gebroken hielbot waardoor ik anderhalve maand niet kon trainen, heb ik weer een paar weken getraind. Voorheen altijd Stronglifts gedaan, maar besloot nu over te gaan op een split. Slecht idee, want het bevalt me niet. Ik wil weer verdergaan met Stronglifts, maar op welk gewicht moet ik nu beginnen? Niet weer bij de stang neem ik aan. Ik zat zo rond de 105kg squat 5x5.
tuurlijk, die gasten acteren best slecht!quote:Op woensdag 12 september 2012 22:44 schreef BadderAapje het volgende:
Nep ja, zijn armen waren niet eens onder spanning tijdens het omhoog drukken.
Ik zou op baas Samsom stemmen maar ik gun de PP het wel, een betere IT is wel een vereiste, vooral met de digitale toekomst die nog groter zal zijn dan nu.quote:Op woensdag 12 september 2012 21:21 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri
Je zit waarschijnlijk met je schouders naar je oren toe te pressen zonder dat je het zelf merkt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hier gaan ze tot 75 kg, aardige buffe gozer ben je dan als je gaat liggen benchen met in elke hand 75 kg. Gewoon van die megadingen met rubbercoating en 75 kg erop.Bizar.
Ik krijg trouwens instant schouderpijn van incline barbell bench press, mensen die dat herkennen? Wanneer ik het met dumbbells doe heb ik nergens last van.
ja idd.quote:Op donderdag 13 september 2012 07:32 schreef 16meter het volgende:
Jammer van de piraten.Campagne viel ook een beetje tegen... je moest er moeite voor doen om wat over ze te weten te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |