SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================If not now, then when.![]()
Ontbijten of niet-ontbijten is in grote lijnen om het even, zolang het bij je levensstijl past. Ontbijten met een fakking geraffineerd graanproduct met 30% suiker is niet slim.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb ook laatst gelezen dat het o.a. de schuld van Special K is dat er zoveel ontbeten wordt terwijl dat blijkt dat ontbijten helemaal niet zo 'gezond' is als dat mensen denken.Tevens veel invloed vanuit lobbygroepen.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit. Jammer dat er geen aandacht voor is vanuit de politiek, die praten liever over geld. Het welzijn van de mens is niet interessant.Confidence through competence![]()
Onze politieke elite zal ook wel vuistdiep bij Unilever etc zitten..quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Tevens veel invloed vanuit lobbygroepen.
Wat stemmen de recreatieve BBers eigenlijk? Ik Piratenpartij.quote:![]()
![]()
Balls deep negro. Unilever, Shell, Phillips etc.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Onze politieke elite zal ook wel vuistdiep bij Unilever etc zitten..
Wat stemmen de recreatieve BBers eigenlijk? Ik Piratenpartij.
PP jeweetzIf not now, then when.![]()
Gelukkig niet zo duidelijk dat het fake is.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef Mylene het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Real-life Popeye's biceps land him a spot in the Guinness Book of Records
Moustafa Ismail's 31-inch arms are as big as a grown man's waist!![]()
En met de voeding die ze daar opnoemen zou iedereen een eiwit vergiftiging oplopen.![]()
![]()
`quote:Op woensdag 12 september 2012 16:25 schreef Mylene het volgende:
Is deze al voorbij gekomen?
Real-life Popeye's biceps land him a spot in the Guinness Book of Records
Moustafa Ismail's 31-inch arms are as big as a grown man's waist!
"Moustafa, 24, has spent ten years building up his biceps."
10 jaar synthol spuiten ja. Mensen zoals hij zorgen er dus voor dat iedereen zo slecht denkt over bodybuilders.
![]()
If not now, then when.![]()
Vooral jammer hoe onwetenden niet het verschil zien tussen lelijke synthol bulten en spiermassa
Strong forearms ook.![]()
![]()
Godverdomme, wat een matige training net. Voelde al tijdens de warming up dat het niks ging worden. Slecht geslapen, slecht gegeten. Had eigenlijk meteen na het opwarmen weer naar huis moeten gaan, toch door gegaan maar werd helemaal niks.![]()
Volgende keer beter, brada. Iedereen heeft goede en slechte dagen. Training afmaken lijkt me sowieso beter dan na de warmup afhaken.![]()
Fuark, ik begin mijn bovenste abzzz al een beetje te zien.
Strong motivation is strong.If not now, then when.![]()
Is toch pas 27 - 30 Sept?quote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef CarbonC het volgende:
Vrijdag Mr. Olympia!
En Roellie Winklaar doet ook mee!
http://www.mrolympia.com/Of toch du vader?![]()
Same same.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Als je niet ontbijt wordt je veel sneller dik en juist een goed ontbijt is belangrijk om je stofwisseling op te starten.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ontbijten of niet-ontbijten is in grote lijnen om het even, zolang het bij je levensstijl past. Ontbijten met een fakking geraffineerd graanproduct met 30% suiker is niet slim.
/libellescience.![]()
Same, al krijgen ze maar 1 zetel is het mij best.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef 16meter het volgende:
Wat stemmen de recreatieve BBers eigenlijk? Ik Piratenpartij.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2012 17:07 schreef CarbonC het volgende:
Vrijdag Mr. Olympia!
En Roellie Winklaar doet ook mee!![]()
![]()
Je hebt gelijk. Ik heb het ws niet goed gelezen op Dbb.quote:Op woensdag 12 september 2012 18:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Is toch pas 27 - 30 Sept?
http://www.mrolympia.com/![]()
Hier ook PP.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat stemmen de recreatieve BBers eigenlijk? Ik Piratenpartij.![]()
Ik stem GL (maar ik wijk op wel meer punten af van de gemiddelde bodybuilder).
M.b.t. lobbiën: kijk eens Sicko of die Tegenlicht-reportage over speculatie met voedsel.![]()
zie m'n UI.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:12 schreef 16meter het volgende:
...
...![]()
Ik heb tactisch gestemd op de vvd...
meeste overeenkomsten met de PVV... maar ik ging voor de VVD omdat die in elk geval de grootste moet worden, dan is pvda al buitenspel.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: