Hij is een rijke VVDer dus dan kan er meer eten in.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kan gewoon geen goed Nederlands.
En je hebt een grote bek.
De jeugd van tegenwoordig ook...quote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
was van te voren al bekend toch?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef PizzaMizza het volgende:
Het is nu dus 100% zeker dat studenten in hun kont worden geneukt?
En alleen op basis van leeftijd claimen iets beter te weten is geen grote bek hebben wil je zeggen...quote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Hoe jonger, hoe meer praatjes en hoe minder inhoud.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jongeren, op internet, met een grote bek, je verwacht het niet.
Ach, ze leren bij de linkse hobby's ook dat het RIJKS MUSEUM is, kan je het de jeugd kwalijk nemen?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig ook...![]()
Vroeger...toen alles beter was...
Triest persoonquote:Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mijn oma ook?Die heeft mij gemachtigd om PvdA te stemmen, maar ik heb er maar een stem op de VVD van gemaakt, vindt ze vast niet erg
Ik ben ook erg benieuwd. Tevens wil ik de Apple Keynote van vanavond terugkijken na m'n werkquote:Op woensdag 12 september 2012 15:23 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo zenuwachtig voor vanavond, de uitslag
maar wat denk je te bereiken op FOK! dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Hoe jonger, hoe meer praatjes en hoe minder inhoud.
VVD'er en jong, dan krijg je dat he! Lijkt mij echt bijzonder vervelend om zo'n ouwe zuurpruim te zijnquote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef JoeriRockfan het volgende:
Zolang er niet te veel stemmen voor de SchuldenPartij (SP) of de Partij van de Arabieren maakt het mij niet zo veel uit
Dat had Drees verdomme nooit toegelaten!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ze leren bij de linkse hobby's ook dat het RIJKS MUSEUM is, kan je het de jeugd kwalijk nemen?
Als je geluk hebt, wordt je ook nog eens oud. Dat kan je je nu enkel nog niet voorstellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
VVD'er en jong, dan krijg je dat he! Lijkt mij echt bijzonder vervelend om zo'n ouwe zuurpruim te zijn
Dat zijn pas een stelletje faalhazen bij elkaar.quote:
Dat kan ik mij prima voorstellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je geluk hebt, wordt je ook nog eens oud. Dat kan je je nu enkel nog niet voorstellen.
Zeker niet voor 162.000 euroquote:Op woensdag 12 september 2012 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat had Drees verdomme nooit toegelaten!
Heb je die zelf verzonnen joh??quote:Op woensdag 12 september 2012 15:28 schreef JoeriRockfan het volgende:
Zolang er niet te veel stemmen voor de SchuldenPartij (SP) of de Partij van de Arabieren maakt het mij niet zo veel uit
Nee, dat kan je niet. Dat laat je zien.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat kan ik mij prima voorstellen.
Wat is er met jou aan de hand, joh? Je gedraagt je als een bejaarde die niet voor mag kruipen bij de Lidl.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:27 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Idd, het is Portemonnee van de Anderquote:Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je die zelf verzonnen joh??
Wat goed van jou zeg.
Ver boven de Drees-norm kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker niet voor 162.000 euro.
Niks. Ben die grote bekken alleen enkel zat.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat is er met jou aan de hand, joh? Je gedraagt je als een bejaarde die niet voor mag kruipen bij de Lidl.![]()
Die felbegeerde wijsheid waar je het steeds over hebt? Ik mis het totnutoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |