abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2012 @ 15:10:25 #121
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_116688609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

De meeste partijen zijn tegen ACTA.

Even voor de duidelijkheid... wat versta jij onder Europese integratie?
Ik denk dat het algemene begrip bij iedereen wel duidelijk is, dus ik volg je vraag niet helemaal? Ik doelde op de hele eenwording, een ookal is dat inmiddels al zo goed als gerealiseerd, wil nog niet zeggen dat je daar ook weer uit mag/kan stappen op het moment dat je merkt dat het niet meer goed is voor je eigen land.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_116688615
quote:
7s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:04 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, patenten worden nu juist ingezet om de concurrent uit de markt te drijven. En die patenten verkrijgen ze niet door innovaties te doen, maar door bedrijven over te kopen die veel patenten hebben.
Prima, zolang die innovaties toegepast worden in de technologie. Concurrenten de markt uit drijven, ja, tuurlijk, het is een bedrijf, wat verwacht je dan? Dat ze poeslief samen gaan spelen en niet meer gaan ontwikkelen? Want waarom innoveren als je geen concurrentie hebt?
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:08 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Maw, het heeft dus een remmende werking.
Exact.
pi_116688619
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:07 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Vind ik niet, dat kun je namelijk best forceren.
Ah, je hebt het over die tablets ja. Ach, Samsung had dat best van te voren kunnen bedenken natuurlijk. Aan de andere kant gebruikt men tegenwoordig zo'n beetje overal multitouch, dus er wordt ook wel gejat van de andere partij.

Ik zie niet hoe patentvrijheid geld op gaat leveren op de lange termijn. Sterker: Een kleine ondernemer kan op die manier ook geen uitvinding meer patenteren, waardoor een partij als Apple daar volledig gratis gebruik van kan maken. Lijkt mij ook niet echt tof.
Ik denk dat ze net doelde op het doorschieten van patentrecht. Het feit dat je ronde hoekjes kunt patenteren of fotogalerij waarin afbeeldingen naast elkaar zijn geplaatst. Of, zoals dat in de farmaceutische industrie gebeurt, door het toevoegen van 1 molecuul dat niet effectief de kwaliteit van een medicijn verbetert maar wel het octrooi voor jaren verlengt. Dat soort dingen. Niemand zal tegen patenten in het algemeen zijn, want dat zou innovatie op de korte termijn de nek omdraaien. En daarmee waarschijnlijk ook op de lange termijn.
  woensdag 12 september 2012 @ 15:11:00 #124
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_116688636
quote:

[..]

Vind ik niet, dat kun je namelijk best forceren.
Ah, je hebt het over die tablets ja. Ach, Samsung had dat best van te voren kunnen bedenken natuurlijk. Aan de andere kant gebruikt men tegenwoordig zo'n beetje overal multitouch, dus er wordt ook wel gejat van de andere partij.

Ik zie niet hoe patentvrijheid geld op gaat leveren op de lange termijn. Sterker: Een kleine ondernemer kan op die manier ook geen uitvinding meer patenteren, waardoor een partij als Apple daar volledig gratis gebruik van kan maken. Lijkt mij ook niet echt tof.
Een beetje patent is helemaal niet op te brengen voor een kleine ondernemer, dat is ook de reden waarom er van die patentboeren zijn. Bedrijven die enkel patenten opkopen. Vaak van kleine ondernemers omdat dat de enige manier is om nog een klein beetje geld terug te zien.

Als patenten werkelijk de innovatie moeten bevorderen, zouden ze op z'n minst betaalbaar moeten zijn voor de kleine ondernemer.

Daarbij zou er werkelijk gekeken moeten worden naar wie de werkelijke bedenker/uitvinder is en niet enkel naar wie het patent bezit.

Patenten om innovatie te beschermen/bevorderen oke, maar dat is nu niet perse het geval.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_116688671
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef Paul het volgende:

[..]

Je komt in de hel als je VVD stemt. Sterkte.
Mijn oma ook? :o Die heeft mij gemachtigd om PvdA te stemmen, maar ik heb er maar een stem op de VVD van gemaakt, vindt ze vast niet erg :Y
pi_116688700
quote:

[..]

ja en als pvda wint dan zitten we in hel en dan zijn we nog niet eens dood
  woensdag 12 september 2012 @ 15:13:00 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116688708
quote:

[..]

De kerk houdt er al helemaal niet van als je hun werk overneemt, liegen tegen mensen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 september 2012 @ 15:13:07 #128
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116688711
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Mijn oma ook? :o Die heeft mij gemachtigd om PvdA te stemmen, maar ik heb er maar een stem op de VVD van gemaakt, vindt ze vast niet erg :Y
_O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_116688723
quote:

[..]

Je zal je patent zelf moeten verdedigen. Veel succes als kleine ondernemer tegen Apple!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_116688728
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vond deze eigenlijk het mooist.

[..]

Nog even het begrip ingewikkeld uitleggen _O_
Hahahah wat is dat voor club :') _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_116688742
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:12 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

serieus :') je oma beduvelen
  woensdag 12 september 2012 @ 15:14:13 #132
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_116688756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:13 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Meer iets voor het CDA inderdaad!
pi_116688766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik denk dat het algemene begrip bij iedereen wel duidelijk is, dus ik volg je vraag niet helemaal? Ik doelde op de hele eenwording, een ookal is dat inmiddels al zo goed als gerealiseerd, wil nog niet zeggen dat je daar ook weer uit mag/kan stappen op het moment dat je merkt dat het niet meer goed is voor je eigen land.
Deze volg ik niet helemaal, maar de Europese integratie is nog verre van gerealiseerd. Daarom moeten we ook door, want nu is het een halfbakken unie die volledig geregeerd wordt door de grillen van enkele regeringen. Het is ondemocratisch en inefficiënt. De enige manier om daar iets aan te doen is door vervolgstappen te zetten. Door je terug te trekken achter de dijken plaatst je jezelf er alleen maar buiten en verlies je nog meer invloed.
pi_116688771
Op de frontpage van nrc.nl: 'SOPN stelt verwachting 76 zetels bij'.

:')
pi_116688777
VVD = kankerverwekkend, en vooral voor de studenten.
#freefrederike
pi_116688786
De grootste studentenneuker is D66 trouwens.
#freefrederike
pi_116688787
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:13 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Landsbelang voor eigen belang, dat moet mijn oma toch wel begrijpen? :P
pi_116688818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:14 schreef HeavenSmiles het volgende:

De mensen hebben helaas het licht niet gezien :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 september 2012 @ 15:15:55 #139
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116688828
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:11 schreef Semisane het volgende:

[..]

Een beetje patent is helemaal niet op te brengen voor een kleine ondernemer, dat is ook de reden waarom er van die patentboeren zijn. Bedrijven die enkel patenten opkopen. Vaak van kleine ondernemers omdat dat de enige manier is om nog een klein beetje geld terug te zien.

Als patenten werkelijk de innovatie moeten bevorderen, zouden ze op z'n minst betaalbaar moeten zijn voor de kleine ondernemer.

Daarbij zou er werkelijk gekeken moeten worden naar wie de werkelijke bedenker/uitvinder is en niet enkel naar wie het patent bezit.

Patenten om innovatie te beschermen/bevorderen oke, maar dat is nu niet perse het geval.
Als u de aanvraag zelf schrijft, kost een aanvraag voor een Nederlands octrooi ¤ 120,00. Daar komen nog ¤ 100,00 onderzoekskosten bij.
http://www.ixias.org/dossier/patent-aanvragen-2.htm

Hoezo duur?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_116688845
Ik vertrek nu naar het stembureau (als dat ook telt..)
Het wordt VVD.
pi_116688856
quote:
6s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:14 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Landsbelang voor eigen belang, dat moet mijn oma toch wel begrijpen? :P
Welke kanker landsbelang dan? Hoe durven mensen uberhaupt op de VVD te stemmen?
#freefrederike
  woensdag 12 september 2012 @ 15:17:19 #142
293637 silent_scream1
Dance till you're dead
pi_116688877
Net gestemd: VVD
pi_116688883
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:10 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze net doelde op het doorschieten van patentrecht. Het feit dat je ronde hoekjes kunt patenteren of fotogalerij waarin afbeeldingen naast elkaar zijn geplaatst. Of, zoals dat in de farmaceutische industrie gebeurt, door het toevoegen van 1 molecuul dat niet effectief de kwaliteit van een medicijn verbetert maar wel het octrooi voor jaren verlengt. Dat soort dingen. Niemand zal tegen patenten in het algemeen zijn, want dat zou innovatie op de korte termijn de nek omdraaien. En daarmee waarschijnlijk ook op de lange termijn.
Ach, dat doorschieten is relatief, als je de twee ontwerpen naast elkaar ligt zie je gewoon dat het duidelijk een kopie is. Dat ging niet enkel om de mooie ronde hoekjes of de fotogalerij. Tuurlijk proberen ze elkaar er op die manier wel mee te pakken. Dat blijf je toch houden.
quote:
2s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:11 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat het betaalbaar moet worden ben ik met je eens, dat is op het moment van schrijven gewoon niet te doen.

Op dit moment denk ik wél dat het beter is om te kijken naar wie het patent bezit, diegene heeft simpelweg het idee "gekocht". Dat veel hardwarefabrikanten het op dit moment als handvat gebruiken om elkaar te bestoken: mwah, ik kan het begrijpen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 september 2012 @ 15:17:32 #144
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_116688884
quote:

Tering. :')
pi_116688888
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:16 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Welke kanker landsbelang dan? Hoe durven mensen uberhaupt op de VVD te stemmen?
Jij moet wel de zoon van Robijn48 zijn
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_116688897
quote:
15s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:13 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Je zal je patent zelf moeten verdedigen. Veel succes als kleine ondernemer tegen Apple!
Prima, kwestie van bewijsvoering.
pi_116688898
Wanneer wordt 't precies bekend gemaakt?
#freefrederike
pi_116688906
quote:

_O- _O_
  woensdag 12 september 2012 @ 15:18:11 #149
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_116688908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:14 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Deze volg ik niet helemaal, maar de Europese integratie is nog verre van gerealiseerd. Daarom moeten we ook door, want nu is het een halfbakken unie die volledig geregeerd wordt door de grillen van enkele regeringen. Het is ondemocratisch en inefficiënt. De enige manier om daar iets aan te doen is door vervolgstappen te zetten. Door je terug te trekken achter de dijken plaatst je jezelf er alleen maar buiten en verlies je nog meer invloed.
Ken nog wel een paar landen die juist graag bij de EU willen horen, en wie zegt dat dat niet voor het grootste deel is zodat ze hun handje op kunnen houden als het verkeerd gaat?
Of je stelt jezelf er juist boven, en komt er beter en sterker uit, in plaats van de zeik ingaan met inderdaad zo'n halfbakken unie als het zo doorgaat.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_116688923
quote:
10s.gif Op woensdag 12 september 2012 15:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Jij moet wel de zoon van Robijn48 zijn
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')