Wat een triest standpunt. Alsof intelligentie en inzicht zijn voorbehouden aan een geboortejaar dat verder in het verleden ligt. Ik hoop voor je dat je een trol bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als jij denkt, dat ik me dat ook maar 1 moment aantrek van iemand die jonger is dan mijn zoon, heb je het mis
Heb ik net gedaan pistolen paultjequote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Paul het volgende:
Stem PvdA! Voor een sterker en socialer Nederland!
Gewoon..........DOEN!
Dan moet die ander het hier niet luidkeels komen verkondigen natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zal hier wel moeten. Want. Er wordt voortdurend op andermans keuzes gehamerd. En dat gaat jullie helemaal niets aan, wat de ander vandaag gekozen heeft.
Paul, je weet wat er van komt als jij dingen gaat propaganderenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Paul het volgende:
Gewoon..........DOEN!
He Paulus, waar was je?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Paul het volgende:
Gewoon..........DOEN!
Geef dan zelf ook niet steeds kritiek op andere mensen hun keuzes en dat gezeik dat jij het wel beter weet omdat je zo ongelofelijk oud bent.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat zal hier wel moeten. Want. Er wordt voortdurend op andermans keuzes gehamerd. En dat gaat jullie helemaal niets aan, wat de ander vandaag gekozen heeft.
Levenservaring, uit zich dat in het recht op andermans geld, of wat precies?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je kan er van uit gaan dat iemand die ouder is meer levenservaring heeft.
Dat jij dat niet doet, zegt iets van jou. Niet andersom.
Had dat ff wat eerder gezegd man, ik heb nu al VVD gestemdquote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Paul het volgende:
Gewoon..........DOEN!
Helemaal niks. Maar politieke vraagstukken kunnen ze meestal minder goed doorgronden omdat ze daar niet voor hebben doorgeleerd en omdat ze zich doorgaans minder goed informeren over het politieke vraagstuk dat voor ligt. Nogmaals daar is niks mis mee, ieder z'n talent, maar het toont wel aan dat leeftijd, en de levenservaring die Robijn48 daaraan koppelt (ik vraag mij overigens af of je die koppeling kunt maken, zeker niet bij een huisvrouw die altijd in de keuken heeft gestaan), niet altijd helpen om politieke vraagstukken te doorgronden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is er mis met een bouwvakker?
Stemmen, ze zeiden ben jij Paul? Ik zo ja, gingen ze laggequote:
Daar is 'ie weerquote:Op woensdag 12 september 2012 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Levenservaring, uit zich dat in het recht op andermans geld, of wat precies?
Ah, je hebt het over Europese integratie. Ben je dan ook zo radicaal dat je vindt dat de Euro weg moet en dat we uit de Europese Unie moeten? Want dan ontken je eigenlijk dat Nederland bij een continent (zowel geografisch als politiek) hoort.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je je even zou inlezen zou je zien dat bij een continent horen, ( politiek gezien dan, heb het niet over op vakantie gaan binnen Europa) niet alleen maar voordelen met zich meebrengt, misschien eerder zelfs een hoop nadelen, maar dat verschilt ook weer per persoon en zijn/haar visie.
Grappig is dat jij degene bent die het meest heeft lopen zeiken over de keuzes van anderen...ik snap dat je een beetje vergeetachtig bent op je belegen leeftijd, maar ik zou gewoon even wat posts van jezelf teruglezen mocht je twijfelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Op wie heb je gestempt dan?quote:Op woensdag 12 september 2012 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Stemmen, ze zeiden ben jij Paul? Ik zo ja, gingen ze lagge
Beter de lachers op je hand dan de huilers moet je maar denken Paul!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Stemmen, ze zeiden ben jij Paul? Ik zo ja, gingen ze lagge
Och.... ik ben werkzaam in de R&D en de meeste onderzoekers hebben echt een tyfushekel aan patenten en alles wat er mee te maken heeft. Patenten zijn instrumenten voor pennenlikkers en andere nutteloze klaplopers die parasiteren op het systeem.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar het piratentopic, waar de discussie net gevoerd is. Deze post is wel verhelderend...
[..]
En deze dus ook...
[..]
Maar verdiep je er verder vooral niet in en geloof de arme, zielige miljardenindustrie maar op haar vochtige blauwe ogen...
Done.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:52 schreef Paul het volgende:
Gewoon..........DOEN!
Nee, ik heb het niet over integratie, hoort wel er bij, maar ik doelde meer op alle voor en nadelen.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, je hebt het over Europese integratie. Ben je dan ook zo radicaal dat je vindt dat de Euro weg moet en dat we uit de Europese Unie moeten? Want dan ontken je eigenlijk dat Nederland bij een continent (zowel geografisch als politiek) hoort.
Het meeste van het geld gaat vast naar het bedrijf/de instelling waar de onderzoeker voor werkt. Als er geen patenten meer zijn, dan zal het budget voor R&D snel naar beneden gaan en daar zullen de dames en heren van de R&D afdeling ook niet blij van worden.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Och.... ik ben werkzaam in de R&D en de meeste onderzoekers hebben echt een tyfushekel aan patenten en alles wat er mee te maken heeft. Patenten zijn instrumenten voor pennenlikkers en andere nutteloze klaplopers die parasiteren op het systeem.
Onderzoekers krijgen meestal maar een heel klein stukje van de taart de echte uitvreters zitten in een maatpak achter een bureau hun zakken te vullen zonder ooit ook maar 1 zinvolle bijdrage te zullen leveren aan deze wereld.
Volslagen onzin natuurlijk, onderzoek word verricht omdat er een vraag is uit de markt naar een product. De kosten van dat product worden alleen maar krankzinnig hoog door het hele parasitaire circus dat ervan mee wenst te vretenquote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het meeste van het geld gaat vast naar het bedrijf/de instelling waar de onderzoeker voor werkt. Als er geen patenten meer zijn, dan zal het budget voor R&D snel naar beneden gaan en daar zullen de dames en heren van de R&D afdeling ook niet blij van worden.
Sponsoren? Heb je enig idee hoeveel een vertrek uit de EU zou kosten. Overigens behoren alle zaken die je zojuist noemt tot integratie.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over integratie, hoort wel er bij, maar ik doelde meer op alle voor en nadelen.
En ja, dat klopt, misschien is het inderdaad een vrij radicale denkwijze, maar dat lijkt me beter dan op deze manier doorgaan met het sponsoren van andere landen wat niks voor Nederland toevoegt, en ons alleen maar meer geld kost uiteindelijke, zelfde verhaal voor de Euro, zoveel beter zijn we er niet mee geworden achteraf gezien..
En een student geneeskunde kan politieke vraagstukken wel goed doorgronden ook al heeft ze daar niet voor geleerd? Jij ben dus van mening dat enkel mensen die hebben geleerd slim genoeg zijn om de politiek te begrijpen en enkel daardoor dus kiesrecht zouden moeten krijgen? Zo'n gedachte roept bij mij vele al dan niet enge gedachten op hoe jouw visie op de maatschappij is. Daarnaast speelt leeftijd om voor een politieke partij te stemmen wel zeker een belangrijke rol, die mensen hebben de praktijk meegemaakt, iets wat een student die tot zijn 30e in de banken blijft niet heeft maar al wel 12 jaar stemrecht heeft.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Helemaal niks. Maar politieke vraagstukken kunnen ze meestal minder goed doorgronden omdat ze daar niet voor hebben doorgeleerd en omdat ze zich doorgaans minder goed informeren over het politieke vraagstuk dat voor ligt. Nogmaals daar is niks mis mee, ieder z'n talent, maar het toont wel aan dat leeftijd, en de levenservaring die Robijn48 daaraan koppelt (ik vraag mij overigens af of je die koppeling kunt maken, zeker niet bij een huisvrouw die altijd in de keuken heeft gestaan), niet altijd helpen om politieke vraagstukken te doorgronden.
Maar zoals het nu met Samsung en Apple gaat kan het ook niet langer.quote:Op woensdag 12 september 2012 14:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het meeste van het geld gaat vast naar het bedrijf/de instelling waar de onderzoeker voor werkt. Als er geen patenten meer zijn, dan zal het budget voor R&D snel naar beneden gaan en daar zullen de dames en heren van de R&D afdeling ook niet blij van worden.
Gaat prima, rechtzaak hier, rechtzaak daar. Niets nieuws in die markt, vroeger gebeurde het ook maar werd veel minder breed uitgemeten in de media. Verder forceer je op die manier marktwerking, waardoor bedrijven met écht nieuwe dingen moeten komen.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar zoals het nu met Samsung en Apple gaat kan het ook niet langer.
Als je begrijpt dat 95% van de technologie niet eens bedacht is door Apple maar Apple wel alle winsten kan incasseren omdat ze betere en slimmere manieren gevonden hebben om hun belangen te behartigen dan snap je dat het patent systeem gewoon niet deugd.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar zoals het nu met Samsung en Apple gaat kan het ook niet langer.
En onderzoek kan betaald worden omdat bedrijven er dik aan kunnen verdienen. Als je veel geld uitgeeft aan R&D en de concurrentie daar meteen de vruchten van kan plukken, dan wordt het ineens veel minder interessant om in R&D te investeren. Of zou je als bedrijf nog miljarden willen investeren in bijvoorbeeld een nieuw medicijn als concurrenten het meteen mogen kopiëren?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Volslagen onzin natuurlijk, onderzoek word verricht omdat er een vraag is uit de markt naar een product. De kosten van dat product worden alleen maar krankzinnig hoog door het hele parasitaire circus dat ervan mee wenst te vreten
Of was het nou de anti europartij?quote:Op woensdag 12 september 2012 15:03 schreef Fir3fly het volgende:
Al 1 stem voor SOPN en de Anti-Europa Partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |