Geeft alleen maar aan dat het daarvoor dan vast ook wel gewerkt heeft. Mobieltjes met meer vermogen en zo...quote:
Zegt wie ? Heb je daar ' n bron bij ?quote:Op woensdag 12 september 2012 12:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ze hebben niet met hun mobiele telefoon gebeld maar met die vliegtuig telefoons. Die vond je destijds in heel veel vliegtuigen.. Maar dat is ook vlak na de post die je gequote hebt ook gemeld in dat topic.
quote:In 2006 the truth movement learned that flight 77 had no onboard phones. The boing 757′s made for America had no onboard phones.
http://xenophilius.wordpr(...)jets-did-not-happen/
Nice, en dan heb je mensen die neuzelen over gebrek aan respect voor slachtoffers als je de officiele versie verwerpt.quote:
Die 1500 engineers en architecten waar ze het over hebben zijn er ondertusen al zo'n 2000.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nice, en dan heb je mensen die neuzelen over gebrek aan respect voor slachtoffers als je de officiele versie verwerpt.
Met alle respect, maar geloof jij 'the truth movement' dan wel op hun woord als ze zeggen dat het toestel geen telefoons had? zij geven daar geen bronvermelding bij.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zegt wie ? Heb je daar ' n bron bij ?
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat het daarvoor dan vast ook wel gewerkt heeft. Mobieltjes met meer vermogen en zo...
Wikipedia haalt het trouwens hiervandaan:quote:Op woensdag 12 september 2012 15:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zegt wie ? Heb je daar ' n bron bij ?
[..]
Goed, stel nou dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak... dan wordt ons dat niet verteld vanwege verzekeringsgeld. Maar wat is verder het probleem? Er waren geen mensen in dat gebouw.. misschien waren er later tijdens reddingswerkzaamheden wel delen vanzelf ingestort die dan mogelijk nog meer slachtoffers tot gevolg hadden. Een gecontroleerde afbraak uit voorzorg wordt sowieso niet vergoed door een verzekeraar. Ik kan me de geheimhouding in dit geval totaal inbeelden en vraag me af of het -in het geval dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak- niet juist goed is dat het gedaan is.quote:
Er wordt over gelogen, informatie en bewijsmateriaal worden angstvallig achterwege gehouden of is vreemd genoeg niet meer te vinden. Dat is het probleemquote:Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef Duderd het volgende:
[..]
Maar wat is verder het probleem?
quote:1) If fire caused Building 7 to collapse, it would be the first ever fire-induced collapse of a steel-frame high-rise.
2) Building 7’s collapse was not mentioned in the 9/11 Commission Report.
3) According to a Zogby poll in 2006, 43% of Americans did not know about Building 7.
4) It took the federal government seven years to conduct an investigation and issue a report for Building 7.
5) 1,700+ architects and engineers have signed a petition calling for a new investigation into the destruction of Building 7, specifying that it should include a full inquiry into the possible use of explosives.
6) Numerous witnesses say the possibility of demolishing Building 7 was widely discussed by emergency personnel at the scene and advocated by the building’s owner.
7) Building 7 housed several intelligence and law enforcement agencies, and the NYC Office of Emergency Management’s Emergency Operations Center, more commonly known as “Giuliani’s Bunker”.
vast wel, ga gewoon van aanname's uit, die je even ter plekke verzint enzo!!quote:Op woensdag 12 september 2012 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Geeft alleen maar aan dat het daarvoor dan vast ook wel gewerkt heeft. Mobieltjes met meer vermogen en zo...
het is net zo goed jullie aanname dat het niet mogelijk wasquote:Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vast wel, ga gewoon van aanname's uit, die je even ter plekke verzint enzo!!
Ik sta geheel niet achter die aanname, en toch sta ik ook niet achter het officiele verhaal en zou ik dus zo'n truther of conspiracy-guy zijn.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
het is net zo goed jullie aanname dat het niet mogelijk was
ik had het dan ook voornamelijk tegen THEFXR aangezien hij tuinhek voor gek verklaard met zijn aanname terwijl hij zich hier zelf ook schuldig aan maakt. Feit is dat je het niet kunt weten.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik sta geheel niet achter die aanname, en toch sta ik ook niet achter het officiele verhaal en zou ik dus zo'n truther of conspiracy-guy zijn.
Kortom, niet generaliseren.
Je houd toch zo van simpel en common sense en zo? Als je minder GSM masten hebt, heb je meer zendvermogen nodig.quote:Op woensdag 12 september 2012 16:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vast wel, ga gewoon van aanname's uit, die je even ter plekke verzint enzo!!
quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
ik had het dan ook voornamelijk tegen THEFXR aangezien hij tuinhek voor gek verklaard met zijn aanname terwijl hij zich hier zelf ook schuldig aan maakt. Feit is dat je het niet kunt weten.
nogmaals, ik heb ook mijn twijfels, oa. met het toren 7 verhaal. Maar ik probeer toch ook kritisch te blijven t.o.v. de truthers en hun bronnen.
Je moet idd ff doorklikken voor de bronnen. Uit die link:quote:Op woensdag 12 september 2012 15:25 schreef falling_away het volgende:
[..]
Met alle respect, maar geloof jij 'the truth movement' dan wel op hun woord als ze zeggen dat het toestel geen telefoons had? zij geven daar geen bronvermelding bij.
http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_93
Passengers and crew began making phone calls to officials and family members starting at 09:30 using GTE airphones and mobile phones. Altogether, the passengers and crew made 35 airphone calls and two cell phone calls from the flight.[41] Ten passengers and two crew members were able to successfully connect, providing information to family, friends, and others on the ground.[23
Of zijn deze telefoons later weggehaald ?quote:A 9/11 researcher, knowing that AA Flight 77 was a Boeing 757, noticed that AA’s website indicated that its 757s do not have passenger-seat phones. After he wrote to ask if that had been the case on September 11, 2001, an AA customer service representative replied: “That is correct; we do not have phones on our Boeing 757. The passengers on flight 77 used their own personal cellular phones to make out calls during the terrorist attack.”
Hoe dan ook, volgens n.b. de FBI hebben de gesprekken van Olson nooit plaatsgevonden.quote:Airphones removed
The initial Debunking 9/11 Debunking claim that American Airline 757's don't have airphones is based on an email conversation carried out by Rowland Morgan and Ian Henshall, and reported in their book 9/11 Revealed. Griffin explains that in 2004 they asked whether 757's were fitted with airphones, either for passenger or aircraft use, and were told this was categorically not the case.
End of story? Not even close. It seems that Morgan and Henshall asked precisely that question, "Do your 757's have airphones?", and the American Airlines spokesman gave an appropriate answer for 2004: "no". They didn't ask what the situation was in 2001, and so their emails have nothing to say about 9/11 at all. (Even Griffin would later admit this at 911blogger).
http://www.911myths.com/i(...)ines_Flight_77_Calls
Het probleem is dat als dat gebouw doelbewust is vernield met 100% zekerheid. Dat omdat het een gebouw van Larry Silverstien was dat beide torens dus ook onomstotelijk gerigged zijn geweest. En dan wordt het officiel verhaal van vliegtuigen en vuur wel erg kansloos geleuter. Ze moesten een visueel zondebok hebben.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:32 schreef Duderd het volgende:
[..]
Goed, stel nou dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak... dan wordt ons dat niet verteld vanwege verzekeringsgeld. Maar wat is verder het probleem?
Dat was omdat vrijwel direct verkondigd werd dat het kapot zou gaan. Wat tevens verklaart waarom CNN en BBC vroegtijdig het instorten hebben verkondigd. >> Draaiboek.quote:Er waren geen mensen in dat gebouw.. misschien waren er later tijdens reddingswerkzaamheden wel delen vanzelf ingestort die dan mogelijk nog meer slachtoffers tot gevolg hadden.
Menig werknemer is gesommeerd om weer terug naar de werk plekken te gaan. In WTC1 / 2quote:Een gecontroleerde afbraak uit voorzorg wordt sowieso niet vergoed door een verzekeraar. Ik kan me de geheimhouding in dit geval totaal inbeelden en vraag me af of het -in het geval dat er sprake is van een gecontroleerde afbraak- niet juist goed is dat het gedaan is.
Als brandweer zou ik me na zo'n dag als 9/11 ook wel effe 3x over mijn hoofd krabben voor ik überhaupt ook maar iemand naar binnen zou sturen...
Zo gek is dat niet hij heeft een Commission Report-fetisj .quote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef falling_away het volgende:
[..]
ik had het dan ook voornamelijk tegen THEFXR aangezien hij tuinhek voor gek verklaard met zijn aanname terwijl hij zich hier zelf ook schuldig aan maakt. Feit is dat je het niet kunt weten.
je weet toch ook dat gsm's maar een max zendvermogen van 2 watt hebben en dat 900MHz meer doordraagt dan 1800 MHzquote:Op woensdag 12 september 2012 16:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je houd toch zo van simpel en common sense en zo? Als je minder GSM masten hebt, heb je meer zendvermogen nodig.
Wat is je punt?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je weet toch ook dat gsm's maar een max zendvermogen van 2 watt hebben en dat 900MHz meer doordraagt dan 1800 MHz
VSquote:
Kan jij me een kaart of bronnen verschaffen met welke delen van de US gedekt waren in 2001? Ik herinner me nog dat ik destijds in '98 met een gsm vanaf de middle of nowhere in noorwegen tot aan de noordkaap zonder problemen dagelijks naar huis heb gebeld. Ik kan niet blind geloven dat de US een slecht dekkend netwerk had in 2001.quote:Op woensdag 12 september 2012 19:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
VS
dat er niet voldoende vermogen was om die gesprekken vanuit vliegtuigen te maken was, verder was het netwerk in de nog niet eens dekkend in 2001!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |